Funzione Autofilter in Microsoft Excel: funzioni d'usu

Tra l'ultime funzioni di Microsoft Excel, a funzione di autofilter deve esse specialmente annotata. Aiuta à eliminà i dati inutili, è lasciate solu quelli chì l'utente necessitanu attualmente. Sapemu chì e funzioni di u travagliu è di l'impostazioni autofilter in Microsoft Excel.

Abilita filtru

Per travaglià cù a configurazione di l'autofilter, prima di tuttu, avete bisognu di attivà u filtru. Questu pò esse fattu in dui modi. Cliccate nantu à una cella di a tavula à a quale vulete applicà u filtru. Poi, essendu in la tabulazione Home, cliccate nantu à u bottinu Sort and Filter, chì hè situatu in a barra di muta di l'utile nantu à u nastro. In u menu chì si apre, selezziunate "Filtrà".

Per abilità u filtru in a seconda strada, andate à la scheda "Dati". Poi, cum'è in u primu casu, avete bisognu di cliccà nantu à una di e cellule in u tavulu. A l'ultima tappa, avete bisognu à cliccà nantu à u "Filtre" chì si trova in a cassetta portabile "Sorting and Filter" nantu à u nastro.

Quandu aduprà unu di sti metodi, u filtrazione hè abilizatu. Questu hè indicatu per l'apparizione di icone in ogni cella di l'intestazione di a tavula, in forma di quadrati cù e frecce scritte in elli, puntando in diravu.

Usa filtru

Per uttene u filtru, cliccate nantu à l'icona in a colonna, di u valore chì vene filtrate. Dopu à quessa, un menu si aprisce induve pudete deselezionà i valori chì avemu bisognu di nascite.

Dopu ciò hè fattu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Comu pudete vede, tutte e righe cù i valori da i quali eru rimossi i marchi di spuntà scampanu da a tavula.

Configurazione di l'autofilter

Per mette in opera un filtru auto, anu sempre in u listessu menu, andate in l'elemento "Filtri di testu", "Filtri numerichi", o "Filtri per data" (dipende da u furmatu di a cellula di a colonna), è dopu da e parole "Filtro personalizabile ..." .

Dopu à quessa, l'utente per autofilter apri.

Comu pudete vede, in l'utente autofilter pudete filtrà i dati in a colonna subitu da dui valori. Ma, se in un filtru normale a selezzione di valori in una colonna pò esse fatta solu eliminendu i valori inutili, allora pudete aduprà tuttu l'arsenale di parametri addiziunali. Aduprendu un autofilter personalizatu, pudete sceglie tutti i dui valori in a colonna in i campi adatti, è applica i parametri seguenti:

  • Equale à;
  • Ùn hè micca uguale;
  • Di più;
  • Mente
  • Maggiu o ugale;
  • Minu o uguale a;
  • Comincia da;
  • Ùn inizia micca cù;
  • Finisce nantu à;
  • Ùn finisce micca;
  • Contene;
  • Ùn contiene micca.

In stu casu, pudemu sceltu di applicà dui valori di dati in e cellule di una colonna à tempu, o solu un di esse. A selezzione di a manera pò esse piazzata cù u switch "è / o".

Per esempiu, in a colonna nantu à i salari, ponemu l'utente filtru automaticu per u primu valore "maghju di 10.000", è per u secondu "più grande o uguale a 12821", cù u mode "and" attivatu.

Dopu cliccatu nantu à u bottinu "OK", solu i rigali più grandi o uguali a 12821 in e cellule in e colonne "Amount Amount" rimarranno in a tavula, daveru accumpagnà entrambi i criteri

Mette u switch in u "o" mode, è cliccate nantu à u "OK".

Comu pudete vede, in stu casu, e linee chì currenu ancu unu di i criteri stabiliti rientranu in risultati risultati visibili. In sta tabella truverete tutte e righe, u valore di u numeru in cui più di 10.000.

Aduprendu un esempiu, avemu scupiatu chì u filtru automaticu hè un strumentu pratiziu per a selezzione di dati da informazioni inutili. Usendu un filtru personalizatu personalizabile, a filtrazione pò esse eseguita nantu à un numeru più grande di parametri ch'è in modu standard.