L'errori chì impedenu à Windows 10 di esse installatu in un computer o un laptop è chì sò spessu incomprensibili per un utilizatore principiante sò u missaghju chì "ùn aiuvatu micca creatu un novu o trova una sezione esistente. Per sapè più, vede i file di log di l'installazione." O ùn pudemu micca creà una nova partizione o truvà una una existente in e versioni inglese di u sistema. Più spessu, l'errore compare quandu installa u sistema nantu à un novu discu (HDD o SSD) o dopu passi preliminari per formattà, convertite trà GPT è MBR è cambiate a struttura di partizioni in u discu.
In questu manuale ci sò e informazioni nantu à perchè accade un tale sbagliu, è, naturalmente, i manieri di ripararli in diverse situazioni: quandu ùn ci sò micca dati importanti nantu à a partizione di u sistema o u discu, o in casi chì tali dati sò è necessiten di esse salvati. Errori simili à l'installazione di u sistema operativo è cume per risolverle li (chì pò apparì ancu dopu à qualchi di i metudi suggeriti in Internet per corregge u prublema descrittu quì): U discu contiene una tavula di partizioni MBR, u discu selezionatu hà un stile di partizione GPT, Errore "L'installazione di Windows nantu à stu discu "(in altri contesti chè GPT è MBR).
Causa di l'errore "ùn pudemu micca creà una sezione nova o truvà una sezione esistente"
A ragione principale di l'impussibilità di installà Windows 10 cù u missaghju specificatu chì ùn pudete micca creà una nova partizione è a struttura di partizioni esistente nantu à u discu duru o SSD, impedendu a creazione di e partizioni di sistema necessarie cù u gestore di avvicinamentu è l'ambiente di recuperu.
S'ellu ùn hè micca chiaru da ciò chì hè statu descrittu ciò chì esce in pratica, pruvà à spieghjale diversamente.
- Errore si faci in duie situazione. A prima opzione: in un unicu HDD o SSD, nantu à chì u sistema hè installatu, ci sò solu partizioni creati manualmente da voi in u diskpart (o usando prugrammi di terze parti, per esempio, strumenti Acronis), mentre occupanu u spaziu di u discu sanu (per esempio una partizione per u discu sanu, s'ellu era ancu usatu per archiviare i dati, era u secondu discu in u computer o appena acquistatu è formattatu). In listessu tempu, u prublema si manifesta quandu avvia in a modalità EFI è stallendu nantu à un discu GPT. A seconda opzione: Ci hè più di un discu fisicu in un computer (o un drive flash hè definitu cum'è un discu locale), installate u sistema nant'à u Disk 1, è u Disk 0, chì hè davanti à ellu, contiene qualche partizioni di per sè chì ùn pò esse uttenute da partizione di sistema (è partizioni di sistema). dumandà sempre da installer nantu à u Dischju 0).
- In sta situazione, u installatore di Windows 10 hà "nunda" per creà partizioni di sistema (chì si pò vede in a screenshot seguente), è e partizioni di sistema create in precedenza mancanu dinò (postu chì u discu ùn era ancu sistema, o, s'ellu era, era riformatu senza tene u necessità di spaziu) sezioni) - cusì s'impusisce "Ùn avemu manciatu di creà una sezione nova o truvà una sezione esistente".
Sò sta spiegazione pò esse abbastanza per un utilizatore più spertu per capisce l'essenza di u prublema è ripararlo. È per l'usini principianti, parechje soluzioni sò spiegate sottu.
Attenzione: Ee soluzioni chì seguite suppone chì state stallendu un solu sistema operativo (è micca, per esempio, Windows 10 dopu installazione di Linux), è ancu u discu di installazione hè etichettatu di Disk 0 (s'ellu ùn hè micca u casu quandu avete più dischi nant'à un PC, cambiate l'ordine di i dischi rigidi è SSD in BIOS / UEFI in modo chì u discu di u target vene prima, o ghjustu cambia i cavi SATA.
Alcune note impurtanti:- Se in u prugramma di stallazione Disk 0 ùn hè micca u discu (parlà di l'HDD fisicu), in cui pianu per installà u sistema (vale à dì, si mette nant'à u Disk 1), ma, per esempio, un discu di dati, pudete ricercà in BIOS / Parametri UEFI chì sò responsabili per l'ordine di i dischi rigidi in u sistema (micca uguale à l'ordine di avvicinamentu) è installate u discu chì devia mette u OS in primu parte. Sò questu già pò esse abbastanza per risolve u prublema. In e varie versioni di BIOS, i parametri ponu esse situati in diversi lochi, u più spessu in una sottusezzione separata di Priorità di u Hard Disk in a scheda di configurazione di Boot (ma forse in a configurazione SATA). Se ùn pudete truvà nisun parametru, pudete puru scambià i cicli in mezu à i dui dischi, questu cambierà a so ordine.
- A volte, quandu l'installazione di Windows da una unità flash USB o un discu duru esternu, sò visualizzate cum'è Disk 0. In questo casu, prova à installà u boot nè da l'unità flash USB, ma da u primu discu rigiu in BIOS (sempre chì u sistema operativo ùn sia micca installatu). U scaricamentu hà da succede sempre da u discu esternu, ma oghje in u discu 0 avemu u discu duru necessariu.
Correzione di l'errore in mancanza di dati impurtanti nantu à u discu (sezione)
U primu modu di risolve u prublema implica una di e 2 opzioni:
- Nantu à u discu chì avete intenzione di installà Windows 10 ùn ci hè nunda di dati importanti è tuttu sò per esse cancellati (o già eliminati).
- Ci hè più di una partizione nantu à u discu è nantu à u primu ùn ci hè micca dati impurtanti da salvà, mentre a dimensione di a partizione hè basta per l'installazione di u sistema.
In queste situazioni, a soluzione sarà assai semplice (dati da a prima sezione saranu cancellati):
- In u installatore, selezziunate a partizione nantu à a quale tenta di stallà Windows 10 (di solitu Discu 0, Sezione 1).
- Fate un clic nantu à "Cancellà".
- Highlight "Spaziu di Disk Unasocated 0" è cliccate "Avanti". Assicurà a creazione di e partizioni di sistema, l'installazione continuerà.
Comu si pò vede, tuttu hè abbastanza simpaticu è tutte e azzioni in linea di cumunicazione chì utilizanu diskpart (eliminazione di partizioni o pulizia di u discu cun l'ordine clean) ùn sò necessarie. Attenzione: u prugramma d'installazione deve creà partizioni di sistema nantu à u discu 0, micca 1, etc.
À a fine - una insegnamentu video nantu à cume pudè correggere l'errore di stallazione cum'è descritta sopra, è dopu di metodi addizionali per risolve u prublema.
Cume à risolve "Impussibile creà una novità o truvà una partizione esistente" quandu installa Windows 10 nant'à un discu cun dati impurtanti
A seconda situazione cumuna hè chì Windows 10 hè installatu in un discu chì avia servitu in precedenza per memorizà i dati, è assai probabilmente, cum'è descrittu in a decisione precedente, contiene una sola partizione, ma i dati nantu à questu ùn sò micca danneggiati.
In stu casu, a nostra missione hè di cumpressà a partizione è di liberà spaziu di discu in modu chì e partizioni di sistema di u sistema operativu sò create quì.
Questu pò esse fattu sia per mezu di l'installatore di Windows 10, è in prugrammi liberi di terze partite per travaglià cù partizioni di dischi, è in questu u seconda metudu, se possibile, sarà preferibile (di qui in avanti, spiega perchè).
Staccate spaziu per e partizioni di sistema cun discpart in u installatore
Questu metudu hè bonu perchè per u so usu ne hà bisognu di qualcosa di supplementu, aghjustà u prugrammu di installazione di Windows 10 chì già esiste. L'inconvenientu di stu metanu hè chì dopu installazione truvamu una struttura di partizione spiccica nantu à u discu quandu u bootloader si trova in a partizione di sistema. , è partizioni di sistema nascose supplementari - à a fine di u discu, è micca à u so principiu, cum'è di solitu u casu (tuttu daverà di funziunà, ma dopu, per esempio, se ci sò i problemi cù u gestore di avvicinamentu, certi modi standard di risolve i prublemi ponu travaglià micca cum'è previstu).
In stu scenario, l'azzioni necessarie sò cumprate:
- Mentre in u installatore di Windows 10, premete Maiuscu + F10 (o Shift + Fn + F10 in certi laptop).
- A linea di cumandamentu aprirà, usanu i cumandamenti chì seguenti in ordine.
- diskpart
- list volume
- seleziona u volumu N (N N hè u numeru di u solu volumu nantu à u discu duru o l'ultima partizione annantu à questu, s'ellu ci hè parechji, u numeru hè toltu da u risultatu di u cumandamentu precedente. Impurtante: deve esse circa 700 MB di spazi liberi).
- shrink desideratu = 700 minimu = 700 (Ho 1024 in a screenshot, perchè ùn ci era micca certezza quantu spaziu hè veramente bisognu. 700 MB hè abbastanza, chì hè andatu).
- uscita
Dopu, chjappate a linea di comando, è in a finestra di selezione di a sezione per l'installazione, cliccate "Aghjunghje". Selezziunu una partizione da installà (spaziu non attribuitu) è cliccate Next. In questu casu, l'installazione di Windows 10 continuerà, è u spaziu non attribuitu sarà adupratu per creà partizioni di sistema.
U serviziu di u Vaghju Partition Wizard di Minitool per fà spaziu per e partizioni di sistema
Per fà spaziu per e partizioni di sistema Windows 10 (micca à a fine, ma à l'iniziu di u discu) è ùn perde micca i dati impurtanti, in effetti, ogni prugramma di avvicinamentu pò travaglià cù a struttura di partizioni in u discu. In u mo esempiu, questu hè un utilità gratuita Minitool Partition Wizard, dispunibule cum'è una immagine ISO nantu à u situ ufficiale //www.partitionwizard.com/partition-wizard-bootable-cd.html (Aggiorna: l'ISO ufficiali hè stata cacciata da l'ISU di boot, ma hè in u web -urientivu, se vedite a pagina specifica di l'anni precedenti).
Pudete brucà questu ISO à un discu o un lettore USB USB di avviatore (l'unità flash USB di avviatore pò esse fatta cù Rufus, scegli MBR o GPT per BIOS è UEFI, rispettivamente, u sistema file hè FAT32. Per i computer cu boot EFI, questo hè prubabile. copia un tuttu di u cuntenutu di l'immagine ISO in una unità flash USB con u sistema di file FAT32).
Dopu, ci basiamo da l'unità creata (l'avvio sicuro deve esse disattivatu, vede Cumu disattivà u avvicinamentu sicuru) è esegui i azzioni seguenti:
- A schermata splash, cliccate nantu à Enter è aspettate u download.
- Selezziunu a prima partizione nantu à u discu, è cliccate nantu à "Sposta / Ridimensiona" per cambià a dimensione di a partizione.
- In a prossima finestra, aduprendu u mouse o specificendu numeri, scarichi spaziu à a sinistra di a partizione, circa 700 MB sò sufficienti.
- Cliccate OK, è dopu, in a finestra di prugramma principale - Applica.
Dopu l'applicazione di e cambiamenti, riavvià u computer da a distribuzione di Windows 10 - sta volta l'errore dichjarendu chì ùn era micca pussibule creà una nova partizione o truvà una partizione esistente ùn deve vene, è l'installazione riesce (selezziunà a partizione è micca u spaziu micca spicatu nantu à u discu durante l'installazione).
Speru chì l'istruzione hà pussutu aiutà, è se qualcosa di colpu ùn hè andatu, o se ci eravate domande, dumandate in i commenti, pruvaraghju di risponde.