Firmware è riparazione di u router TP-Link TL-WR841N

E prestazione di qualunque router, cum'è u so livellu di prestazione è l'insieme di funzioni dispunibule per l'utenti, sò determinati non solu da i componenti hardware, ma dinò da u firmware (firmware) integratu in u dispositariu. In una misura più larga ch'è per altri dispositivi, ma a parte di u lugiziale di ogni router richiede a manutenzione, è qualchì recuperu dopu à i fallimenti. Consideratevi cume indettevuliunatemente fà u firmware di u populu mudellu TP-Link TL-WR841N.

Malgradu u fattu chì l'aggiornamentu o a reinizessione di u firmware di un router in una situazione normale hè una procedura simile prevista è documentata da u fabbricante, hè impossibile fornisce garanzie per un flussu di prucedimentu impurtatu. Cunsiderate dunque:

Tutti i manipuli sottu descritti sò fattu da u lettore à u vostru periculu è risicu. L'amministrazione è u materiale di u situ ùn sò responsabile per pussibuli prublemi cù u router, derivatu da u prucessu o cume cù u seguitu di e seguitu e raccomandazioni!

Preparazione

Propiu u risicu di qualunque altre attività, u firmware di router avè bisognu di una furmazione. Leghje e raccomandazioni proposte, impara cum'è di gestisce e più facili manipolazioni è preparà tuttu u vostru bisognu. In questu scopu, i procedimenti per l'aggiornamentu, a reinstallazione è a ripruduzione di u firmware TL-WR841N ùn causeranu nisunu prublemi è ùn duvanu micca più tempu.

Pannello amministrativu

In un casu generali (quandu u router hè operativu), e impostazioni di u dispositiu, oltre à a manipolazione di u so firmware, sò gestite attraverso u pannellu amministrativu (u cosiddettu pannellu di amministrazione). Per accede à sta pagina di configurazione, inserisci u IP in seguitu in a barra di indirizzu di un navigatore web, e poi cliccate "Enter" in a tastiera:

192.168.0.1

Di conseguenza, a forma di autorizazione sarà visualizata in u pannellu di amministratore, induve avete bisognu inseritu u nomi d'usu è a password in i campi adatti (predefinito: admin, admin),

è poi cliccate "Login" ("Login").

Revisioni di hardware

U mudellu TL-WR841N hè un pruduttu produttu di TP-Link assai rinumatu, da ghjunghjendu da u largu di a prevalenza di a soluzione. I sviluppatori miglioranu costantemente i componenti hardware è software di u dispositiu, rilascendu novu versioni di u mudellu.

À u mumentu di sta scrittura, ci sò quantu à 14 revisioni hardware di a TL-WR841N, è a cunniscenza di stu parametru hè assai impurtante in a scelta è u scaricamentu di u firmware per una specifica istanza di u dispositivo. Pudete truvà a revisione guardendu a etichetta situata in lu fondu di u dispositivo.

In aghjunghje à l'adesiu, l'infurmazioni nantu à a versione hardware sò necessariamente indicate nant'à u packaging di u router è visualizatu in a pagina "Status" ("Stato") in u admin.

Versioni di Firmware

Chì u TL-WR841N da TP-Link hè vendutu in u mondu, u firmware incastu in u pruduttu differeghja micca solu in versioni (data di uscita), ma ancu in a localizazione nantu à a quale l'utente osserva a lingua di l'interfaccia, dopu avè entratu u pannellu amministrativu di u router. Per scopre u numeru custratu di firmware attualmente installatu in a TL-WR841N, avete bisognu di andà à l'interfaccia web di u router, cliccate "Status" ("Stato") in u menu à manca è guardate u valore di l'elemento "Versione di Firmware:".

Sia l'inserzioni di firmware "Russu" è "Inglese" di e ultime versioni per quasi tutte le revisioni di TL-WR841N sò dispunibule da scaricà da u situ ufficiale di u fabbricante (cumu scaricà pacchetti di software hè spieghju in seguitu in l'articolo).

Impostazioni di backup

U risultatu di l'attu di u firmware, i valori di i parametri TL-WR841N messi da l'utente ponu esse resettati o perduti, ciò chì porterà à a inoperabilità di e reti cunnesse è senza fili centrate nantu à u router. In più, spessu hè necessariu bisognu à forzà u dispositivo à resettà à u statu di a fabbrica, cum'è descrittu in a sezione successiva di stu materiale.

In ogni casu, avè una copia di backup di i parametri ùn sarà micca superfluu è vi permetterà di riprendà rapidamente l'accessu à Internet via un router in molte situazioni. U backup di i parametri di dispositivi TP-Link hè creatu cumpratu:

  1. Accedi à l'interfaccia web di u dispositiu. Dopu, aprite a sezione "Strumenti di sistema" ("Strumenti di sistema") in u menù di sinistra è cliccate "Backup & Restore" ("Backup è Restore").

  2. Cliccate "Backup" ("Backup") è specificà u caminu per salvà u schedariu di backup in u discu PC.

  3. Ci vole à aspittà un pocu finu chì u schedariu di salvaguardia hè salvu nantu à u discu PC.

    U backup hè completo.

Se necessariu, restauri i parametri:

  1. Usendu u pulsante "Selezziunu file", in a listinu tabulazione duve hè stata creata a copia di salvezza, specificate a situazione di u backup.

  2. Cliccate "Ripristinare" ("Ripristinare"), cunfirma a richiesta di pronta pruezza di caricà i parametri da u schedariu.

    Cusì, TP-Link TL-WR841N sarà riaviatu automaticamente è e so impostazioni saranu ripristinate in i valori conservati in a copia di salvezza.

Reset Parameters

Se l'accessu à l'interfaccia web hè chjusu per via di l'indirizzu IP precedentemente cambiatu di u router, cume u login è / o password di u pannellu di amministratore, ripresenta i cunfigurazioni TP-Link TL-WR841N à i valori di fabbrica pò aiutà. Tra l'altro, restituendu i parametri di u router à u statu "predefinitu", è poi impostazzià i parametri "da zero" senza rifacimentu, permette spessu di eliminà errori chì si verificanu durante u travagliu.

Per restituisce u mudellu in questu à u statu "fora di a scatula" in relazione à u software integratu in duie manere.

S'ellu accede à l'interfaccia web:

  1. Accedi à u pannellu di amministratore di u router. In u menu di opzioni à manca, cliccate "Strumenti di sistema" ("Strumenti di sistema") è selezziunate ancu "Defaults Factory" ("Impostazioni di a fabbrica").

  2. A pagina chì si apre, cliccate "Ripristinare" ("Ripristinare"), è dopu cunfirmà a richiesta di prontazione di l'iniziu di a procedura di ripristinamentu.

  3. Aspettate chì u prucedimentu riporta i parametri ind'è l'impostazioni di a fabbrica è ripartisce u TP-Link TL-WR841N mentre si osserva a barra di prughjiziu di a chjave.

  4. Dopu un reset, è dopu l'autorizzazione in u pannellu di amministratore, sarà pussibule configurà e impostazioni di a periferica o riputeli da un backup.

S'ellu accede à "admin" manca:

  1. S'ellu hè impossibile entrà in l'interfaccia web di u router, aduprà u pulsante hardware per tornà à e impostazioni di fabbrica. "RESET"presente in u casu di l'apparecchiatura.

  2. Senza spegnere u router, pressa "WPS / RESET". Tenite u pulsante à più di 10 secondi, mentre guardate i LED. Luntate "BROSS" annantu à e revisioni di l'apparatu prima chì u decimaghju sia seguitu da a lampadina "SYS" ("Attrezziunu") cumincerà à lampà à prima lentu, è dopu subitu. U fattu chì a reset hè finitu è ​​pudete fermà l'impattu nantu à u bottinu in casu chì si tratta di un router V10 è superiore, vi sarà dumandatu da tutti gli indicatori illuminati à u tempu.

  3. Aspettate u TL-WR841N di ruminà. Dopu avè principiatu u parametru di l'apparecchiatura sarà restituitu à i valori di a fabbrica, pudete andà in a zona di amministrazione è duverete a configurazione.

Raccomandazioni

Pochi consigli, dopu chì pudete prutezzione di u persunale di u quasi tuttu da u dannu durante u prucedimentu di u firmware:

  1. Un prublemu assai impurtante, chì deve esse assicuratu impiegendu u firmware di l'apparecchimentu di rete, hè a stabilità di l'alimentu di u router è u computer adupratu per e manipule. Idealmente, entrambi i dispositivi devenu esse cunnessi à un surghjente ininterruttibile (UPS), com'è chì durante u prucessu di riscrittura a memoria di u router elettrica vene persa, pò dighjà dannendu u dispositivo, chì à volte ùn hè micca impiantatu in a casa.

    Vede dinò: Scelte un alimentu ininterruttore di u computer

  2. Malgratu u fattu chì l'instrumentu di l'upgrade di firmware TL-WR841N presentatu in l'articulu sottu ponu esse eseguitu senza un PC, per esempiu, per mezu di un smartphone collegatu à u router via Wi-Fi, hè spiccatu di aduprà una connessione cù cavi per u firmware.

    Vede ancu: Cunnessione di un computer in u router

  3. Limite l'usu di e funzioni di l'apparecchimentu da l'utenti è i prugrammi da discunguendu u cavu Internet da u portu "WAN" à u tempu di u firmware.

Firmware

Dopu chì e manipolazioni preparatorie sopra menzionate sò state eseguite è a so implementazione hè stata padrona, pudete procedere à reinstallà (aggiornà) u firmware TP-Link TL-WR841N. A scelta di u firmware hè dettata da u statu di u lugiziale di u router. Se u dispositiu hè funziunatu normalmente, aduprate a prima istruzione s'ellu hà fattu un fallimentu seriu in u firmware è u seguitu "Metudu 1" impraticable andate à recuperu di software "Metudu 2".

Metodo 1: Interfaccia Web

Quindi, quasi sempre, u firmware di u router hè aggiornatu, è u firmware hè reinstallatu cù e funzioni di u pannellu amministrativu.

  1. Scaricate u PC à u discu è preparate a versione firmware chì risponde à a revisione hardware di u router. Per questo:
    • Andate à a pagina di u tecnicu di u mudellu di u situ ufficiale di TP-Link cù u ligame:

      Scaricate u Firmware per u router TP-Link TL-WR841N da u situ ufficiale

    • Selezziunate a revisione hardware di u router da l'elencu di sìgliu.

    • Cliccate "Firmware".

    • Poi, scurgi a pagina per presentà un elencu di l'ultimi costruzioni di firmware dispunibili per u router. Cliccate nantu à u nome di u firmware sceltu, chì porta à l'iniziu di scaricà l'archiu cun ellu à u discu computer.

    • Quandu u scaricatu hè finitu, andate in u cartulare per salvà u schedariu è scaccate l'archive risultatu. U risultatu deve esse una cartella chì cuntene u file. "wr841nv ... .bin" - Questu hè u firmware chì sarà installatu in u router.

  2. Immettite u pannellu di amministratore di u router è aprite a pagina "Aggiornamentu di u Firmware" ("Aggiornamentu di u Firmware") da a sezione "Strumenti di sistema" ("Strumenti di sistema") in u menu di opzioni à manca.

  3. Cliccate u pulsante "Selezziunu file"situatu accantu à "Via di File Firmware:" ("Via di u file di firmware:"), è specificà a strada di u firmware scaricatu. Cù u schedariu bin spicutu, cliccate "Apertu".

  4. Per iniziare a stallazione di u firmware, cliccate "Upgrade" ("Refresh") è cunfirma a richiesta.

  5. Dopu, aspettate u cummattimentu di u prucedimentu di riscrittura di a memoria di u router, è dopu riavvià u dispositivo.

  6. Questu cumpleta a reinstallazione / l'aggiornu di u firmware TP-Link TL-WR841N. Averete aduprà u dispositivu chì hè operativu oghje cù u firmware di a nova versione.

Metudu 2: Riprisite u firmware ufficiali

In u casu quandu durante a reinstallazione di u firmware da u metudiu sopra, i fallimenti inaspittati si sò veru (per esempiu, l'elettricità hè stata disconnessa, un cordinu di patch, ecc. Hè stata cacciata da u PC o connettore router), u router potrebbe smettere di dà segni di operabilità. In una tale situazione, a riparazione di u firmware hè necessariu aduprendu strumenti di software specializati è pacchetti di firmware apposta.

Oltre à ripristinà u router di u software router schernitu, e istruzioni in basso furniscenu l'occasione di restituire u firmware di a fabbrica dopu installazione di soluzioni non ufficiali (persunalizate) - OpenWRT, Gargoyle, LEDE, etc. u dispositiu hà cessatu di funzià bè.

  1. Come un attrezzu dispunibile per aduprà da utenti regolari, quandu riprende u firmware TL-WR841N, l'utilità TFTPD32 (64) hè usata. I numeri in u nome di l'utile significanu a profondità di bit di l'OS di Windows per chì questu o quellu versione di TFTPD hè destinata. Scaricate u kit di distribuzione di l'utilità per a vostra edizione Windows da a risorsa ufficiale di sviluppatore web:

    Scaricate TFTP Server da u situ ufficiale

    Installà l'utellu

    avà u file da u ligame di sopra

    è seguendu l'istruzzioni di u installatore.

  2. Per risturmà a parti di software di u router TL-WR841N, si usa un firmware scaricatu da u situ ufficiale di u fabbricante, ma solu assemblei chì ùn cuntenenu micca e parole per quellu fini sò adatte. "boot".

    A sceglie di u lugghjettu usate per a recuperazione hè un puntu assai impurtante! Sovrascrivendu a memoria di u router cù i dati di firmware chì cuntenenu u loader ("boot"), à causa di i passi chì seguenti, l'istruzzioni spessu porta à l'ineoperabilità finale di u dispositivo!

    Per uttene u bin-file "correttu", scarica da a pagina di u supportu tecnicu tutti i firmware dispunibili per a revisione di l'hardware di u dispositiu da risturmare, scompattate l'archivi è truvà l'immagine NON CONTENANTI in u vostru nome "boot".

    Se u Firmware senza un bootloader ùn pò truvà nant'à u risorse web ufficiale di TP-Link, aduprate u ligame quitu è ​​scaricate u schedariu finitu per risturà a vostra revisione di router.

    Scaricate u Firmware senza prutezzione (boot) per restaurà u router TP-Link TL-WR841N

    Copia u cartulare risultatu in a utilità TFTPD (per difettu -C: Programmi di File) è rinominate u bin-file à "wr841nvX_tp_recovery.bin ", unni X- Nùmera di revisione di a vostra istanza di router.

  3. Configurate u adattatore di rete utilizzatu per risturà u PC cumprintu:
    • Aprite "Rete è Spartizione" di l ' "Pannello di cuntrollu" Windows.

    • Cliccate nantu à u ligame "Modificendu e impostazioni di l'adattatore"situatu à a parte destra di a finestra "Centru".

    • Chiama u menu cuntestu di l'adattatore di rete utilizzatu per cunnessu u router, ponendu u cursore di a mouse nantu à a so icona è premendu u tasto dirittu di u mouse. Selezziunu "Pruprietà".

    • In a prossima finestra, cliccate nantu à l'elemento "Protocollo Internet versione 4 (TCP / IPv4)"è poi cliccate "Pruprietà".

    • In a finestra di parametri, move u switch à "Usu u indirizzu IP chì seguita:" e inserisci questi valori:

      192.168.0.66- in u campu "Indirizzu IP:";

      255.255.255.0- "Subnet Mask:".

  4. Sospendi per un pocu di u travagliu di l'antivirus è di u firewall operatu in u sistema.

    Ulteriori dettagli:
    Cumu disattivà l'antivirus
    Disattivà u firewall in Windows

  5. Run u utilità Tftpd cum'è Amministratore.

    A seguitu, configurate u strumentu:

    • Elencu di sìgliu "Interfacce di servitore" selezziunu l'adattatore di rete per chì l'indirizzu IP hè statuziatu192.168.0.66.

    • Cliccate "Mostra Dir" è selezziunate u file bin "wr841nvX_tp_recovery.bin "situatu in u cartulare cun TFTPD in risultatu da u passu 2 di stu manuale. Poi chiudite a finestra "Tftpd32 (64): directory"

  6. Spegni u TL-WR841N movendu u bottinu in una posizione adatta. "Potenza" in u casu di l'apparecchiatura. Cunnesse ogni portu LAN di u router (giallo) è u connettore di a rete di rete di u computer cun un cavu di patch.

    Prepara per guardà i LED TL-WR841N. Cliccate "WPS / RESET" sul router è, mentre tenendu stu bottinu, accende l'alimentu. Appena u solu indicatore si illumina, indicatu da l'immagine di a serratura ("QSS"), rilascia "UPU / RESET".

  7. In cunsequenza di i paragrafi precedenti di l'infurmazioni, a copia automatica di u firmware à u router deve iniziate, ùn fà nunda, aspettate. U prucessu di trasferisce i file hè effettuatu assai veloce - a barra di prugressu si vede per un pocu tempu è dopu sparisce.

    U TL-WR841N riavanu automaticamente da quì - puderà esse capitu da l'indicatori LED, chì lamperanu cum'è u funziunamentu normale di u dispositiu.

  8. Aspetta 2-3 minuti è spente u router premendu u pulsante. "Potenza" annantu à u so corpu.
  9. Rinvincite e impostazioni di a scheda di rete di u computer chì hà cambiatu, eseguendu u passu 3 di queste istruzioni, à u statu iniziale.
  10. Accende u router, aspettate ch'ellu sia carregatu è vai in u pannellu amministrativu di u dispositivo. Questu completa u recuperu di u firmware, ora pudete avè u aggiornamentu di u software à l'ultima versione cù u primu metudu descrittu sopra in l'articolo.

I dui istruzioni sopra descritti sò i metodi di basa di interazione cù a parte di software di u router TP-Link TL-WR841N, chì sò dispunibuli da implementà da l'utenti cumuni. Benintesa, hè pussibule di lampà u mudellu cunsideratu è ripristinà a so capacità di travagliu in molti casi cù l'usu di mezzi tecnichi speciali (prugrama), ma tali operazioni sò dispunibule solu in e cundizioni di i centri di servizii è sò svolti da spicialisti sperimentati, chì devianu esse affrontati in caso di guasti severi. in u travagliu di u dispositivo.