Emulatore Android per Windows (apertura di ghjochi è di prugrammi Android)

St'articulu hè utile à quiddi chì diciscenu di fà stà l'applicazione Android in u so computer di casa.

Per esempiu, se volete vede cumu l'applicazione funziona, prima di scaricà nantu à un tablet o smartphone; bè, o semu vogliu ghjucà un pocu ghjocu, allora hè impussibile fà senza un emulatore di Android!

In questu articulu analizzeremo u travagliu di u megliu emulatore per Windows è e dumande tipiche chì spessu soffini per a maggior parte di l'utenti ...

U cuntenutu

  • 1. A scelta di un emulatore di Android
  • 2. Installà BlueStacks. Risoluzione di l'errore Errore 25000
  • 3. Configurate l'emulatore. Cume aprite un'applicazione o un ghjocu in l'emulatore?

1. A scelta di un emulatore di Android

Finu à a data, a rete pò truvà dicini di emulatori di Android per Windows. Quì, per esempiu:

1) Windows Android;

2) YouWave;

3) BlueStacks App Player;

4) Kit di Sviluppu Software;

è tanti altri ...

A mio parè, unu di i megliu hè BlueStacks. Dopu tuttu l'errori è l'inconvenienti chì aghju sperimentatu cù l'altri emulatori, dopu installatu sta - a ricerca di una altra cosa sparisce ...

Bluestacks

Ufficiale website: //www.bluestacks.com/

Pro:

- u sustenimentu cumpletu di a lingua russa;

- U prugramma hè liberu;

- Funziona in tutti i sistemi operativi famosi: Windows 7, 8.

2. Installà BlueStacks. Risoluzione di l'errore Errore 25000

Aghju dicisu di diveru stu prucessu in dettu, perchè spezii nascenu spessu è cusì facenu tante e dumande. Andemu in passi.

1) Scaricate u schedariu di installazione cù di. situ è ​​curriri. A prima finestra, chì vedemu, sarà cum'è in figura in basso. Pattu è cliccate dopu (dopu).

2) Assicurate e cliccate.

3) L'installazione deve cuminciare. È in quellu tempu l'errore "Errore 25000 ..." spissu apparisci. Appena sottu hè catturatu nantu à a screenshot ... Cliccate "OK" è a nostra installazione hè interrotta ...

Se avete installatu l'applicazione, pudete procedere immediatamente à a terza sezione di stu articulu.

4) Per correggere questu errore, fate 2 cose:

- attualizà i driver per a scheda video. Questu hè u megliu fattu da u situ web ufficiale di AMD introducendu u mudellu di a vostra scheda video in u mutore di ricerca. Se ùn cunniscite micca u mudellu - aduprà e utilità per determinà e caratteristiche di u computer.

- scarica un altru installatore di BlueStacks. Pudete purtarà in ogni motore di ricerca u nome di l'applicazione chì seguita "BlueStacks_HD_AppPlayerPro_setup_0.7.3.766_REL.msi" (o pudete scaricà quì).

Aghjurnà i driver di schede video AMD.

5) Dopu aghjurnà u driver di a scheda video è di lanciatu u novu installatore, u prucedimentu di l'installazione stessa corre in furia è senza errori.

6) Cumu si pò vede, pudete ghjucà ghjochi, per esempio, Drag Racing! Cume si ponenu in rete e ghjochi è prugrammi - veda sottu.

3. Configurate l'emulatore. Cume aprite un'applicazione o un ghjocu in l'emulatore?

1) Per lanciare l'emulatore - aprite l'esploratore è in a colonna di sinistra vedi a scheda "Apps". Poi fate una scelta rapida cù u listessu nomu.

2) Per fà una regolazione dettagliata per l'emulatore, cliccate nantu à l'icona "impostazioni" in u angulu inferiu dirittu. Vede u screenshot sottu. A propositu, pudete configurà assai:

- cunnessione à u nube;

- sceglite un'altra lingua (u difettu serà russo);

- cambia l'impostazioni di a tastiera;

- cambiate a data è l'ora;

- cambiate account di l'utente;

- gestite e applicazioni;

- rallentu l'applicazioni.

3) Per scaricà i ghjochi novi, andate solu à i tabulughi "ghjochi" in u menù superiore. Prima di aprite decine di ghjochi, ordinati per ordini di rating. Cliccate nantu à u ghjocu ti piace - a finestra di download apparirà, dopu un pocu, sarà automaticamente installatu.

4) Per iniziare u ghjocu, andate in "I Mie Applicazioni" (in u menù sopra, a sinistra). Allora vedete l'applicazione installata quì. Per esempiu, aghju scaricatu è lanciatu u ghjocu "Drag Racing" cum'è un sperimentu, cum'è nunda, pudete ghjucà. 😛