XMedia Recode 3.4.3.0


U virus publicitariu o "AdWare" hè un prugrammu chì apre certi siti senza una dumanda di l'utente o mostra banners nantu à u desktop. Per tutta a so innocenza, tali prublemi di malware dà assai inconvenienti è causanu un desideriu stremu à sbarazzallu di elli. A propositu è ​​parlate in questu articulu.

A futturazione di adware

È faciule per determinà chì u vostru computer sia infettatu cù un virus publicitariu: quandu avviate u navigatore, invece di a pagina avete configuratu, una pagina aprirà cù un qualcunu Web, per esempio un casinò In più, u navigatore pò cuminciare spontaneamente cù u listessu situ. Diversi finestrini cù i banners, i messaggi di spinta chì ùn avete micca iscrittu à si pò abbiate presenti nantu à u desktop nant'à l'avvio di u sistema o durante u travagliu.

Vede ancu: Perchè u browser si molla da solu

Quale hè a cuperazione di i virus publicitarii?

I prugrammi adware ponu esse nascosti in u sistema sottu l'usu di estensioni di browser, installati direttamente in un computer, registrati per autolad "Task Scheduler". Perchè ùn pudemu micca cunniscà per anticipu cume u pestilitu funziona, a lotta deve esse cumpleta.

Cumu smarriri i adware

L'eliminazione di tali virus hè effettuata in parechje tappe.

  1. Inizià à visità a sezione "Programmi è Componenti" in "Pannello di cuntrollu". Qui ci vole à truvà i prugrammi cun nomi suspettosi chì ùn avete micca installatu, è li pudete cancellà. Per esempiu, elementi cù e parole in u titulu "Cerca" o "toolbar", sò assuciati à una disinstallazione obbligatoria.

  2. Dopu, avete bisognu di scansionà u prugramma d'ordinatore AdwCleaner, chì pò truvà virus nascosti è barra di strumenti.

    Per sapè di più: Pulendu u vostru computer usando a utilità AdwCleaner

  3. Dopu avete da verificà a lista di estensioni di u vostru navigatore è fà le stesse azzioni cum'è in "Pannello di cuntrollu" - rimuovi suspettosi.

    Più: Cumu smarriri u virus di a publicità VKontakte

E azzioni principali per a rimozione di parassiti sò cumplette, ma questu ùn hè micca tuttu. Dopu, avete bisognu di identificà possibili cambiamenti in i tasti di rapprisinta, l'attività maliziunata è l'ogni di a partenza.

  1. Fate un clic destro sul collegamento di u navigatore, andate in proprietà (in questo caso, Google Chrome, per altri navigatori, u processo hè simile) è guardate u campu cù u nomu "Object". Ùn ci hè nimu chè u parcorsu à u file eseguibile. L'eccesso mi basta è clicchera "Applicà".

  2. Premete a combinazione di tasti Win + R è in u campu "Apertu" entremu a squadra

    msconfig

    In a console chì si apre "Configurazione di u sistema" andate à tab "Startup" (In Windows 10, u sistema hà da offine di scena Task Manager) è studiate a lista. S'ellu ci sò elementi sospette, ci vole à deselezzione e cliccate "Applicà".

  3. Cumpintendu e cose, e cose sò un pocu più cumplicate. Bisogna aduprà à "Task Scheduler". Per fà quessa, andate in u menù Run (Win + R) è entrate

    taskschd.msc

    In a console di esecuzione, andate in a sezione "Biblioteca di schedariu".

    Sò interessati à e travaglie chì anu presenti nomi è descrizzioni vaghe, per esempiu, "Internet AA", è (o) avendu i trigger "Sulla avventura" o "Quandu ogni utilizatore accede".

    Sceglite una tale missione è cliccate "Pruprietà".

    Next in i tab "Azzioni" Verificate chì file sia principiatu quandu questu task hè eseguitu. Comu pudete vede, questu hè una specie di file sospettu cun nomu di navigatore, ma situatu in una cartella diversa. Pò dinò esse una scorcia ancu per internet o navigatore.

    E azzioni seguenti sò:

    • Ricordate u parcorsu è cancellate u travagliu.

    • Vai à la cartulina, u parcorsu à chì ti ricordati (o registratu), è sguassate u schedariu.

  4. L'operazione finale hè a cancellazione di cache è i cookies, cume si ponu memorizà vari file è dati.

    Leggi più: cumu scintà a cache in Yandex Browser, Google Chrome, Mozile, Internet Explorer, Safari, Opera

    Vede ancu: Ciò chì sò i cookies in u navigatore

Hè tuttu ciò chì si pò fà per pulì u vostru PC da u adware.

Prevenzione

Cunsidimentu, intendemu impedisce u virus d'ingressu in u computer. Per quessa, basta adissà à e seguite racusazioni.

  • Fighjate attentamente ciò chì hè installatu in u PC. Ciò hè veramente soprattuttu per u prugramma libaru, cumunitu cù chì pò venire vari spargi «utili», allungamenti è prugrammi.

    Per di più: Proibendu l'installazione di software indesideratu per sempre

  • Hè cunsigliatu di stallà una di e extensioni per blocà annunci in siti. Questu hà da uttene un pocu da aiutà à evità di caricare i file nocivi in ​​a cache.

    Leggi ancu: Programmi per bloccà a publicità in u navigatore

  • Tingete un minimu di prumove in u vostru navigatore - solu quelli chì in realtà usanu regolarmente. Parechji add-ons cù u "wow" -funzionali ("Ho davvero bisognu da quì") ponu avè a carica di qualche infurmazione o pagine, cambiate e impostazioni di u navigatore senza u vostru accunsentu.

Conclusione

Comu pudete vede, sbarrazzà di virus publicitarii ùn hè micca facili, ma hè possibile. Ricordate chì hè necessariu effettuà una pulizia completa, cume molti parassiti ponu torna manifestarsi in caso di negligenza. Ùn vi scurdate dinò di prevenzione - hè sempre più faciule per prevene una malattia ch'è di luttà dopu.