Saluti cari lettori di u nostru situ! Speru chì sì in un bùntru umore è chì sì prontu per sguillà in u mondu magicu di Photoshop.
Oghje aghju ti diceraghju cumu amparà à trasformà e immagini in Photoshop. In stu casu, cunsideremu tutti i generi di modi è di tippi.
Apertu Photoshop già in u vostru computer è andate à travaglià. Selezziunate una foto, preferibilmente in u furmatu PNG, perchè per mezu di u fondu trasparente, u risultatu di a trasformazione sarà più evidenti. Aprite l'immagine in Photoshop cù un stratu separatu.
Oggetto Transform Transessuali
Sta funzione ti permette di fà zoomà a maghjina, distorce, rotà, allargà o calà. Hà sì spessu, a trasformazione libera hè un cambiamentu à l'aspettu originale di l'immagine. Per questa ragione, questu hè a forma più cumunata di trasformazione.
Scala di l'imagine
U zoom si inizia da l'elemento menu "Trasformazione libera". Pudete aduprà sta funzione in trè modi:
1. Andate in a sezione di menù in cima à u pannellu U editingsceglite a funzione da a lista. "Trasformazione Libertà".
Se aghju fattu tuttu correttamente, allora a maghjina desiderata sarà inquadrata.
2. Sceglite a vostra immagine è cliccate nant'à u dirittu di u mouse, in u menu chì si apre, selezziunate l'elementu chì avemu bisognu "Trasformazione Libertà".
3. Oppure usate a combinazione di tasti d'accessu CTRL + T.
Pudete ancu zoom in parechji maneri:
Se sapete a dimensione specifica chì a foto deve riceve in risu di a trasformazione, inserisci i numeri necessarii in i campi adatti di larghezza è altezza. Questu hè fattu in cima di u schermu in u pannellu chì compare.
Rinfinisce l'image manualmente. Per fà quessa, sposta u cursore in unu di i quattru anguli è i lati di a figura. A freccia di solitu cambia in duie. Poi tenite premutu u bottinu sinu di u mouse è trascina l'immagine per a dimensione chì avete bisognu. Dopu avè ottenutu u risultatu sceltu, rilassi u buttu è premete Investe per risolve a dimensione di l'oggiu.
Inoltre, s'è tirate a foto da l'anguli, a taglia varierà sia in larghezza sia in a lunghezza.
Se avete attaccatu l'image da i lati, l'oggettu camberà solu a so larghezza.
Se avete attaccatu l'immagine nantu à u latu inferiore o superiore, l'altezza cambierà.
Per ùn dannà micca e proporzioni di l'oggiu, tene sempre u bottinu di u mouse è Shift. Bisogna tirà l'anguli di a cornice punuta. Allora a distorsione ùn accade micca, è e proporzioni saranu mantenute dipende da a riduzione o l'aumentu di a scala. Per distordu a maghjina da u centru è à u centru, durante a trasformazione, tenite u pulsu Alt.
Pruvate à sperimentà per capisce tutta l'essenza di u cambiu di scala.
A rotazione di l'immagine
Per fà rotà l'oggiu, avete bisognu di attivà a funzione "Trasformazione Liberta". Fate questu in una di e vie sopra. Dopu, spostate u cursore di a mouse à unu di l'anguli di a cornice punuta, ma un pocu più altu chè in casu di trasformazione. A doppia freccia curva deve vene.
Premendu u buttonu sinistro del mouse, rotate a vostra immagine in direzzione retta cù u numaru richiesta di gradi. Se sapete per anticipu quantu gradi ci vole per rotà l'oggiu, allora inserisci u numeru in u campu pertinente in u pannellu chì vene in cima. Per risolve u risultatu, cliccate Enter.
Girà è scala
È possibile aduprà e funzioni di zoom è di l'imagine è rotà separatamente. In principiu, ùn ci hè nisuna differenza da e possibilità sopra descritte, tranne chì si usanu una funzione prima e dopu un altru. Chì per me, ùn ci hè nunda di applicà stu modu di cambià a maghjina, ma à chì.
Per attivà a funzione richiesta, vai à u menù U editing in più in "Trasforma", in a lista chì si apre, sceglite "Scaling" o "Turnu"dipende da chì mutazione in a immagine vi interessanu.
Distorsione, prospettiva è tilt
Queste funzioni si trovanu nant'à a listessa di u listinu di u menu, chì era già discusu. Si sò combinati in una sola sezione, chì sò simili à l'altru. Per capì cumu una di e funzioni funziona, pruvate cun altru. Quandu sceglite a pendenza crei u sensu di appughjà a maghjina di u so latu. Chì una distorsione significa hè chjaru, listessu va per a prospettiva.
U schema di selezzione di funzioni hè u listessu cume a scala è a rotazione. A roma di menu U editingdopu "Trasforma" è selezziunate l'elemento desideratu da a lista.
Attiva una di e funzioni è trascina u cornice punteggiata intornu à l'immagine intornu à l'anguli. U risultatu pò esse assai interessante, soprattuttu se si travaglia cun foto.
Struttura sovrapposta sullo schermo
Avà da passà à a lezione di sovrapposizione di una cornice nantu à un monitor, induve avemu bisognu di quelli cunventi. Per esempiu, avemu duie simuli foto, cume un cornice luminosa da un film preferitu è un omu à un computer. Vulemu fà l'illusione chì a persona dietro u monitor di urdinatore sta guardendu u vostru filmu preferitu.
Aprite in editor di Photoshop entrambe e immagini.
Dopu aduprà l'utellu "Trasformazione Libertà". Hè necessariu riduce a maghjina di a cornice di u film à e dimensioni di un monitor di l'ordinatore.
Ora usate a funzione "Distorsione". Avemu pruvucu à allungà a maghjina è chì u risultatu sia più realistu di pussibile. Fissà u travagliu risultante cù a chjave Enter.
È cumu fà una cornice megliu di overlay nantu à u monitor, cume un risultatu più realisticu, parlemu in a prossima lezzione.