Navigà in Internet hè fatta da l'utenti chì utilizanu applicazioni speciali di browser. Oghje, ci hè un assai numeru di navigatori, ma in mezu à quelli ci sò parechji capi di mercato. Questi includenu u navigatore Safari cun meritu, ancu s'ellu hè inferiore in popularità à giganti cum'è Opera, Mozilla Firefox è Google Chrome.
U navigatore gratuitu Safari, di a famosa impresa di tecnologia elettronica Apple, hè statu primu liberatu per u sistema operativu Mac OS X in u 2003, è solu in a 2007 a so versione per Windows apparse. Ma, grazie à l'approcciu originale di i sviluppatori, chì distinguisce questu prugramma per visualizà e pagine web da altri navigatori, Safari hà pussutu rapidamente cunquistà a so nicchia in u mercatu. Tuttavia, in 2012, Apple hà annunziatu a discontinuazione di u supportu è u liberamentu di nuove versioni di u navigatore Safari per Windows. L'ultima versione per stu sistema operativu hè 5.1.7.
Lezione: Cumu vede a storia in Safari
Navigazione web
Come qualunque altro navigatore, a funzione primaria di Safari hè di navigà in Internet. Per questo, utilizate a vostra cumpagnia di motoru Apple - WebKit. À una volta, grazie à quellu motore, u navigatore Safari era cunsideratu u più veloce, è ancu oghji, micca parechji navigatori moderni ponu cumbatterà cù a velocità di caricà e pagine web.
Come a larga maggioranza di l'altri navigatori, Safari supporta parechje schede à tempu. Dunque l'utente pò visità parechji siti à tempu.
Safari sustene e seguenti tecnulogie web: Java, JavaScript, HTML 5, XHTML, RSS, Atom, frames è parechji altri. Tuttavia, considerendu chì da u 2012 u navigatore per Windows ùn hà statu aggiornatu, e tecnulugii di Internet ùn sò micca stà, Safari hè attualmente incapace di supportà in tuttu u travagliu cù certi siti moderni, cum'è u serviziu di video di YouTube.
Motori di ricerca
Come qualunque altro navigatore, Safari hà integrati i motori di ricerca per una ricerca più veloce è più pratiziu di l'infurmazioni in Internet. Sò motori di ricerca di Google (installati per difettu), Yahoo è Bing.
Top Sites
Un elementu originali di u navigatore Safari hè Top Sites. Ciò hè un elencu di i siti più visitati, chì si aprenu in una scheda separata, è cuntene non solu i nomi di e risorse è i so indirizzi web, ma ancu vigneti per anteprime. Grazie à a tecnulugia Cover Flow, a visualizzazione di l'anteprime sembra voluminosa è realistica. In i tabuli Top Sites, 24 risorse Internet più visitate ponu esse visualizate simultaneamente.
Preferiti
Come qualunque browser, Safari hà una sezione di segnalibri. Qui l'utenti ponu aghjunghje i siti cchiù favoriti. Come in Top Sites, pudete vede in anteprima e miniature chì sò stati marcati siti. Ma, quandu durante l'installazione di u navigatore, i sviluppatori anu aghjuntu un numaru di risorse di Internet popolari per i segnalatori predefiniti.
Una variazione particulari di i segnalibri hè a cosiddetta lista di lettura, duve i utilizatori ponu aghjunghjendu siti per vede i più tardi.
Storia di a visita di pagine web
L'utenti di Safari anu ancu a pussibule di visità a storia di visità e pagine web in una sezione speciale. L'interfaccia di a sezione storica hè assai simile à u design visuale di i segnalibri. Pudete ancu visualizzare e miniature di e pagine visitate.
Download Manager
Safari hà un gestore di download pussibule assai per i file da Internet. Ma, purtroppu, hè molto bassu-funzionale, è in larga parte, ùn hà strumenti à gestisce u prucessu di boot.
Salvà e pagine web
L'utenti di u navigatore Safari ponu salvà e so pagine web preferite direttamente à u so discu rigiu. Questu pò esse fattu in u formatu html, cioè in a forma in cui sò postati in u situ web, o pò esse salvatu cum'è un unice archiviu web chì duvete testu è immagini impacegate simultaneamente.
U formatu di l'archivu web (.webarchive) hè l'invenzione esclusiva di sviluppatori di Safari. Hè un analogu più correzu di u formatu MHTML, chì hè adupratu da Microsoft, ma hà una distribuzione più chjura, perchè solu i navigatori Safari ponu aprire u furmatu webarchive.
Operà cù u testu
U navigatore Safari hà strumenti integrati per u travagliu cù u testu, chì sò utili, per esempiu, quandu parlavanu in i forum o quandu lascianu commenti in i blog. Tra i principali strumenti: correttore di ortografia è grammatica, un set di fonti, l'adattamentu di a direzzione di i paragrafi.
Tecnologia Bonjour
U navigatore Safari hà un prugramma integratu Bonjour, chì, quandu, durante l'installazione, hà l'occasione di ricusà. Stu strumentu furnisce un accessu di browser più semplice è currettu à dispositivi esterni. Per esempiu, pudete legà Safari cù una stampatrice per stampà pagine web da Internet.
Estensioni
U navigatore Safari sustene u travagliu cù estensioni chì arricchiscenu a so funzionalità. Per esempiu, bloccanu annunci, o, anzi, furniscenu l'accessu à i posti bloccati da i fornitori. Ma a varietà di tali estensioni per Safari hè assai limitata, è ùn pò micca esse paragunatu cù u numeru numeruu di add-ons per Mozilla Firefox o per i navigatori creati nantu à u mutore Chromium.
Benefiti Safari
- Navigazione faciule;
- A presenza di l'interfaccia di a lingua russa;
- A velocità assai alta di navigazione in Internet;
- Disponibilità di estensioni.
Inconvenienti di safari
- A versione Windows ùn hè micca supportata da u 2012;
- Alcune tecnologie web moderni ùn sò micca supportate;
- Un picculu numeru di addizioni.
Cumu si pudete vede, u navigatore Safari hà parechje funzionalità è capacità capaci, è una velocità di navigazione elevata nantu à Internet, chì hà fattu esse un di i migliori navigatori web. Ma, purtroppu, à causa di a cessazione di l'aiutu per u sistema operativu Windows è di u sviluppu di e tecnulogie web, Safari di sta piattaforma hè diventatu sempre più obsoleto. In listessu tempu, u navigatore, disignatu per u sistema operativu Mac OS X, è attualmente sustene tutti i standard avanzati.
Scaricate Safari gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: