Ciao
I disci rigidi esterni sò diventati cusì popolari chì parechji utenti anu inizià à rifiutà i lettori flash. Ebbene, in fattu: perchè avete un drive flash USB di avviatore, è in più un discu duru esternu cù i file, quandu si pò ghjustu avè un HDD di fora di urganizazione (nantu chì pudete scrive ancu un gruppu di file diversi)? (domanda retorica ...)
In questu articulu vogliu mustrà cumu fà un discu duru bootabile in esternu cunnessu à a porta USB di un computer. À propositu, in u mio esempiu, aghju utilizatu un discu duru duru da un vecchiu laptop chì era insrittu in u Box (in un contenitore special) per cunnessu u portu USB di un laptop o PC (per avè nfurmazioni nantu à tali contenitori -
Se, cunnessu à a porta USB di u PC, u discu hè visibile, ricunnisciutu è ùn emette micca chjoni suspittosi, pudete principià u travagliu. A propositu, copiate tutti i dati importanti da u discu, perchè in u prucessu di formattazione - tutti i dati da u discu seranu cancellati!
Fig. 1. Box HDD (cù HDD normale induve) cunnessu à un laptop
Per creà un mezzu avviabile in a rete ci sò dozzine di prugrammi (per certi, u megliu à a mi manera, aghju scrittu quì). Oghje, torna à a mo opinione, u megliu hè Rufus.
-
Rufus
Site ufficiale: //rufus.akeo.ie/
Una pratica simpatica è chjucu chì vi aiuta à fà fà rapidu è facilmente ogni media di avvicinamentu. Ùn sà micca cum'è aghju fattu senza
Funziona in tutte e versioni cumuni di Windows (7, 8, 10), ci hè una versione portatile chì ùn hà bisognu di esse installata.
-
Dopu avè lanciatu l'utilità è cunnessu un discu USB USB, ùn puderete veda nunda ... Per difettu, Rufus ùn vede micca USB drive externhe, a menu cullizzante di e scelte avanzate (vedi Figura 2).
Fig. 2. mustrà i drive USB externi
Dopu chì a tegumentazione necessaria hè stata selezionata, selezziunu:
1. lettera di littore nantu à a quale i schedari di boot saranu scritti;
2. schema di partizioni è tippu di interfaccia di sistema (I suvanu MBR per i computer cù BIOS o UEFI);
3. sistema di file: NTFS (primu, u sistema di schedari FAT 32 ùn supporta micca i dischi più grandi di 32 GB, è dopu, NTFS ti permette di copià i file à u discu più grande di 4 GB);
4. specificate l'immagine di boot di ISO da Windows (in u mio esempiu, aghju scelu una immagine da Windows 8.1).
Fig. 3. Rufus regolazioni
Prima di scrive, Rufus vi avverrà chì tutti i dati saranu cancellati - fate attenzione: parechji utilizatori si sbaglianu cù a lettera di l'unità è formanu u drive sbagliu (vedi Fig. 4) ...
Fig. 4. Attentu
In fig. A figura 5 mostra un discu duru esterno cun Windows 8.1 scrittu à esse. Sò quì u discu più cumunale nantu à u quale pudete scrive qualsiasi lima (ma altrimenti, hè bootable è pudete installà Windows da dà).
À propositu, i schedari di boot (per Windows 7, 8, 10) occupanu circa 3-4GB di spaziu in discu.
Fig. 5. Pruprietà di u discu registratu
Per fà un boot da un tale discu - vi tucate di regià u BIOS in modu cumunale. Ùn mi spiccanu micca in questu articulu, ma daraghju link à i mo articuli precedenti, nantu à chì pudete facilmente configurà un computer / laptop:
- Impostazione di u BIOS per l'inizializazione da USB -
- chiavi per entrà in u BIOS -
Fig. 6. Scaricate è installate Windows 8 da un discu esternu
PS
Dunque, cù l'aiutu di Rufus, pudete creà facilmente è rapidamente un HDD esterno bootable. À propositu, oltre à Rufus, pudete aduprà utilità famosi cum'è Ultra ISO è WinSetupFromUSB.
Avè un bonu travagliu 🙂