Qualcomm Flash Image Loader (QFIL) 2.0.1.9

À qualchì tempu, pò accadere chì u bottinu di l'alimentazione di u vostru telefonu o tablet di Android sia fallitu. Oghje ci spieghjaremu ciò chì fà, se avete bisognu di includere un tale dispositiu.

Cume per accende l'apparecoru Android senza un bottinu

Ci sò parechje metodule per lanciare un dispositivo senza un pulsante di accensione, ma dipende da u modu chì u dispositivu hè disattivatu: spentatu completamente o hè in modalità sleep. In u primu casu, sarà più difficiule di affrontà u prublema, in u secondu, rispettivamente, hè più faciule. Cunsiderà e opzioni in ordine.

Vede ancu: Ciò da fà se u telefuninu ùn accende

Opzione 1: Dispositiu completamente spente

Se u vostru prugramma hè disinseritu, pudete l'inicà cù u modalità di recuperu o ADB.

Riparazione
Se u vostru smartphone o tavoletta hè disattivatu (per esempio, dopu una batteria hè scaricata), pudete provà à attivà quandu accede in modalità recuperu. Questu hè fattu cum'è quì.

  1. Connettu u carregatore à l'apparecchiatura è aspettate 15 minuti.
  2. Pruvate à entrà in recuperu premendu i pulsanti. "Volume down" o "Volume Up". Una combinazione di sti dui tasti pò fà. In i dispositivi cun un bottinu fisicu "Casa" (per esempiu, Samsung) pudete tene premutu stu bottinu è premete / tene unu di i tasti di u volume.

    Vede ancu: Cumu accede in modalità recuperu nantu à Android

  3. In unu di sti casi, u dispositariu entrerà in a modalità di recuperu. Ci sò interessati à l'elemento "Reboot Now".

    Se u pulsante di accensione hè difettu, tuttavia, ùn hè micca pussibule di sceglielu, dunque se avete recuperu di risorse o CWM di terze parti, basta à lascià u dispositivo per pochi minuti: deve riavene automaticamente.

  4. Se avete a ripresa TWRP installata nantu à u vostru dispositivo, allora pudete riavvià u dispositiu - stu tipu di menu di recuperu supporta u cuntrollu di u toccu.

Aspettate chì u sistema sia iniziò, è aduprà u dispositivu o aduprà i prugrammi descritti di seguito per riassignà u pulsante di accensione.

Adb
U Ponte di Debug di Android hè un attrezzu universale chì aiuterà ancu à lanciare un dispositiu cù un pulsante di potenza difettu. U solu requisitu hè chì a debug USB sia attivatu nantu à u dispositivo.

Per di più: cumu abilite a debug USB in un dispositivo Android

Se sapete sicuru chì u debugging over YUSB hè disattivatu, allora usa u metodo da a riparazione. Se u debugging hè attivu, pudete andà à e azzioni descritte quì sottu.

  1. Scaricate è installate l'ADB in u vostru computer è scompattatevi in ​​u cartulare root di u drive di sistema (u più spessu hè l'unità C).
  2. Connettu u vostru dispositivo à u vostru PC è installate i driver adatti - pudete truvallu in a rete.
  3. Usate u menu "Start". Pè seguà a strada "Tutti i prugrammi" - "Standard". Truvà à l'internu "Linea di cumandamentu".

    Fate un clic destro in u nome di u programma è selezziunate "Run as administrator".

  4. Verificate se u vostru dispositivo hè visualizatu in ADB digitenducd c:.
  5. Assicuratevi chì u smartphone o tablet sia determinatu, scrive u cumandatu chì seguita:

    adb riavende

  6. Dopu avè inseritu stu comando, u dispositiu si riavanu. Scollegalo da u computer.

In più di u cuntrollu da a linea di cumannu, l'applicazione Run ADB hè ancu dispunibule, chì ti permette di automatizà e procedure per u travagliu cù Android Debug Bridge. Cù sì, pudete ancu forzà u dispositivo à riavvià cù un bottinu difettu di l'alimentu.

  1. Ripetite i passi 1 è 2 di a procedura precedente.
  2. Installate ADB Run è cunsegnali. Assicuratevi chì u dispositivo sia definitu in u sistema, inserisci u numeru "2"chì rispondenu punto "Reboot Android"e premete "Enter".
  3. In a prossima finestra, inserite "1"chì i partiti "Reboot"cioè, un riavevu normale, è cliccate "Enter" per a cunfirmazione.
  4. U dispositivo riavanu. Pò esse disconnessu da u PC.

È a ripresa, è l'ADB ùn hè micca una soluzione cumpleta di u prublema: sti metodi permettenu di mette in marce u dispositivo, ma pò entrà in u modu di dorme. Dai un ochju à cumu sveglia u dispositiu, s'ellu hè accadutu.

Opzione 2: Dispositiu in modalità sleep

Se u telefuninu o u tablet sò andatu in mode di dorme è u pulsante di accensione hè dannatu, pudete avìte u dispositivo in i seguenti modi.

Connettu per carica o PC
U modu più versatile. Quasi tutti i dispositivi Android esce da u modu di dorme, s'ellu si cunnessa à l'unità di carica. Sta dichjarazione hè vera per cunnessione à un computer o un laptop via USB. Tuttavia, questu metudu ùn deve esse abusatu: prima, u socket di cunnessione di u dispositiu pò dà; Dopu, a cunnessione / disconnessione constante di a rete impaurisce negativamente a situazione di a batteria.

Chiama à l'apparatu
Quandu ricevi una chiamata (normale o Internet), u vostru smartphone o tavoletta si svegliarà. Stu metudu hè più praticatu chè u precedente, ma ùn hè micca troppu elegantu è micca sempre realizabile.

Awakening Tap Tapu di schermu
In certi dispositivi (per esempiu, da LG, ASUS), a funzione di a sveglia cù u toccu di u schermu hè implementata: doppiu tappà nant'à u cu u vostru dittu è u telefuninu si sveghje da u modu rallentatu. Sfortunatamente, implementà sta opzione nantu à i dispositivi senza supportu ùn hè micca facili.

Riassignà u pulsante di accensione
U modu megliu di scansu (sparti da sustituìu u pulsu, naturalmente) sarà di trasmette e so funzioni à qualunque altro bottinu. Quessi includenu ogni tippu di tasti programmabili (cume chjamate l'assistente vucale Bixby nantu à i più recenti Samsung) oi pulsanti di u volume. Lasciavamu u prublema cù chjavi programmabili per un altru articulu, è avemu pruvucemu u Pulsu di putere per l'applicazione di u Pulsu di u Volu.

Scaricate u Pulsante d'alimentazione à Button

  1. Scaricate l'app da Google Play Store.
  2. Run u. Accende u serviziu ponendu annantu à u dopu "Enable / Disable Volume Power". Poi tuccate a casella "Boot" - Questu hè necessariu affinchì a capacità di attivà u schermu cù u bottinu di u volume rimane dopu à un riavrugghiu. A terza opzione hè responsabile di a capacità di accende l'écranu, cliccendu nant'à una notazione speciale in a barra di stato, ùn hè micca necessariu attivarlo.
  3. Pruvate e funzioni. A cosa più interessante hè chì mentre reste pussibule di controllà u volumu di u dispositivo.

Per piacè avà a notà chì, in i dispositivi Xiaomi, pò esse necessariu riparà l'applicazione in memoria in modo chì u gestore di prucessu ùn ne disabilite micca.

Svegliu per sensore
Se u metudu descrittu sopra ùn si adatta micca per qualchì ragu, pudete aduprà applicazioni chì ti permettenu di cuntrullà u dispositivo cù i sensori: un accelerometru, un giroscopu, o un sensore di prossimità. A soluzione più diffusa per questo hè Screen Gravity.

Scaricà Screen Gravity - On / Off

  1. Scaricate u Gravity Screen da Google Play Market.
  2. Fighjate l'applicazione. Accettà a politica di riservatezza.
  3. Se u serviziu ùn accende micca automaticamente, attivate u cliccatu nantu à u selettore adeguatu.
  4. Scorri un pocu sà nantu à u blocu di l'opzione. "Prudut Sensor". Da marcà entrambi i voci, pudete accende u vostru dispositivo cù u scintillu di a manu nantu à u sensore di vicinanza.
  5. A personalizazione "Accuminciu a schermata" Permette di sbloccà u dispositiu cù u accelerometru: hè capace d'andà u dispositivo è accende.

Malgradu e funzioni impurtanti, l'applicazione hà parechji prublemi significativi. A prima hè a limitazione di a versione free. U secondu hè un incremento di u consumu di a batteria à causa di l'usu cuntinuu di sensori. A terza - parte di e opzioni ùn hè micca supportata da certi dispositivi, è per altre funzionalità, pudete dì chì avete bisognu di avè accesso di root.

Conclusione

Comu pudete vede, u dispositiu cun un bottinu di potenza difettu pò esse adupratu. In listessu tempu, ponemu in mente chì nisuna soluzione hè ideale, perciò vi raccomandemu chì, se possibile, rimpiazzate u prugettu propriu o contattendu un centru di serviziu.