Rimuete l'emulatore BlueStacks da u computer in tuttu

L'installazione è l'eliminazione di i prugrammi in permanenza, parechji utilizatori ùn anu ancu suspettatu chì ognunu di elli lascià in furia i file inutili, e voci di registru, e l'impostazioni. A funzione standard di Windows incastunata ùn permette micca di pulìzii oggetti dopu a rimucerazione di u prugramma stessa. Dunque, hè necessariu aduprà strumenti di terze parti.

Usannu l'emulatore BlueStacks, avia bisognu di reinstallarlo. Aghju fattu fà "Uninstall Programs", ma l'installà torna, aghju notatu chì tutte e impostazioni sò rimaste. Vedemu cume si smetta BlueStacks completamente da u sistema.

Scaricate BlueStacks

Rimuovete cumpletamente BlueStacks da u vostru computer

1. Per effettuà sta missione, utilizeraghju un strumentu particulare per ottimizzà è pulisce u vostru computer da spazzatura, cù supportu per a funzione “Remove Programs” - CCleaner. Pudete scaricarlo gratuitamente da u situ ufficiale. Installate è eseguite u prugramma. Andà à "Strumenti" (Strumenti) "Uninstall Programs"Truvate u nostru emulatore di BlueStacks è cliccate Unistall.

2. Allora cunfirmi l'eliminazione.

3. Dopu, BlueStacks richiederà dinò cunfirmazione per cancellà.

CCleaner esegue l'assistente di disinstallazione standard, cum'è in "Pannello di cuntrollu", "Add o Remove Programs".

In u prucessu di rimozione, tutte e tracce sò pulite a fondo in u registru. Inoltre, tutti i file BluStax rimasti sò eliminati da u computer. Dopu à quessa, a schermata mostra un missaghju chì a eliminazione hè cumpleta. Ora u computer deve esse ripartitu.

Parechji fornitori di software creanu utilità per rimuovere cum'è pienu u so software. Ùn ci hè nisuna utilità per l'emulatore BlueStacks. Pudete certamente pruvà à fà u manualmente, ma questu hè un prucessu laborioso, chì richiede una cunniscenza è tempu.