Mettendu Bios per l'iniziu da un drive flash

Bonu ghjornu.

Quasi sempre cum'è a reinstallà Windows, ci vole à edità u menu di avvio di u BIOS. Sì ùn fate micca ciò, allora a unità USB flash aviabile o altri media (da i quali vogliete installà u OS) ùn vogliono esse visibili.

In questu articulu mi piacerebbe cunsiderà in dettaglio cume esattamente a configurazione di u BIOS hè per avèveru da un drive flash (l'articolo discuie varie versioni di u BIOS). A propositu, l'utente pò fà tutte e operazioni cù una preparazione (cioè, ancu i più principianti ponu gestisce) ...

È cusì, principiatu.

Configurazione di u BIOS di u laptop (per esempio, ACER)

A prima cosa chì fate - accende u laptop (o riavvià).

Hè impurtante à fà attenti à e schermate iniziali di benvenuta - ci hè sempre un bottinu per entrà in u BIOS. Più spessu, si tratta di pulsanti. F2 o Elimà (certi volte i dui tasti travaglianu).

Schermo di benvenu - laptop ACER.

Se tuttu hè fattu correttamente, avete da vede a finestra principale di u laptop Bios (Main), o una finestra cù l'infurmazioni (Information). In st'articulu, ne hè più interessatu à a sezione di scaricamentu (Boot) - quì ci u mumentu.

A propositu, in Bios, u mouse ùn hè micca cusì è tutte e operazioni veneunu effettuate usando e frecce nantu à a tastiera è in u tastu Invità (u mouse face in Bios solu in novu versioni). I tasti funzionali ponu esse implicati, u so operazione di solitu riportata in colonna di sinistra / a destra.

Finestra di informazione in Bios.

In a sezione Boot è avete bisognu di fà attenti à l'ordine di boot. A schermata sottu mostra a coda di verifiche per i registri di boot, cioè. Prima, u laptop assicurarà s'ellu ùn ci hè nunda da scaricà da u discu duru WDC WD5000BEVT-22A0RT0, è solu dopu cunfirmà u HDD USB (cioè, unità flash USB). Naturalmente, s'ellu ci hè almenu un OS in u discu rigiu, allora a coda di avvicinamentu ùn arriva micca à l'unità flash!

Dunque, avete bisognu di fà duie cose: metti l'unità flash in a coda di cuntrollu nantu à i registri di boot sopra à u discu rigiu è salvà e impostazioni.

L'ordine di l'iniziu di u laptop.

Per aumentà / diminuire di certe linee, pudete usà i tasti funzioni F5 è F6 (à propositu, in u latu dirittu di a finestra ci simu informati nantu à questu, però, in Inglese).

Quandu e linee sò scambiate (vedi screenshot sottu), andate in a sezione Exit.

U novu ordina di avvina.

In a sezione Exit ci sò parechje opzioni, selezziunate Exit Saving Changes (uscite da salvà e impostazioni fate). U laptop riavanu. Se a drive flash USB di avviatore hè stata fatta correttamente è inserita in USB, allora u laptop aghjusta per prima dà l'iniziu. Inoltre, di solitu, l'installazione di l'OS passa senza prublemi è ritardi.

Uscite da a sezione - salvà è uscisce da u BIOS.

AMI BIOS

Hè una versione popularu di Bios (à propositu, u BIOS AWARD differirà pocu in quantu di a configurazione di l'avvio).

Per entrà in l'impostazioni, aduprà e stesse chiavi. F2 o Del.

Dopu, andate in a sezione Boot (vedi screenshot sottu).

Finestra principale (Main). Ami Bios.

Comu pudete vede, per difettu, prima di tutti, u PC verifica u discu rigiu per i registri di boot (SATA: 5M-WDS WD5000). Avemu ancu necessità di mette a terza linea (USB: USB SD Generic) in u primu locu (vedi a screenshot sottu).

Coda di download

Dopu a coda (a priorità di l'iniziu) sarà cambiata - avete bisognu di salvà e impostazioni. Per fà quessa, andate in a sezione Exit.

Cù una tale coda ti puderà cume da un drive flash.

In a sezione Exit, seleziona Salva modifiche è Esce (in traduzzione: salvate e scelte è uscite) è premete Invescia. U computer và ripartisce, è dopu iniziò à vede tutte e unità flash aviabile.

Installazione di l'UEFI in i novi portatili (per avvicinà i bastoncini USB cù Windows 7).

E impostazioni saranu mostrati nantu à l'esempiu di laptop ASUS *

In i novi portatili, quandu l'installazione di i vecchi sistemi operativi (è Windows7 pò dì ancu esse chjamata "vecchia", relativamente), si pone un prublema: u drive flash si ottiene invisibile è ùn pudete micca viaghjje da ellu. Per risolve ciò, avete bisognu di fà parechje operazioni.

È cusì, prima andate in Bios (u bottu F2 dopu à accende u laptop) è andate in a sezione Boot.

Inoltre, se u vostru CSM di Lancia hè disattivatu (Disattivatu) è ùn pudete micca cambià u, andate in a sezione di Sicurezza.

In a sezione di Sicurezza, ne interessa una linea: u Cuntrollu di a Sicurezza (da default, hè abilitatu Enabled, avemu bisognu di mette in modalità Disabled).

Dopu, salvate e selezzioni di Bios di u laptop (tasca F10). U laptop riavanu, è avemu bisognu di tornà à u BIOS.

Ora, in a sezione Boot, cambia u parametru Launch CSM in Enabled (i.e. abilità) è salvà e impostazioni (tonalità F10).

Dopu avè riaviatu u laptop, torna à l'impostazioni di u BIOS (bottinu F2).

Ora, in a sezione Boot, pudete truvà a nostra unità flash USB in a priorità di boot (di sicuru, era necessariu inserimentu in USB prima di entrà in Bios).

Ùn resti più per selezziunu, salvà e configurazione è cumincià cù u (dopu riaviu) l'installazione di Windows.

PS

Ci hè capace chì e versioni di u BIOS sò assai più di quandu ne consideru in questu articulu. Tuttavia, sò assai simile è i settori sò identichi in ogni locu. Spessu difficiule si piglianu micca cù u travagliu di certi ambienti, ma cun impiegatrici di innesioni flash di boot sbagliate.

Hè tuttu, bona fortuna à tutti!