Cosa fate se u soldu ùn vene micca à u portafettu Yandex

U formatu graficu complexu EPS (Encapsulated PostScript) hè destinatu à stampà e images è per scambià di dati tra vari prugrammi destinati à l'elaborazione di l'immagine, essendu un tippu di predecessore di PDF. Vedemu chì applicazioni ponu visualizzare i file cù l'estensione specifica.

Applicazioni EPS

Ùn hè micca difficiule induvà chì l'oggetti di u furmatu EPS ponu aprire prima editarii grafichi. Inoltre, a visione di oggetti cù l'estensione specifica hè supportata da alcuni spettatori di immagini. Ma più currettamente hè messu in guardu tuttu cù l'interfaccia di i prudutti di software di a cumpagnia Adobe, chì hè u sviluppatore di stu formatu.

Metudu 1: Adobe Photoshop

L'editor graficu più famoso chì supporta visualizà PostScript incapsulatu hè Adobe Photoshop, chì u nomu hè diventatu u nomu nominale di un gruppu interu di prugrammi di funzionalità simili.

  1. Run Photoshop. Cliccate nantu à u menu "File". Dopu, andate à "Apertu ...". Pudete ancu aduprà una cumbinazione di Ctrl + O.
  2. Queste azzioni attiveranu l'apertura di a finestra di l'immagine. Individuate nantu à u discu duru è verificate l'oggetto EPS chì volete visualizzare. Appughjà "Apertu".

    Invece di l'azione elencata, pudete ancu trà e lasciate u PostScript incapsulatu da u "Esploratore" o un altru gestore di file in a finestra di Photoshop. In stu casu, u bottinu sinu di u mouse (Pittura) assicuratevi di preme.

  3. Una piccola finestra si apre. "Formatu raster di EPS". Mostra l'impostazioni di l'importazione di l'oggetto PostScript incapsulatu. Fra i parametri sò:
    • Altezza;
    • Larghezza;
    • Risoluzione;
    • Modu culore, etc.

    Se desiderate, queste regolazioni ponu esse regolate, ma ùn hè ancu micca necessariu fà quellu. Puru cliccate "OK".

  4. L'immagine serà visualizzata da l'interfaccia di Adobe Photoshop.

Metudu 2: Adobe Illustrator

Adobe Illustrator, strumentu di grafica vettoriale, hè u primu prugramma chì utilizza u furmatu EPS.

  1. Lanciari Illustrator. Cliccate "File" in u menù. In lista, cliccate "Apertu ". Se sì adupratu à aduprà i pulsanti "caldi", pudete dumandà invece di e manipule di sopra. Ctrl + O.
  2. Hè lanciata una finestra tipica di apertura di l'oggetto. Andate à u situ duva si trova l'EPS, selezziunate questu articulu è premete "Apertu".
  3. Un missaghju pò apparisce chì u documentu ùn hà micca un prucedure RGB incorporatu. In a stessa finestra in cui u messaghju hè apparutu, pudete correggere a situazione impostendu i parametri necessarii, o pudete ignorà l'avvertenza premendu subitu "OK". Nantu à l'apertura di a foto ùn hè micca incalzata.
  4. Dopu, l'imagine di u PostScript incapsulatu hè dispunibule da vede da l'interfaccia di Illustrator.

Metudu 3: CorelDRAW

Di l'elaboratori grafichi di terze parti chì ùn sò micca cunnessi à Adobe, l'applicazione CorelDRAW aprite e immagini EPS in modo più currettu è senza errori.

  1. Apertu CorelDRAW. Cliccate "File" in cima di a finestra. Sceglite da a lista "Apertu ...". In questu pruduttu software, è ancu in i sopra, funziona Ctrl + O.
  2. Inoltre, per andà à a finestra di apertura di l'immagine, pudete aduprà l'icona in forma di cartella, situata in u pannellu, o cliccendu nant'à u liggiu "Aprite un altru ..." in u centru di a finestra.
  3. L'utunu di l'apertura si vede. In i voi bisognu di andà induve ci hè EPS è marcatu. Dopu avete bisognu à cliccà "Apertu".
  4. Appare una finestra d'impurtazione in cui vi dumandete cume si deve esattamente importà testu: cum'è, in fattu, testu o cum'è curva. Ùn pudete micca fà cambiamenti in sta finestra, è premete "OK".
  5. L'immagine EPS hè dispunibule da vede da CorelDRAW.

Metudu 4: FastStone Image Viewer

Nant'à i prugrammi di visualizazione di l'immagini, l'applicazione FastStone Image Viewer pò pudere manipula EPS, ma ùn mostra sempre i cuntenuti di l'oggiu correttamente è cunnosce tutti i standard di u furmatu.

  1. Lancia u FastStone Image Viewer. Pudete aprà una immagine in diversi modi. Per esempiu, se l'utente hè abituatu à fà azzioni da u menu, allora avete bisognu di cliccà "File"è selezziunate in a lista chì si apre "Apertu".

    I fan ponu fà manubri di hot key Ctrl + O.

    Un'altra opzione hè di cliccà nantu à l'icona. "Open File"chì hà a forma di un catalogu.

  2. In tutti i casi indicati, a finestra per l'apertura di a foto cumincerà. Andà à quandu si trova l'EPS. Avendu marcatu PostScript incapsulatu, cliccate "Apertu".
  3. A transizione hè fatta à u cartulare induve l'immusione selezionata si trova da u gestore di lima integratu. À propiu sì, per ghjunghje quì, ùn hè micca necessariu aduprà a finestra di apertura, cume era mostratu sopra, ma pudete aduprà u spaziu di navigazione in u quali i direttori sò situati in una forma di albero. In a parte diritta di a finestra di prugramma, induve i elementi di u cartulare sceltu sò situati, avete bisognu di truvà l'oggetto PostScript incapsulatu desideratu. Quandu hè selezionatu, una foto sarà visualizata in u mode di anteprima in u angulu inferiore sinu di u prugramma. Dopu cliccate nantu à l'oggiu Pittura.
  4. L'immagine serà visualizzata da l'interfaccia di u FastStone Image Viewer. Purtroppu, cum'è per esempiu, in l'immagine quì sottu, hè luntanu da sempre u cuntenutu di u EPS sarà visualizatu in u prugramma specificatu in modo. In stu casu, u prugramma pò esse adupratu solu per a vista di prova.

Metudu 5: XnView

Più in dirittu, e immagini EPS vanu sferzate per l'interfaccia di un altru visualizzatore di immagini putente - XnView.

  1. Lanciatu Ixview. Appughjà "File" è poi cliccate "Apertu" o Ctrl + O.
  2. Appare a finestra d'apertura. Move to u situ hè u situ. Dopu à a scelta di l'EPS cliccate "Apertu".
  3. L'imagine vene affissata in l'interfaccia di l'applicazione. Si mostra piuttostu correttamente.

Pudete ancu vede l'oggetto aduprendu u manager di i file IxEnView.

  1. Aduprendu a barra di navigazione laterale, selezziunate u nome di u discu duve si trova l'oggetto di destinazione, e dopu cliccate annantu. Pittura.
  2. Dopu, utilizendu l'utuli di navigazione in u riquadro di sinistra di a finestra, andate in a cartella chì cuntene sta figura. In a parte superiore à a destra di a finestra, i nomi di l'elementi chì cuntene u catalogu sò visualizzati. Dopu avè selezionatu u cuntenutu EPS desideratu, si pò vede in u riquadro in u dirittu inferiore di a finestra, chì hè prubamente disignatu per l'anteprima di l'oggetti. Per vede l'immagine in a grandezza completa, dopu cliccate Pittura per articulu
  3. Dopu à quessa, l'immagine hè dispunibule per a vista in a grandezza completa.

Metru 6: LibreOffice

Pudete ancu vede e immagini cun'estensione EPS usando l'utili di a suite d'ubicazione LibreOffice.

  1. Lanciate a finestra di avvicinamentu Libre Office. Cliccate "Open File" in a sidebar.

    Se l'usu preferisce aduprà u menu orizzontale standard, allora in stu casu dite di presse "File"E dopu in a nova lista cliccate "Apertu".

    Un'altra opzione furnisce a abilità di attivà a finestra d'apertura scrivendu Ctrl + O.

  2. A finestra di lancia hè attivata. Andate à u locu dove si trova l'elemento, mette in risu l'EPS è cliccate "Apertu".
  3. L'immagine hè dispunibule da vede in l'applicazione LibreOffice Draw. Ma micca sempre u cuntenutu hè visualizzato in modo correttu. In particulare, Libre Office ùn sustene micca a mostra di culore quandu aprite EPS.

Pudete bypassà l'attivazione di a finestra d'inaugurazione semplicemente trascinendu l'immagine da u "Esploratore" in a finestra iniziale di Libre Office. In questu casu, a foto sarà visualizata esattamente cum'è descritta sopra.

Pudete ancu vede a foto, eseguendu azzioni non in a finestra principale di Libra Office, ma direttamente in a finestra di applicazione di LibreOffice Draw.

  1. Dopu avè lanciatu a finestra principale di Libre Office, cliccate nantu à l'inserzione in u blocu "Crea" in u menù laterale "Draw Draw".
  2. Strumentu di tiratu hè attivatu. Eccu quì, ancu, ci sò parechje opzioni di azzione. Prima di tutti, pudete cliccà nantu à l'icona in forma di cartella in u pannellu.

    Ci hè ancu a possibilità di aduprà Ctrl + O.

    À a fini, pudete spostà attraversu l'elemento "File"è poi cliccate nantu à a posizione di a lista "Apertu ...".

  3. Appare a finestra d'apertura. Truvate u EPS in essu, dopu evidenziatu chì avete da cliccà "Apertu".
  4. Sti azzioni facenu sì chì a maghjina sia visualizzata.

Ma in Libra Office pudete ancu visualizzare una foto di u furmatu specificatu cù una altru applicazione - Writer, chì serve per principianti per aprite i documenti di testu. Tuttavia, in questu casu, l'algitimu di l'azione serà differente da quelli di sopra.

  1. In a finestra principale di Libra Office in u menù laterale in u blocu "Crea" cliccate "Documentu Writer".
  2. Apertura di LibreOffice Writer. A pagina chì si apre, cliccate nantu à l'icona. "Inserisci Image".

    Pudete ancu passà per l'elemento "Inserisci" e sceglite una opzione "Image ...".

  3. L'utunu cumincia. "Inserisci Image". Naviga finu à quì l'oggetto PostScript incapsulatu hè situatu. Dopo a selezzione, cliccate "Apertu".
  4. A foto hè visualizzata in LibreOffice Writer.

Metudu 7: Lettore PDF di Hamster

A prossima applicazione chì pò visualizzare e immagini PostScript incapsulate hè u prugrammu Hamster PDF Reader, chì hà u missione primaria di vede documenti PDF. Ma, per quessa, pò fà fronte à u compitu cunsideratu in stu articulu.

Scaricare Hamster PDF Reader

  1. Lanciatu u Hamsteri Reader PDF. Puru, l'usu pò sceltu a scelta di scuperta, chì cunsiderà più pratice per ellu. Prima di tutti, pudete cliccà nantu à l'etichetta "Apertu ..." in a zona centrali di a finestra. Pudete ancu applicà cliccendu nantu à l'icona cù u listessimu nomu in forma di catalogu in a barra di strumenti o in u pannellu di accessu rapidu. Un'altra opzione hè di aduprà Ctrl + O.

    Pudete cuntene cù u menù. Per fà quessa, cliccate "File"è dopu "Apertu".

  2. A finestra di lagnaghju di l'oggetto hè attivata. Naviga versu l'à area duva si trova PostScript incapsulatu. Dopu avè selezionatu questu elementu, cliccate "Apertu".
  3. L'immagine EPS hè dispunibule da vede in PDF Reader. Esse mostra in modo currettu è u più vicinu à i standard di Adobe.

Pudete ancu aprirle trascinendu l'EPS in a finestra di PDF Reader. In questu casu, a foto si aprirà subitu senza alcuna finestra aggiuntiva.

Metudu 8: Universale di Visualizatore

PostScript incapsulatu pò esse visualizatu cun l'aiutu di alcuni prugrammi chjamati visualizzatori di file universali, in particulare cù l'applicazione Universal Viewer.

  1. Lanciate u Universal Viewer. Cliccate nantu à l'icona, chì hè rappresentata in a barra di l'instrumentu in forma di cartella.

    Pudete ancu aduprà Ctrl + O o passà per i punti "File" è "Apertu".

  2. Apparirà una finestra per l'apertura di l'oggetto. Deve andà à l'oggiu, chì hè a missione di apertura. Dopu avè marcatu questu articulu, cliccate "Apertu".
  3. L'imagine vene affissata in l'interfaccia di Universal Viewer. Hè vera, ùn hè ancu micca garanzia chì sarà dimostratu da tutti i standard, cume Universal Viewer ùn hè micca una applicazione specializata per travaglià cù stu tipu di file.

U scopu pò esse risolutu trà l'ugettu di u PostScript incapsulatu da u "Esploratore" in u Viewer Universale. In stu casu, l'apertura accadarà più veloce è senza a necessità di fà altre azzioni in u prugramma, cume era quandu lanciatu un file da a finestra aperta.

Comu si vedi da sta recensione, un bonu numeru di prugrammi di vari orientamenti supportanu a capacità di vede i schedari EPS: editori d'immagine, software di visualizzazione d'immagine, elaboratori di testi, suite di ufficio, spettatori universali. Tuttavia, malgradu u fattu chì parechji di sti prugrammi anu dichjaratu supportu per u furmatu PostScript incapsulatu, micca tutti si rispunsanu à u travagliu di cumandà in modu currettu, sicondu tutte e norme. Garantitu per ottene una qualità alta è una mostra curretta di u cuntenutu di u schedariu, pudete aduprà solu a cumpagnia di software Adobe, chì hè u sviluppatore di stu formatu.