Windows 10 hè un sistema operativu abbastanza popularu chì più è più utilizatori passanu à. Ci hè parechje ragioni per questo, è unu di i quali hè u numaru relativamente scarsu di errori possibili cù i mezzi spaziosi per correggerli. Allora, se incontrate prublemi quandu spegni u computer, pudete riparà u prublema solu.
U cuntenutu
- Un computer Windows 10 ùn hè micca spente
- Risolutà i prassi di l'arrestazione di i computer
- Problemi cù i processori Intel
- Disinstalla Intel RST
- L'aggiornu di u driver di l'Inter Management Engine Intel
- Video: riparate i prublemi cù u fermu di u computer
- Altre soluzioni
- L'aggiornu di u driver in piena
- Impostazione di a potenza
- Ripristina i parametri di u BIOS
- Problema USB
- U computer s'hè attivatu dopu u fermu
- Video: chì fà se u computer hè spontaneamente attivatu
- Tablet cù Windows 10 ùn hè micca spente
Un computer Windows 10 ùn hè micca spente
Supponemu chì u dispositiu funziunu senza errori, ma ùn risponde micca à u tentativu di u spegnimentu, o u computer ùn si spegga mai cumplettamente. Questu problema micca troppu frequenti sorprende è mette in stupore quelli chì ùn anu mai scontru. In fatti, e so cause dinò pò esse differente:
- prublemi cù i driver di l'hardware - se durante l'arrestu alcune parti di u computer continuanu à travaglià, per esempiu, un discu duru o una scheda video, allora u prublema hè prubabile in i piloti. Forse avete recentemente aggiornatu, è l'upgrade hè statu installatu cù un errore, o, cuntrariu, u dispositivo hà bisognu di un aghjurnamentu simile. In ogni casu, l'errore si faci precisamente in u cuntrollu di u dispositivo, chì ùn accetta micca u cumandamentu di l'arrestu;
- Tutti i prucessi ùn smettenu micca di travaglià - u computer ùn permette micca à a discuntazzione di i prugrammi. In questu casu, riceverete una notificazione è quasi sempre pò facilmente chjude questi prugrammi;
- Errore di l'aggiornu di u sistema - Windows 10 hè ancu miglioratu attivamente da parte di sviluppatori. In l'autunno di u 2017, hè stata rilasciata una maghjine maghjina, incalcavanu praticamente tuttu di u sistema operativo. Ùn hè micca sorprendente chì in unu di sti aggiornamenti ponu esse fatti errori. Se i prublemi cù u fermu cuminciaanu dopu à l'aggiornu di u sistema, allora u prublema hè in l'errori di l'aggiornamentu in sè, o in i prublemi chì sò avvenuti durante l'installazione;
- mancanza di tensione - s'è l'attrezzatura continua à riceve l'alimentazione, si cuntene è funziende. Tali fallimenti sò di solitu accompagnati da u funziunamentu di u sistema di raffreddamentu quandu u PC hà già discunutu. In più, l'alimentu di l'alimentu pò esse configuratu in tale manera chì l'ordinatore si rivalla nantu à sè;
- U BIOS configuratu in maniera incerta: à causa di l'errori di configurazione, pudete truvà una varietà di prublemi, cum'è a scompiglia erettu di u computer. Hè per quessa chì l'utrani senza sperimentu ùn sò micca raccomandati di cambià ogni parametru in u BIOS o in a so UEFI analògica più moderna.
Risolutà i prassi di l'arrestazione di i computer
Ognuna di e variazioni di stu prublema hà e so solu soluzioni. Fighjate si sequenziale. Quessi metodi devanu esse applicati secondu i sintomi indicati nantu à u vostru dispositivo, è ancu basatu annantu à i mudelli di l'attrezzatura.
Problemi cù i processori Intel
Intel fabbrica processori di alta qualità, ma u prublemu pò esse nascatu à u livellu di u sistema operativu stessa - per via di prugrammi è driver.
Disinstalla Intel RST
Intel RST hè unu di i piloti di processore. Hè disignatu per organisà u travagliu di u sistema cù più dischi rigidi è e sicuru assolutamente ùn avete micca bisognu se ùn ci hè solu un discu dur. In più, u guidatore pò causà problemi cù u spegnimentu di u computer, allora hè megliu per caccià. Questu hè fattu cum'è questo:
- Premete a combinazione di tasti Win + X per aprite u menu di scelta rapida è aprite u "Pannellu di cuntrollu".
In u menu di scelta rapida, selezziunate "Pannellu di cuntrollu"
- Andate à a sezione "Programmi è Funzioni".
Tra l'altri elementi di u "Pannello di cuntrollu", aprite l'elemento "Programmi è Componenti"
- Truvate Intel RST (Intel Rapid Storage Technology). Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "Elimina".
Individuà è disinstalla Intel Rapid Storage Technology
U più spessu, stu prublema si faci in Asus è Dell.
L'aggiornu di u driver di l'Inter Management Engine Intel
I malfunzionamenti in stu driver ponu ancu in faurti errori nantu à un dispositiu cù processori Intel. Hè megliu ad aghjunghjine ellu stessu, dopu a rimossa di a vechja versione. Eseguite i passi chì seguite:
- Aprite u situ ufficiale di a cumpagnia di u vostru dispositivo. Dove pudete truvà facilmente u driver Intel ME chì avete bisognu di scaricà.
Scaricate u driver Intel ME da u situ di u produttore di u vostru dispositivo o da u situ ufficiale di Intel.
- In u "Pannello di Cuntrollu" apri "Manager di Dispositivi". Truvate u vostru driver trà altri è sguassate.
Aprite u "Manager di dispositivi" via u "Pannellu di cuntrollu"
- Eseguite l'installazione di u driver, è quandu hè finitu - riavvià u computer.
Installate Intel ME in un computer è ripartite u dispositivo.
Dopu à reinizallà u prublema cù u processore Intel deve esse completamente eliminatu.
Video: riparate i prublemi cù u fermu di u computer
Altre soluzioni
Se u vostru dispositivo hà un processore differente, pudete tuccà altre azzioni. Deve esse ricorsu à si u metudu sopra descrittu fallitu.
L'aggiornu di u driver in piena
Duvete verificà tutti i driver di dispositivi di sistema. Pudete aduprà a soluzione ufficiale per aggiornà i driver in Windows 10.
- Aprite u manager di dispositivi. Questu pò esse fattu sia in u "Pannello di cuntrollu" sia direttamente in u menu di avvio rapprisentatu (Win + X).
Aprite u manager di dispositivi in qualche modu convenientu.
- S'ellu ci hè un puntu di esclamazione à fiancu à qualchi di i dispositivi, allora i so piloti devenu esse aggiornati. Selezziunu qualunque driver è cliccate nantu à u dirittu.
- Andate à "Aghjunghje i Driver".
Chjamate u menù contestuale cù u dirittu di u mouse è cliccate "Aggiorna Driver" nantu à u dispositivo chì avete bisognu
- Selezziunu u metudu di l'aggiornamentu, per esempiu a ricerca automatica.
Sceglite un modu automatu per ricercà i driver à aghjurnà.
- U sistema hà da esaminà di modu indipendente e versioni attuali. Avete solu bisognu di aspittà à a fine di stu prucessu.
Aspettate finu à a fine di a ricerca di i driver in a rete.
- U carrugu di i piloti cumincerà. Ùn hè micca necessaria a participazione di l'utente.
Aspettate chì u download sia finitu.
- Dopu avè scaricatu, u driver hè installatu nantu à u PC. In nessunu casu ùn interromperete micca u prucedimentu di l'installazione è ùn sternate micca u computer in questo momentu.
Aspetta chì u driver sia installatu in u vostru computer.
- Quandu u missaghju nantu à l'installazione avè apparutu, cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".
Chiudete u missaghju per a stallazione riesce di u driver.
- Quandu u servitore per riavvià u dispositiu, cliccate "Sì" se avete dighjà aggiornatu tutti i driver.
Pudete riavvià u vostru computer una volta dopu avè installatu tutti i piloti.
Impostazione di a potenza
In l'impostazioni di l'alimentazione ci sò una serie di opzioni chì ponu interferisce cù u spegnimentu normale di u computer. Dunque, hè necessariu configuratu:
- Selezziu a sezione di potenza trà l'altri elementi di u pannellu di cuntrollu.
Tramite u "Pannello di cuntrollu" aprite a sezione "Potenza"
- Poi aprite a configurazione di u schema energeticu attuale è andate in l'impostazioni avanzate.
Cliccate nantu à a linea "Modifica i consumatori avanzati" in u schema di cuntrollu selezionatu.
- Disattivà i cronometristi nantu à a vigilia di l'apparetu. Questu deve risolve u prublema di accende u computer immediatamente dopu ch'ellu hè spento - u più spessu si pò fà nantu à i laptop Lenovo.
Disattivà u timer di risveglia in l'impostazioni di l'alimentazione
- Andate à a sezione "Sperimentu" è deselezziunate a casella nantu à a risorsa automatica di l'ordinatore da a modalità standby.
Disattivà u permessu di ritirà u computer in modo standby
Queste azzioni vogliono risolve i prublemi cù u fermu di u computer in u laptop.
Ripristina i parametri di u BIOS
U BIOS contiene e configurazione più impurtante per u vostru computer. Ogni cambiamentu quì pò purtà à i prublemi, perciò devi esse estremamente attenta. Se avete problemi serii, pudete ripresentà e cunfigurazioni à u livellu standard. Per fà quessa, aprite u BIOS quandu avviate u computer (in u prucedimentu, premete u bottu Delu o F2, dipende da u mudellu di a periferica) è selezziunate l'elemento desideratu:
- in a versione antica di u BIOS, devi selezziunà Caricate per impostazione predefinite per Fail-Safe per resettà i parametri in tuttu;
In a vecchia versione BIOS, l'elemento Load Default-Safe Defaults imposta i parametri sicuri per u sistema.
- in a nova versione di u BIOS, questu articulu hè chjamatu Load Setup Defaults, è in UEFI, a linea Load Defaults hè responsabile per a stessa azzione.
Cliccate nantu à Load Setup Defaults per ripristinà l'impostazioni predefinite.
Dopu à quellu, salvà e cambiamenti è uscite da u BIOS.
Problema USB
Sì ancu ùn puderete micca determinà a causa di u prublema, è u computer ùn vole micca dì quì normalmente chjappu: provate a disconnessione di tutti i dispositivi USB. In certi casi, un fallimentu pò verificà da certi prublemi cun elli.
U computer s'hè attivatu dopu u spegnimentu
Ci sò parechje ragioni perchè un computer pò accende sopra stessa. Vogliu una veduta di vene e scopre quella chì risponde à u vostru prublema:
- un prublema meccanicu cù u bottinu di l'alimentazione - s'ellu hè attaccatu u pulsante, pò fà fà passà involuntariu;
- una attività hè stabilita in u pianificatore - quandu una situazione hè impostata per chì u computer riesca, à un certu momentu, ne hà da fà, ancu s'ellu hè statu spente immediatamente;
- u risvegliu da un adattatore di rete o da un altru dispositiu - u computer ùn accende micca automaticamente à causa di l'impostazioni di l'adattatore di rete, ma pò veniri prestu da a manera di dorme. Altrimenti, u PC si svegliarà quandu i dispositivi di input sò attivi;
- Impostazioni di potenza - l'istruzzioni sopra spieghenu chì opzioni in l'impostazioni di l'alimentazione esse disattivate in modo chì u computer ùn sia ancu avvicinatu da solu.
Se state usando attivamente u pianificatore di attività, ma ùn vulete micca accende u computer, allora pudete fà certi restrizioni:
- In a finestra di esecuzione (Win + R), inserite u cumandamentu cmd per aprite un prompt di comando.
Digitare cmd in a finestra Run è di aprire un prompt di comando.
- A linea di cumandata stessa tippu powercfg -waketimers. Tutte e attività chì ponu cuntrullà l'inizializazione di u computer appareceranu in u schermu. Salvà li.
Cù u cumandamentu powercfg -waketimers vedi tutti i dispositivi chì ponu attivà u vostru computer.
- In u "Pannello di cuntrollu", inserite a parola "Pianu" in a ricerca è selezziunate "Pianificazione attività" in a sezione "Amministrazione". U serviziu di pianificatore di attività si apre.
Selezziunu "Task Schedule" da l'altri "Pannello di Cuntrollu".
- Aduprendu i dati chì avete amparatu in precedenza, truvate u serviziu chì avete bisognu è andate in i so settori. In a tabulazione "Cundizioni", selezziunate a casella "Risveglia u computer per finì u travagliu".
Disattivà a capacità di svegliu u computer per fà a missione attuale.
- Ripetite questu azzione per ogni attività chì pò influenzare l'alimentazione di u computer.
Video: chì fà se u computer hè spontaneamente attivatu
Tablet cù Windows 10 ùn hè micca spente
In e pasture, stu prublema si faci molto menu frequenza è guasi sempre ùn dipende micca da u sistema operativu. Di solitu a tavoletta ùn si spegne se:
- ogni applicazione hè chjura - parechje applicazioni ponu fermà completamente u funziunamentu di u dispositivo è chì, per cusì, ùn permissenu micca esse spente;
- u buttu di u fermu ùn hè micca praticatu - u bottinu puderia dighjà dighjà micca. Pruvate à spente u gadget cù u sistema;
- l'errore di sistema - in e versioni più antichi, a compressa invece di spegnere po era riavvesce. Questu prublema hè statu riparatu per un bellu pezzu, perciò hè megliu appena avè di l'upgrade di u vostru dispositivo.
In i tavolette cun Windows 10, u prublema cù spegnimentu di u dispositiu hè stata trovata principalmente in versioni di test di u sistema
A soluzione à qualcunu di sti prublemi hè di creà un cumandatu speciale in u desktop. Crea una draghera nantu à u schermu di travagliu di u tablet, e inserisci i cumandi seguenti cum'è una strada:
- Reboot: Shutdown.exe -r -t 00;
- Shutdown: Shutdown.exe -s -t 00;
- Out: rundll32.exe user32.dll, LockWorkStation;
- Hibernare: rundll32.exe powrprof.dll, SetSuspendState 0,1,0.
Ora chì, cliccendu nant'à stu ciammatu, a tavoletta hè spezita.
U prublemu cù l'impussibilità di spegnere u computer hè raru, tantu d'utenti ùn cunniscenu micca cum'è trattà. I malfunzionamenti ponu esse causati da u funziunamentu sbagliatu di i driver o da contraddizione di a configurazione di a periferica. Verificate tutte e cause possibili, è allora pudete eliminà facilmente l'errore.