Ripara BSOD nvlddmkm.sys in Windows 10


I schermi di morte di Windows sò i prublemi di sistema più seriosi chì devenu esse riparati immediatamente per evità conseguenze più seri è semplicemente perché u travagliu nantu à un PC ùn hè più pratettu In questu articulu parleremu di e cause di BSOD, cuntenendu l'infurmazioni nantu à u file nvlddmkm.sys.

Ripara l'errore nvlddmkm.sys

Da u nomu di u file, diventa chiaru chì quessa hè unu di i piloti inclusi in u pacchetto di installazione di software da NVIDIA. Se una schermata blu cù tali infurmazioni appare in u vostru PC, significa chì l'operazione di stu schedariu hè stata cessa per qualchì ragione. Dopu, a scheda video smette di funzionà normalmente è u sistema andò in riavanu. Dopu, determineremo i fattori chì influenzanu l'apparenza di questu sbagliu, è vi dumandemu modi per rectificà.

Metudu 1: Rilasciate i driver

Stu metudu hà u travagliu (cun ​​alta probabilità) s'ellu hà fattu a stallazione di un novu driver per una scheda video o a so aghjurnazione. Hè cusì, avemu dighjà installatu "focu di focu", è avemu stabilitu quelli novu manualmente o à traversu "Manager di dispositivi". In stu casu, devi rimettà e vecchie versioni di i schedari aduprendu a funzione incorporata "Dispatcher".

Leggi ancu: Cumu ricuperà u driver di scheda video NVIDIA

Metudu 2: Installa a versione precedente di u driver

Questu opzione hè adatta se i driver NVIDIA ùn sò ancu installati nant'à u computer. Esempiu: avemu acquistatu una carta, i cunnessu à un PC è installatu l'ultima versione di "legna". Ùn sempre micca "fresca" significa "bè". Aghjunghjendu pakìte volte à ghjustu ùn adattanu micca generazioni di adattatori. In particulare, s'ellu ci era guasgi un novu rè. Pudete risolve u prublema scaricendu una di e versioni precedenti di l'archive in u situ ufficiale.

  1. Andate à a pagina di download di driver in a sezione "Software è driver addiziunali" truvà un link "Driver BETA è archivi" è vene sopra.

    Vai à u situ di NVIDIA

  2. In l'elenche spiccate, selezziunate i parametri di a vostra carta è sistema, è cliccate "Cerca".

    Vede ancu: Determinate a serie di prugramme video Nvidia

  3. U primu elementu di a lista hè u driver (attuale) corrente. Avemu bisognu di sceglie u secondu da sopra, cioè di u precedente.

  4. Cliccate nantu à u nome di u pacchettu ("Driver di GeForce Game Ready"), allora a pagina cù u pulsante di download si aprirà. Avemu premutu nantu à sta.

  5. À a pagina successiva, lanciate u download cù u bottinu indicu in a screenshot.

U pacchettu risultatu deve esse installatu in un PC, cum'è un prugramma normale. Tene à mente chì puderai andà à traversu parechje opzioni (terza da u cima è accussì) per ghjunghje u risultatu. S'ellu hè u vostru casu, dopu à a prima installazione procedesi à u paragrafo successivu.

Metudu 3: Reinstallà u driver

Questa pratica impone a rimozione cumpleta di tutti i file di u driver installatu è l'installazione di una nova. Per fà quessa, pudete aduprà sia strumenti di sistema sia software software ausiliare.

Più: Reinstalla i driver di schede video

L'articulu nantu à u ligame di sopra hè scrittu cù un indiziu di azzioni per Windows 7. Per a "decine" l'unicu differenza hè in u accessu à u classicu "Pannello di cuntrollu". Questu hè fattu cù una ricerca di sistema. Cliccate nantu à a lupa vicinu à u bottinu "Start" è inserite a richiesta curretta, allora apri l'applicazione in i risultati di a ricerca.

Metudu 4: Reset BIOS

U BIOS hè u primu collegu in u circuitu per a rilevazione è l'inizialisazione di i dispositivi. Se avete cambiatu i componenti o installatu quelli novu, allora stu firmware puderia dì li determinà in maniera errata. Hè applicatu in particulare à a scheda video. Per eliminà stu fattore, hè necessariu ripresentà e impostazioni.

Ulteriori dettagli:
Ripristinà l'impostazioni di u BIOS
Cosa hè Ripristina l'impostazione in BIOS

Metudu 5: Pulizia di Virus PC

Se un virus hà stabilitu in u vostru computer, u sistema pò comportà inadeguate, producendu diversi errori. Ancu s'ellu ùn hè micca sospettu di infezzione, hè necessariu scansà i dischi cù l'utilità antivirus è rimuovere u organismu pestificiu cù u so aiutu. Se ùn pudete micca fà a so, pudete dumandà aiutu gratuitamente nantu à una risorsa speciale in Internet.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Overclock, incariche aumentate è surriscaldamentu

Quandu si accelera una scheda video, aghjuntu persunale solu un scopu - aumentà a produttività, puru scurdendu chì tali manipolazioni anu conseguenze in forma di surriscaldamentu di i so componenti. Se u pad di contattore di u cooler hè sempre attaccatu à u processore graficu, allora ùn hè micca tantu sèmplice cù a memoria video. In parechji mudelli, u so refrigerazione ùn hè micca prutetta.

Quandu e frequenze aumentanu, chips pò ghjunghje à una temperatura critica, è u sistema spegnerà u dispositiu, fermà u cunduttore è, cusì prubabilmente, ci mostra un schermu blu. Questu hè osservatu à qualchì tempu a memoria hè pienu caricata (per esempio, u ghjocu "hà pigliatu" tutti i 2 GB) o aumenta a carica di l'adattatore quandu hè adupratu in paralelu. Questu pò esse un ghjocu + miniera o altri fascioli di prugrammi. In sta situazione, avete da rifiutà di overclock o aduprà una GPU per qualcosa solu.

Se sì sicuru chì e banchi di memoria sò freschi, allora avete da pensà à l'efficienza generale di u maiò è cumportanu a so manutenzioni tu o in serviziu.

Ulteriori dettagli:
Cume raffreddà a scheda di video s'ellu si surriscalda
Cume cambia a pasta termica nantu à a scheda video
Temperaturi di operazione è surriscaldamentu di e schede video

Conclusione

Per riduce a possibilità di un errore nvlddmkm.sys, devi ricordà tre reguli. Prima, evite u virus in u vostru computer, perchè ponu dannà i file di sistema, causendu cusì diversi crashs. Dopu, se a vostra carta di video hè più di duie generazioni dietro a linea attuale, aduprà l'ultime piloti cù cura. Terzu: quandu hà fattu l'overclocking, ùn sceglite micca di aduprà l'adattatore in u modu più estreme, hè megliu per riduce e frequenze di 50-100 MHz, puru senza scurdare di e temperature.