Aggiornu i codec multimedia in Windows 7


I computer chì anu da u serviziu, ùn sò micca solu strumenti di travagliu, ma dinò i spazii di intrattenimentu. Riproduzione di file multimedia: a musica è u video diventanu una di e prime funzioni divertenti di i computer in casa. Un componente impurtante di a prestazione adatta di sta funzione sò i codecs - l'elemento di software, per chì i file musicali è i clip video sò recodificati correttamente per a riproduzione. I codecs devenu esse aggiornati in tempu tempu, è oghje avemu da parlà di questa prucedura in Windows 7.

Aggiornu i codec in Windows 7

A variazione di codec per a famiglia di sistemi Windows ci hè una grande assai, ma a più equilibrata è popolari è u Pack di K-Lite Codec, per chì vedemu a prucedura d'aggiornamentu.

Scaricare K-Lite Codec Pack

Passu 1: Disinstalla a versione precedente

Per evitare possibili prublemi, si consiglia di disinstallà a versione anteriore prima di aduprà i codecs. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Chiama "Start" è cliccate "Pannello di cuntrollu".
  2. Mutà u modalità di visualizzazione di icone grandi, allora trova l'oggetto "Programmi è Componenti".
  3. In a lista di software installatu, cerca "Pack K-Lite Codec", fattureghja premendu Pittura è aduprà u pulsante "Elimina" in a barra di strumenti.
  4. Rimuete u pack di codec aduprendu l'infurmazioni di l'utilità di u disinstallatore.
  5. Rinvià u computer.

Passu 2: Scaricate u pacchettu aggiornatu

Nantu à u situ ufficiale di i codec K-Lite, parechje opzioni per e pacchetti di installazione sò dispunibili, chì diffe di u cuntenutu.

  • Basic - u gradu minimu impurtatu per u travagliu;
  • Standard - Codecs, Media Player Classic lettore è MediaInfo Lite utilità;
  • Pienu - Tuttu quellu hè inclusa in l'uppunzioni precedenti, più parechji codecs per formati rari è l'applicazione GraphStudioNext;
  • Mega - tutti i codec è l'utilità dispunibili da i sviluppatori di u pacchjettu, cumprendu quelli necessarii per a edizione di file audio è video.

E possibilità di l'opzioni Full è Mega sò inutilmente necessarie per uttene tutti i ghjorni, perchè cunsiglii di scaricà i pacchetti Basic o Standard.

Passu 3: Installate è configurate a nova versione

Dopu avè scaricatu u schedariu di installazione di a versione selezionata, esegui-u. U Codec Setup Wizard apri cù numerose opzioni configurabili. Avemu già riesaminatu a prucunzione di pre-tuning di K-Lite Codec Pack in dettu, cusì vi propemu di leggere u manualu dispunibule in u ligame sottu.

Per sapè di più: Cumu configurà u K-Lite Codec Pack

A risoluzione di i problemi

K-Lite Codec Pak hè perfettamente ottimizatu, è in a maiò parte di l'intervenzione in a so travagliu ùn hè micca necessaria, parechji caratteristiche ponu cambià in novu versioni di software, causendu problemi. I sviluppatori di u pacchinu anu presu in considerazione questa probabilità, chì cù u codecs, l'utilità di configurazione hè ancu installata. Per accede à questu, fate u seguitu:

  1. Aprite "Start", andate à tab "Tutti i prugrammi" è truvate a cartella cun u nome "Pack K-Lite Codec". Aprite u cartulare è selezziunate "Strumentu di Codec Tweak".
  2. Questu aprirà l'utility di configurazione di u codec esistente. Per risolve i prublemi, prima cliccate nantu à u bottinu. "Correzioni" in blocu "Generale".

    Assicuratevi chì l'elementi sò verificà. "Detectu è rimuovere i codec VFW / ASM rotti" è "Detectu è rimuovi i filtri DirectShow rotti". Dopu à l'aghjurnamentu, vi verrà cunsigliatu di verificà l'opzione "Reinserire i filtri DirectShow da K-Lite Codec Pack". Dopu avè fattu stu, premete u pulsante "Applicà è chjude".

    L'utile scansione u registru di Windows è in casu di prublemi li riportarà. Cliccate "Sì" per cuntinuà u travagliu.

    L'applicazione riportarà ogni prublema trovu è dumandà a conferma di l'operazione di riparazione. Per fà quessa, in ogni missaghju chì si vene, cliccate "Sì".
  3. Una volta torna à a finestra principale di Codec Tweak Toole, fatti attenzione à u blocu "Win7DSFilterTweaker". E impostazioni in stu blocu sò destinate à risolve i prublemi chì si verificanu in Windows 7 è altru. Quessi includenu artefatti grafichi, sonu fora di sincronia è immagini, è a inoperabilità di i schedari individuali. Per risolve ciò, avete bisognu di cambià i decodificatori predefiniti. Per fà quessa, truvà u pulsante in u blocu specificatu "Decodatori preferiti" è cliccate nant'à.

    Impostate à i decodificatori per tutti i formati "USE MERIT (raccomandatu)". Per e Windows 64-bit, questu deve esse fattu in entrambe l'eliste, mentre per a versione x86 hè basta à cambià i decodificatori solu in a lista "## Decoders 32-bit ##". Dopu à fà cambiamenti, cliccate "Applicà è chjude".
  4. U restu di l'impostazioni devenu esse cambiate solu in casi individui, chì cunsiderà in articuli separati, cusì quandu si torna à u spaziu di u Strumentu principale di u Codec Tweak, cliccate nantu à u pulsante "Esce".
  5. Per riparà u risultatu, ti cunsiglii di riavvià.

Conclusione

Sintendu, rimarcu chì, in a maggior parte di i casi, ùn ci sò nunda di gravi dopo l'installazione di a nova versione di u K-Lite Codec Pack.