Cumu cunnessu a Samsung Smart TV a Internet via Wi-Fi?

Ciao

In l'ultimi anni, u sviluppu di a tecnulugia procede à un ritardu tantu rapidu chì ciò chì sembrava ieri di diventà una fiaba hè oghje una realtà! Io dicu ciò à u fattu chì oghje, ancu senza un computer, pudete già navigà in e pagine Internet, guardà i video nantu à youtube è fà altre cose in Internet cù una TV!

Ma per quessa, naturalmente, deve esse connessu à Internet. In questu articulu mi piacerebbe aduprà nantu à u popolari, di recente, Samsung Smart TV, per prendere in considerazione a creazione di Smart TV + Wi-Fi (un serviziu in u magazinu, per à cunnoscia, ùn hè micca u più chjaru), passo per passo, per risolve i prublemi più cumuni.

È cusì, principiamu ...

U cuntenutu

  • 1. Cosa ci vole à fà prima di configurà u TV?
  • 2. Installà u Samsung Smart TV per cunnessione à Internet via Wi-Fi
  • 3. Cosa ci vole à fà se u TV ùn cunnesse micca à Internet?

1. Cosa ci vole à fà prima di configurà u TV?

In st'articulu, cum'è quì citatu duie righe sopra, prufuneraghju solu a questione di cunnessione di a TV via a Wi-Fi. In generale, pudete, naturalmente, cunnesse a TV è cavu à u router, ma in questo casu avete à tirà u cavu, i cavi supplementari sottu i vostri pedi, è se vulete spostà a TV - più più prublemi supplementari.

Parechje persone credenu chì a Wi-Fi ùn pò micca sempre furnisce una cunnessione stabile, qualchì volta si rompa a connessione, etc. In realtà, dipende di più da u vostru router. Se u router hè bonu è ùn rompisce micca a cunnessione à a carica (à propositu, a cunnessione hè disconnessa à a carica alta, u più spessu, router cu un processore debitu) + avete un Internet bonu è veloce (in grandi città ora ùn sembra micca esse prublema cù stu) - allora a cunnessione si sarà quellu chì avete bisognu è nunda ùn si cala. À propositu, circa a scelta di u router - ci era un articulu separatu.

Prima di cuminciare à configurà a TV in diretta, avete bisognu di fà quellu.

1) Cunsiderate prima se u vostru mudellu TV hà un adattatore Wi-Fi integratu. S'ellu ci hè - bè, se ùn hè - allora per cunnessu à Internet, avete bisognu à cumprà un adattatore wi-fi chì si pò cunnessu per USB.

Attentu! Hè diversu per ogni mudellu TV, allora attenti à cumprà.

Adattatore per a cunnessione via wi-fi.

2) U secondu passu impurtante sarà - installà u router (Se nantu à i vostri dispositivi (per esempiu, telefunu, tablet o laptop), chì sò ancu cunnessi cun Wi-Fi al router - ci hè Internet - significa chì tuttu hè in ordine. In generale, cume configurà u router Questu hè un sughjettu largu è spaziale in Internet, soprattuttu da chì ùn s'inserisce micca in u quadru di un postu unicu. Eccu quì vi darà solu ligami à e impostazioni di modelli popolari: ASUS, D-Link, TP-Link, TRENDnet, ZyXEL, NETGEAR.

2. Installà u Samsung Smart TV per cunnessione à Internet via Wi-Fi

Di solitu quandu si principia per prima a TV, si offre automaticamente di fà l'impostazione. Più probabilmente, sta tappa hè stata mancatina da voi, perchè A televisione hè probabilmente a prima volta attivata in u magazinu, o ancu in qualchì risorsa ...

À propiu sì, s'ellu hè un cavu (coppia di twistate) chì ùn hè micca cunnessu à a TV, per esempiu, da u listessori router - per difettu, quandu configurerà a rete, cumincerà à circà e cunnessioni senza filu.

Cunsiderà direttamente u prucedimentu di a creazione di passagiu.

1) Andate per primu in l'impostazioni è andate in la scheda "rete", ci hè u più interessatu - "impostazioni di rete". A rimasi, à propositu, ci hè un pulsante speciale "impostazioni" (o impostazioni).

2) A propositu, ci hè un suggerimentu à diritta chì sta tabulazione serve per configurà a cunnessione di rete è aduprà vari servizii Internet.

3) Dopu, apparirà una schermata "scura" cù un suggerimentu per cuminciare a sintesi. Premete u pulsante "avvia".

4) In sta fase, a TV ci chiede d'indicare chì tipu di cunnessione da aduprà: cavu o cunnessione Wi-Fi senza fili. In u nostru casu, selezziuneli senza filu è cliccate "prossimu".

5) Secondi 10-15 TV circà per tutte e reti senza filu, à mezu à quale esse esse vostru. A propositu, notatevi chì u intervallo di ricerca sarà 2,4Hz, più u nomu di rete (SSID) - u vostru specificatu in l'impostazioni di u router.

6) Di sicuru, ci saranu parechje reti Wi-Fi nant'à, da in cità, di solitu, certi vicini dispunguenu dinò routers installati è abilitati. Qui ci vole à sceglie a vostra rete wireless. Se a vostra rete senza filu hè protetta cù parola, hè necessariu entrà in questu.

Più spessu, dopu à ciò, a cunnessione Internet hè stabilita automaticamente.

Dopu avete bisognu di andà à "menu - >> supportu - >> Smart Hub". Smart Hub hè una caratteristica specifica di Samsung Smart TV chì permette di accede à varie fonti di informazioni nantu à Internet. Pudete guardà pagine web o video in YouTube.

3. Cosa ci vole à fà se u TV ùn cunnesse micca à Internet?

In generale, naturalmente, i motivi per i quali a TV ùn hà micca cunnessu à Internet pò esse assai. Più spessu, naturalmente, quessa hè a regolazione sbagliata di u router. Se altri dispositivi fora di u televacu ùn ponu ancu accede à Internet (per esempiu, un laptop), significa chì avete bisognu di scavà in direzzione di u router. Se altri dispositivi funziunavanu, ma a TV ùn hè micca, pruvà sottu à quì sottumà parechje ragioni

1) Prima, prova di installà u TV quandu si faci a cunnessione à una rete senza filu, imposta l'impostazioni micca automaticamente, ma manualmente. Prima, andate in l'impostazioni di u router e disabilite a opzione DHCP per ciò chì hè tempu (Dynamic Host Configuration Protocol).

Allora avete bisognu di entrà in l'impostazioni di rete di u TV è assegnarle un indirizzu IP è specificà a porta d'ingressu (l'IP gateway hè l'indirizzu chì avete inseritu in a regolazione di u router, più spessu 192.168.1.1 (eccettu per i router TRENDnet, avenu l'indirizzu IP predefinito 192.168. 10.1)).

Per esempiu, ponemu i seguenti parametri:
Indirizzu IP: 192.168.1.102 (cusì pudete specificà un indirizzu IP locale, per esempio, 192.168.1.103 o 192.168.1.105. Tra l'altro, in router TRENDnet, l'indirizzu più spiccatu deve esse specificatu di a seguenza: 192.168.10.102).
Subnet Mask: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.1.1 (TRENDnet -192.168.10.1)
Servore DNS: 192.168.1.1

Di regula, dopu à l'introduzione di l'impostazioni in u manualu - a TV si unisce à a rete senza filu è guadagna l'accessu à Internet.

2) Dopu, dopu avè svoltu a procedura di l'assegnà manualmente un indirizzu IP specificu à u TV, vi pruponi di entrà l'impostazioni di u router di novu è di inserisce l'indirizzu MAC di a TV è di altri dispositivi in ​​l'impostazioni - da chì ogni volta chì ti connette à a rete wireless indirizzu ip permanente Circa l'impostazione di diversi tipi di router - quì.

3) A volte un semplice riavvicinamentu di u router è TV aiuta. Spingite li per un minutu o dui, è dopu cunvertite e ripetite a procedura di installazione.

4) Se guardendu un video in Internet, per esempio, i video da youtube, a riproduzione vi impedisce: i video si fermanu, e poi si carica. Probabilmente ùn basta micca a velocità. Ci sò parechje ragioni: sì u router hè debutu è taglia u velocità (si pò sostituite cù un più putente), o u canale Internet hè carregatu cù un altru dispositiu (laptop, computer, ecc.), Pò esse vale a pena passà à un ritmo più veloce da u vostru fornitore di Internet.

5) Se u router è a TV sò in camere diverse, per esempiu, trà trè muri di cemento, forse a qualità di a cunnessione sarà peghju per quessa chì sarà a velocità ridotta o a cunnessione si spicca periodicamente. In caso di accunsentu, pruvate à piazzamentu u router è a TV più vicinu unu à l'altru.

6) Sì ci sò i bottoni WPS in u TV è u router, pudete provà a cunnessione di i dispositivi in ​​modalità automatica. Per fà quessa, tenite premutu u bottinu nantu à un unicu dispositiu per 10-15 secondi. è à l'altra. Più spessu, i dispositivi si cunniscenu rapidamente è automaticamente.

PS

Hè tuttu. Tutte e cunnessioni esitanti ...