Funzioni di Microsoft Excel: l'operatore "IF"


Sostituendu i culori in Photoshop hè un prucessu simpaticu, ma affascinante. In sta lezione, impareremu à cambià u culore di vari oggetti in e immagini.

Un modu

U primu modu per rimpiazzà u culore hè aduprà a funzione finita in Photoshop "Sostitu u culore" o "Sostitu u culore" in Inglese.

Vi mostreraghju nantu à l'esempiu più simplici. In questo modu, pudete cambià u culore di i fiori in Photoshop, oltre à qualsiasi altri oggetti.

Pigliate l'icona è aprite in Photoshop.

Immusuaremu u culore cù ogni altru culore chì ci interessi. Per fà quessa, andate in u menù "Image - Correction - Replace Color (Image - Adjustments - Replace Color)".

A finestra di dialogo di scambiu di culore appi. Avà avemu da specificà chì culore avemu cambiate, per questo attivamu l'utellu. "Pipette" è cliccate nantu à u culore. Vedite cumu questo culore compare in a finestra di dialogo in cima, chì si chjama cum'è "Highlight".

Infernu capitulu "Sostituzione" - ci ponu cambià u culore sì. Ma prima pudete piazzà u parametru "Scatter" in a selezzione. Più grande hè u parametru, più catturà culori.

In stu casu, pudete mettere un massimu. Riguierà tuttu u culore in l'imagine.
Adattate l'impostazioni Swaps di culore - u culore chì volete vede invece di esse rimborsabile.

Aghju fattu verde da definendu i parametri "Tonalità di culore", "Saturazione" è "Brightness".

Quandu sì prontu per rimpiazzà u cliccatu di culore "OK".

Allora avemu cambiatu un culore à l'altru.

2 modu

U secondu mezu à u schema di u travagliu, si pò dì, hè identicu à u primu. Ma le guardamu in una immagine più difficiosa.

Per esempiu, aghju scelu una foto cù a macchina. Ora vi presenteraghju cume u sostitu di u culore di a vittura in Photoshop.

Comu sempre, avemu bisognu di specificà chì culore avemu da rimpiazzà. Per fà quessa, pudete creà una selezione cù a funzione di a gamma di culori. In altre parole, mettite in evidenza l'immagine per culore.

Vai à u menù "Selezzione - Portata di culore (Selezziunu - Intervale di culore)"

Dopu, resta à cliccà nantu à u culore rossu di a vittura è vedemu chì a funzione definita - dipinta in biancu in a finestra di anteprima. U culore biancu indica chì parte di l'immagine hè evidenziata. A variazione in stu casu pò esse adatta à u valore massimu. Cliccate "OK".

Dopu avete culpitu "OK", vedete cumu hè stata creata a selezzione.

Ora pudete cambià u culore di l'immagine selezionata. Per fà quessa, aduprà a funzione - "Immagine - Correzione - Tonalità / Saturazione (Image - Adjustments - Hue / Saturation)".

Una finestra di dialogo apparirà.

Spuntà immediatamente l'opzione "Toning" (sotto a destra). Ora si utilizanu i parametri "Tonalità, Saturazione è Luminosità" pò personalizà u culore. Aghju istituitu u blu.

Tuttu Colore rimpiazzatu.

Se l'immagine rimane zone di u culore uriginale, a prucedura pò esse ripetuta.

3 modu

Mutà u culore di i capelli in Photoshop in un altru modu.

Aprite l'immagine è creà una nova cupausa vuota. Cambia a modalità di miscelazione à "Croma".


Sceglite Spazzola è stabilisce u culore desideratu.


Poi pinghje e zone desiderate.

Stu metudu hè ancu applicabile se vulete cambià u culore di l'ochju in Photoshop.

Cusì tali azzioni semplici, pudete cambià u culore di background in Photoshop, è u culore di qualunque objettu, sì pianu è pendente.