Verificà a scheda video per e prestazione, test di stabilità.

Bonu ghjornu.

A prestazione di a scheda video dipende da a velocità diretta di i ghjochi (in particulare di i nuovi). À propositu, i ghjochi à tempu sò unu di i migliori programmi per testà un computer cum'è in tuttu (in i stessi prugrammi di spezialità spiciali spessu si utilizanu frutti di giochi separati per i quali si misura u numeru di fotogrammi per secondu).

Di solitu cuntevete teste quandu vogliono confrontà a scheda video cù altri mudelli. Per molti utenti, a prestazione di una scheda video hè misurata solu per memoria (ancu in realtà qualchì carte cun 1Gb di memoria aghjenu più veloce chè cù 2Gb. U fattu hè chì a quantità di memoria svolge un rolu fino à un certu valore *, ma hè ancu impurtante ciò chì processore hè installatu in a scheda video , a frequenza di l'autobus, parametri ecc.).

In questu articulu mi piacerebbe considerà parechje opzioni per testà a scheda video per e prestazione è a stabilità.

-

Hè impurtante!

1) A propositu, davanti à cuminciare un test di scheda di video, avete bisognu di adeguà u installatore à quellu. U modu più faciule per fà sta è aduprendu speciali. prugrammi per truvà e installà automaticamente i piloti:

2) L'esecuzione di una scheda video hè di solitu misurata da u numeru di FPS (fotogrammi per secondu) esciatu in i vari ghjochi cù i cunfini grafichi diversi. Un bon indicatore per parechji ghjochi hè a barra di 60 FPS. Ma per certi ghjochi (per esempiu, e strategie basate à turnu), u bar à 30 FPS hè u listessu valore accettabile ...

-

Furmark

Website: //www.ozone3d.net/benchmarks/fur/

Utilità eccellente è semplice per testà una grande varietà di schede video. Oghjettu, sicuru, ùn testu micca spessu, ma di più di una pochi di decine di mudelli, ùn aghju micca unu quellu chì u prugramma ùn pò travaglià.

FurMark esegue u test di stress, scaldà l'adattatore di a scheda video à u massimu. Cusì, a carta hè verificata per u più prestazione è a stabilità. À propiu sì, a stabilità di u computer hè verificatu in tuttu, per esempiu, s'ellu ùn hè micca forte forte l'alimentu per a scheda di video à travaglià - u computer pò semplicemente riavvia ...

Cume à fà una prova?

1. Chiudi tutti i prugrammi chì ponu carregà pesanti Pc (ghjochi, torrenti, video, etc.).

2. Installate è in esecuzione u prugramma. À propiu stà, di solitu determina automaticamente u mudellu di a scheda di video, a so temperatura, i modi di risoluzione di u schermu dispunibili.

3. Dopu avè selezionatu a risoluzione (in mio casu, a risoluzione hè standard di 1366x768 per un laptop), pudete avìte u testu: per fà quì, cliccate nantu à u Pulsante Benchmark di CPU Presente 720 o Pulsante di prova di stress.

4. Cominciate à pruvà a carta. À quellu tempu hè megliu à ùn toccà u PC. A prova dura di solitu qualchi minuti (u restante tempu di prova in percentuale sarà visualizatu in cima à u schermu).

4. Dopu à ciò, FurMark vi presenterà i risultati: tutte e caratteristiche di u vostru computer (laptop), a temperatura di a scheda video (massima), i fotogrammi per secondu, etc.

Pè paragunà i vostri indicatori à quelli di l'altri utilizatori, hè necessariu cliccà nantu à u bottu di invulenza (Submit).

5. In a finestra di navigatore chì si apre, pudete vede micca solu i vostri risultati inviati (cù u numaru di punti segnati), ma dinò i risultati di l'altri utilizatori, cuntate u numeru di punti.

Occt

Website: //www.ocbase.com/

Questu hè u nome per l'usanti chì parlanu russu per ricordà à l'OTS (standard di l'industria ...). U prugramma ùn hà nunda à fà cun u restu, ma verificate a scheda video cù un bar di qualità abbastanza altu - hè più cà capace!

I prugrammi ponu testà una scheda video in vari modi:

- cù supportu per diversi pixel shaders;

- cù diverse DirectX (9 è 11 versioni);

- verificate a carta specificata da l'utente;

- Salvà i grafici di verifica per l'utente.

Cume testà a carta in OCCT?

1) Vai à la tabulazione GPU: 3D (Unità di Processore Grafica). Dopu avete bisognu di definisce l'impostazioni di basa:

- tempu di testu (per verificà a scheda di video, ancu 15-20 minuti hè abbastanza, durante chì i parametri principali è l'errori saranu rivelati);

- DirectX;

- risoluzione è pixel shaders;

- hè assai auspicabile includere una marcata per a ricerca è a verifica di l'errori durante a prova.

Nantu à a maggior parte di i casi, pudete cambià solu l'ora è lanciate u testu (u prugramma configurerà automaticamente u restu).

2) Durante u testu, in u angulu in alto à sinistra, pudete osservà parechji parametri: temperatura di a carta, fotogrammi per secondu (FPS), tempu di test, etc.

3) Dopu à a fine di u test, a destra, pudete vede e temperature è l'indice FPS in i grafiche di prugramma (in mio casu, quandu u processore di a scheda di videò hè 72% caricatu (DirectX 11, sig. Shaders 4.0, risoluzione 1366x768) - a scheda video emessa 52 FPS).

Una attenzione particulare deve esse prestata à l'errori durante i testi (Errori) - u so numeru deve esse zero.

Errori durante a prova.

Generalmente, di solitu dopu 5-10 minuti. diventa chiaru cume si porta a scheda video è ciò chì hè capace di. Un testu cusì vi permette di verificà per fallimenti di u kernel (GPU) è di a prestazione di memoria. In ogni casu, quandu verificà, ùn ci vole micca i punti chì seguitanu:

- L'informatica si chjò;

- lampallu o spegghje u monitor, mancà una foto da u schermu o a so appesa;

- schermi blu:

- Un incremento significativu di a temperatura, surriscaldamentu (a temperatura indésirabile di a scheda video sopra a marcata di 85 gradi Celsius. Le cause di u surghjugliu ponu esse: polvere, un cooler spezu, a mala ventilazione di u casu, ecc.);

- l'apparenza di messaghji d'errore.

Hè impurtante! À propiu sì, alcuni errori (per esempiu, a schermata blu, a chjappera di u computer, etc.) pò esse causata da una operazione "errata" di i driver o di u sistema Windows. Hè cunsigliatu di reinstallà / aghjurnà li e teste di nuovo u travagliu.

3D Mark

U situ ufficiale: //www.3dmark.com/

Probabilmente unu di i prugrammi più famosi da testà. A maiò parte di i risultati di test publicati in varie publicazioni, siti web, ecc. - sò stati svolti precisamente in questu.

In generale, oghje, ci sò 3 versioni principali di u Mark 3D per verificà a scheda video:

3D Mark 06 - per testà e vecchie schede video chì supportanu DirectX 9.0.

3D Mark Vantage - per verificà e schede video cù supportu per DirectX 10.0.

3D Mark 11 - per testà e schede video chì supportanu DirectX 11.0. Eccu quì mi ponu messa à sente in stu articulu.

Ci sò parechje versioni per scaricà nantu à u situ ufficiale (ci sò pagati, è ci hè una versione free - Free Basic Edition). Avemu sceltu libaru per a nostra prova, inoltre, e so capacità sò più che abbastu per a maggior parte di l'utenti.

Cumu testà?

1) Fighjate u prugramma, selezziunate l'opzione "Solamente a prova di benchmark" è appughjate nantu à u pulsu Run 3D Mark (vedi a screenshot sottu).

2. Dopu, vari testi cumincianu à caricare unu à unu: prima, u fondu di u mare oceanu, poi a giungla, i piramidi, etc. Ogni test verifica chì u processore è a scheda video si comportanu quandu trattanu vari dati.

3. L'analisi dura circa 10-15 minuti. S'ellu ùn ci era micca errori in u prucessu - dopu a fine di l'ultimu testu, una scheda con i vostri risultati si aprirà in u vostru navigatore.

U so risultati è e misure FPS ponu esse paragunati cù l'altri participanti. À propiu sì, i migliori risultati sò mostrati in u locu più impurtante in u situ (pudete valutà immediatamente i migliori schemi grafichi di ghjocu).

Tuttu u megliu ...