Schermata nera quandu accendi u computer è iniziendu Windows. Cosa fà

Ciao

"U casu odori di querosene" - Aghju pensatu, quandu aghju vittu per prima a schermata nera dopu a accende u computer. Hè vera, più di 15 anni fà, ma parechji utilizatori anu sempre tremendu di scuntrà cù ellu (soprattuttu se ci hè dati impurtanti in u PC).

Intantu, a schermata nera hè nera, a grande discordia, in molti casi, da ciò chì hè scrittu in questu, pudete orientà è correggere l'errori è entrate errate in u sistema operativo.

In questu articulu daraghju una varietà di motivi per a emergenza di un prublemu simile è a so soluzione. Allora principiamu ...

U cuntenutu

  • SCREEN NERO APREARS ANCORA DI DOWNLOADING WINDOWS
    • 1) Determinà a quistione: prublemi software / hardware
    • 2) Ciò chì hè scrittu in u schermu, chì hè l'errore? Risolvendu errori famosi
  • BLACK SCREEN APPEARS When WINDOWS DOWNLOAD
    • 1) Windows ùn hè micca genuina ...
    • 2) Esiste Explorer / Explorer? Entrate in modalità sicura.
    • 3) Ripristinamentu di u caricu di Windows (utilità AVZ)
    • 4) Rimborsu di u sistema Windows in e condizioni di travagliu

SCREEN NERO APREARS ANCORA DI DOWNLOADING WINDOWS

Cum'è aghje dettu nanzu, a schermata nera hè nera è pò apparè da una varietà di motivi: hardware è software.

Prima, notate quandu apparisci: cumu accuminciutu u computer (laptop) o dopu l'apparizione di loghi di Windows è u so carru? In sta parte di l'artìculu, mi focalizzeraghju nantu à i casi in cui Windows ùn hà ancu principiatu ...

1) Determinà a quistione: prublemi software / hardware

Per un utilizatore principiante, à volte hè abbastanza difficiule dì se u prublema hè cù l'hardware o software di l'ordinatore. A propositu di risponde à qualchì domanda:

  • Tutti i LED di u PC vanu (portatili) chì avianu prima luce?
  • E i coolers in u casu di l'apparecchiatura sò rumuri?
  • Qualchì sì apparisce nant'à u schermu dopu a accende u dispositivo? U logu di u BIOS sfarfallia dopu avè accende / riavvicendu u computer?
  • Hè possibile adeguà u monitor, cambiate a luminosità per esempiu (stà ùn si pò valere per i portatili)?

Se l'hardware hè OK, allora rispondite à tutte e dumande affermativamente. S'ellu ci hè problema di l'hardwareÙn ne pudemu chì cunsigliu a mo nota vechja:

Ùn ne penseraghju micca i prublemi hardware in stu articulu (longu, è a maiò parte di quelli chì u legenu ùn daranu micca).

2) Ciò chì hè scrittu in u schermu, chì hè l'errore? Risolvendu errori famosi

Questu hè a seconda cosa che vi propongo. Parechji utenti trascuranu questu è mentre, dopu lettura è scrittura di l'errore, pudete truvà independentmente a soluzione à un prublemu simile in Internet (sicuramente, ùn sò micca i primi chì incontrini u stessi prublemi). Di seguito sò un pocu di errori famosi, a soluzione di cui aghju descrittu nantu à e pagine di u mo blog.

BOOTMGR manca stampa cntrl + alt + del

Ci hè un sbagliu populu, vi dicu. U più spessu si faci cun Windows 8, almenu per mè (se si tratta di OS moderni).

Cause:

  • - Installatu un secondu discu rigiu è ùn hà micca configuratu u PC;
  • - cambiate e impostazioni di Bios per micca ottimale per voi;
  • - L'infortunu di l'OS di Windows, i cambiamenti di a configurazione, i tweakers di u registru è l'acceleratori di sistema;
  • - u fermu imprudente di u PC (per esempiu, u vostru vicinu hà presu una saldatura è ci hè stata una macchie ...).

Sò assai tipicu, ùn ci hè nunda nantu à u schermu, eccettu i paroli preziosi. L'esempiu in u screenshot sottu.

Bootmgr manca

A solu risoluzione à l'errore hè spiegata in u seguitu articulu.

Rinvai è selezziunu un prucedimentu di boot

Un esempiu di un errore in u screenshot sottu.

Hè dinò un sbagliu cumunu ch'è si desume per una varietà di motivi (chì certi di esse parenu di più banali). I più popolari sò:

  • ùn rimuete micca alcun supportu da u dispositivo di boot (per esempio, avete dimenticatu di rimuovere u CD / DVD da l'unità, da u dischetto, da l'unità flash USB, ecc.);
  • cambià i cunfusioni di u BIOS à non ottimale;
  • Impussì à sedere a batteria nantu à a scheda madre;
  • discu duru "urdinatu di vive longu", etc.

A soluzione à questu errore hè quì: 

DISK BOOT FAILURE, INSERCIU DISK SISTEMA E PRESSE ENTER

Esempiu di errore (l'errore di l'iniziu di u discu)

Hè dinò un sbagliu assai populare, e ragioni per i quali simu simili à u precedente (vedi sopra).

Risoluzione di l'errore: 

NOTA

Ùn hè micca prubabile di tene in considerazione tutti l'errori chì si pò fà quandu u computer hè attivatu è porta à l'apparenza di una "schermata nera" ancu in un directory spessa. Quì pò dì una cosa: determinate u mutivu di l'errore, forse scrive u so testu (pudete piglià una foto, se ùn avete tempu di fà) è dopu, in un altru PC, prova à truvà a so soluzione.

Pure nantu à u blog ci hè un picculu articulu cun poche idee nantu à ciò chì da fà in casu di fallimentu di Windows per boot. Hè dighjà abbastanza vecchia, è ancu:

BLACK SCREEN APPEARS When WINDOWS DOWNLOAD

1) Windows ùn hè micca genuina ...

Se a schermata nera hè apparutu dopu a carica di Windows, in a maggior parte di i casi si hè cunnessu cù u fattu chì a vostra copia di Windows ùn hè micca genuina (vale à dì, avete bisognu di registru).

In questu casu, cum'è regula, pudete travaglià cù Windows in u modu normale, solu ùn ci hè nè una maghjina culurita nantu à u desktop (u background chì avete sceltu) - solu un culore neri. Un esempiu di ciò hè presentatu in a screenshot sottu.

A soluzione à stu prublema in stu casu hè semplice.: avete bisognu di cumprà una licenza (bè, o aduprà una altra versione di Windows, avà ci sò versioni gratuite ancu nantu à u situ di Microsoft). Dopu avè attivatu u sistema, di regula, più di stu prublema ùn emergenu micca è pudete travaglià sicuru cù Windows.

2) Esiste Explorer / Explorer? Entrate in modalità sicura.

A secunna cosa chì aghjò di esse attenta hè Explorer (explorer, se traduce in russe). U fattu hè chì tuttu voi vedite: desktop, barra di task, ecc - per tuttu ciò hè responsabile per u travagliu di u Esploratore di Processi.

A varietà di virus, errori di driver, errori di registru, ecc., Pò fà chì Explorer da avvià in seguitu, dopu a ricarica di Windows, ùn vedete micca solu un cursore nantu à una schermata nera.

Cosa fà

Suggerisce di provà à lanciare u Gestore di e attività - una combinazione di pulsanti CTRL + MAIUSU + ESC (CTRL + ALT + DEL). Se u Gestore di e attività si apre - vede se esiste un EXPLORER in a lista di processi in esecuzione. Vede u screenshot sottu.

Ùn micca esattu Explorer / explorer (cliccabile)

Se Explorer / Explorer manca in u listinu di i prucessi - eseghjalo manualmente. Per fà quessa, andate in u menu File / New Task è intrate "Apertu"Esploratore di cume è premete ENTER (vedi a schermata sottu).

Se Exlorer / Explorer hè listatu - prova di riavvitalu. Per fà quessa, cliccate puru u dirittu destro in stu prucessu è selezziunu u comando "Ripartite"(vedi schermu sottu).

Se u cunsigliu di travagliu ùn apru micca o u prucedore di Esploratore ùn hà principiatu - Deve pruvà à avviare Windows in modu sicuru. Più spessu cume accende u computer è inizià u scaricamentu di u sistema operativo - avete bisognu di appughjà nantu à F8 o Shift + F8 parechje volte. Dopu, a finestra OS hà da vene cù parechje opzioni di avvicinamentu (esempiu sottu).

Modu sicuru

À propiu sì, in e nuove versioni di Windows 8, 10, per entrà in u modu sicuru, hè consigliabile aduprà u drive flash di installazione (disc) cù cui avete installatu stu sistema operativo. Aviannu partutu, si pò entrà in u menu di riparazione di u sistema, è poi in modalità sicura.

Come entrà in modalità sicura in Windows 7, 8, 10 - 

Se a modalità sicura ùn funziona micca è Windows ùn risponde micca à i tentativi di entrà in questu, pruvate à ripristinà u sistema cù u drive di l'installazione (discu). Ci hè un articulu, hè un po 'vecchju, ma i primi duie suggerimenti sò in u sughjettu di questu articulu:

Hè ancu pussibule chì avete bisognu di CDs LIVE avviabili (unità di flash): anu ancu opzioni di riparazione d'OS in esse. A u blog aghju avutu un articulu nantu à u sughjettu:

3) Ripristinamentu di u caricu di Windows (utilità AVZ)

Se avessi pussutu cuminciare in u modu sicuru, allora hè gia dinò bè, è ci hè possibilità di recuperu di u sistema. I pensu di verificà u registro di sistema (per esempiu, chì pò esse ancu bloccatu) manualmente, pensu chì u casu vi aiuti male, e cusì à questu istruzione si trasformerà in un romanu cumpletu. Allora, vi propongo di usà l'utilità AVZ in cui ci sò e funzioni speciali per recuperà Windows.

-

AVZ

U situ ufficiale: //www.z-oleg.com/secur/avz/download.php

Unu di i migliori prugrammi liberi di a lotta di virus, adware, trojans è altri detriti chì ponu fà subitu in rete. Oltre à a ricerca di malware, u prugramma hà ottime capacità di ottimizazione è di chiusura di qualchi fori in Windows, nant'à a capacità di ripristinà parechji parametri, per esempiu: u sblugmentu di u registru di sistema (è un virus puderia blocà u), sblocchendu u manager di attività (chì hà provatu à lanciare in u passu precedente ), L'hosters file Recovery, etc.

In generali, vi pruponi di avè sta utilità in u drive flash di emergenza è in casu di qualcosa - aduprà!

-

Supponemu chì avete l'utilità (per esempiu, pudete scaricà nantu à un altru PC, telefunu) - dopu chì u PC hà fattu l'iniziu cume in modalità sicura, esegui u prugramma AVZ (ùn hà micca bisognu à esse installatu).

Dopu, aprite u menu di u schedariu è cliccate "Rinnovà sistema" (vedi. Schermata sottu).

AVZ - Risturazione sistema

Successivamente, si seleziona u menu di Parà ripetizione di sistema di Windows. Aghju chjappu a tarrenu i seguenti elementi (approssimativamente cun prublemi cù l'apparenza di una schermata nera):

  1. Ripristinare i parametri di i file di avvio EXE ...;
  2. Cancellà e preferenze di u protocollo di Internet Explorer in quelli standard;
  3. Restore a pagina iniziale di Internet Eplorer;
  4. Ripristinare l'impostazioni di u desktop;
  5. Rimuovi tutte e restrizioni di l'utente attuale;
  6. Ripristina l'impostazioni di Explorer;
  7. Sblocate u Task Manager;
  8. Pulisce u schedariu HOSTS (chì tippu di file puete leggere quì:
  9. Ripristino chiave di avvio di Explorer;
  10. Sbloccate l'Editor di u Registru (vedi screenshot sottu).

Ripristinà sistema

In i casi chì, questu simplice procedura di riparazione AVZ aiuta a risolve una larga varietà di prublemi. A cuncepisce assai, soprattuttu da chì hè fattu assai prestu.

4) Rimborsu di u sistema Windows in e condizioni di travagliu

Se ùn avete disattivatu a creazione di punti di cuntrollu per ripristinà (u rollback) di u sistema à un stato di travagliu (è per difettu ùn hè micca disattivatu) - allora in i casi di prublemi (cum'è l'apparenza di una schermata nera) - pudete sempre rimborsà Windows à condizioni di travagliu.

In Windows 7: bisogna aprite u menu Start / Standard / System / System Restore (screenshot sottu).

Dopu, selezziunu u puntu di riparazione è seguite e istruzioni di u mago.

articulu in più nantu à a riparazione di Windows 7

In Windows 8, 10: andate in u pannellu di cuntrollu, dopu cambiate u display à icone chjarte è aprite u link "Riprende" (screenshot sottu).

Dopu avete bisognu di aprite u ligame "Start System Restore" (di solitu, hè in u centru, vede a screenshot sottu).

Dopu, vedite tutti i punti di rottura disposti à chì pudete ricuperà u sistema. In generale, sarà bellu se si ricorda da l'installazione di chì prugramma o di quando, da quandu u prublemu apparve - in stu casu, selezziunate solu a data desiderata è riprendite u sistema. In principiu, ùn ci hè nunda di cumentu nantu à quì - a riparazione di u sistema, di solitu, aiuta ancu in i casi "dolci" ...

L'UGIOLI

1) Quandu si risolve un prublema simile, aghju ancu raccomandazione di voltà versu un antivirus (soprattuttu se avete cambiatu recentemente o aggiornatu). U fattu hè chì l'antivirus (per esempiu, Avast hà fattu in una volta) pò bloccà u lializiu normale di u prucessu Explorer. A propiu ancu di pruvà l'antivirus da u modu sicuru se a schermata nera appare di più è di novu.

2) Se si restaura Windows cù una unità flash aviabile, vi prupone di leggere l'articuli seguenti:

  • A creazione di un drive flash aviabile: 1)
  • Installate Windows 10:
  • Burn disc disk:
  • Immettete i parametri di u BIOS:

3) Benchì ùn sò micca un supporter di reinstallà Windows da tutti i prublemi, ancu, in certi casi, hè più veloce di stallà un novu sistema chè di cercà errori è cause da chì apparisce una schermata nera.

PS

L'addizioni di u sughjettu di l'articolo sò benvenute (soprattuttu se avete già risoltu un prublema simile ...). Nantu à sta tonda, bona fortuna!