Software di diffusione di YouTube

Per i utilizatori di Microsoft Excel ùn hè micca un secretu chì i dati in questu processore tabulari sò piazzati in cellule separati. Per chì l'utente accede à questi dati, ogni elementu di u strughju hà attribuitu un indirizzu. Scurdati da ciò chì principiu oggetti sò numerati in Excel è se hè possibile cambià questa numerazione.

Tipi di Numerazione in Microsoft Excel

Prima di tutti, bisognu à dì chì Excel hà a capacità di cambia trà dui tipi di numerazione. L'indirizzu di l'elementi quandu usando a prima opzione, chì hè installatu per difettu, hè A1. A seconda opzione hè rappresentata da a forma seguente: R1C1. Per aduprà tuttu, avete bisognu di fà un cambiamentu in a regolazione. In più, l'utente può numerà persunalmente e cellule, aduprà diverse opzioni simultaneamente. Demu l'aspettu di tutte queste caratteristiche in più dettallu.

Metudu 1: cambia u modu di numerazione

Prima di tutti, pruvemu a possibilità di cambià a manera di numerazione. Come annunziatu nanzu, l'indirizzu predefinitu di a cella hè impostatu per tippu. A1. Hè cusì, e colonne sò designate cun lettere latinu è e linee - in numerali arabi. Passa in modalità R1C1 presuppone una variante in cui non solu le coordinate di righe, ma ancu e colonne sò specificate da numeri Facemu capisce cumu fà questu switch.

  1. Move a tabulazione "File".
  2. In a finestra chì si apre, andate in a sezione cù u menu di verticale sinu "Opzioni".
  3. A finestra Excel Attraversu u menù, chì si trova à manca, andate à a sottusezzione "Formule".
  4. Dopu a transizione fate una attenzione à a parte diritta di a finestra. Cercemu un gruppu di impostazioni quì "U travagliu cù e formule". Circa u parametru "Link Style R1C1" mette una bandiera. Dopu à quessa, pudete preme u pulsante "OK" in fondo à a finestra.
  5. Dopu e manipulazioni sopra cullate in a finestra di parametri, u stile di ligame cambia in R1C1. Ora ùn hè micca solu linee, ma e colonne sò numerate.

Per fà restituisce a designazione di e coordinate à u difettu, avete bisognu di fà a stessa procedura, solu quessa unchete a casella "Link Style R1C1".

Lezione: Perchè in Excel invece di numeri di lettere

Metudu 2: Mettite u marcatore

In più, l'utente quissimu numerazione di e righe o colonne in cui sò situate e cellule, secondu e so necessità. Questa numerazione personalizzata pò esse aduprata per identificà linee o colonne di una tavula, per trasferisce u numeru di linea in e funzioni incorporate di Excel, è per altri scopi. Benintesa, a numerazione pò esse fatta manualmente, semplicemente scrivendu i numeri necessarii da a tastiera, ma hè molto più faciule è più veloce di svolgere sta procedura cù l'utili di riempimento auto. Hè sopratuttu vera quandu numerazione di una grande quantità di dati.

Dai un ochju à cumu si utilizanu u marcatore di riempimentu pudete fà una numerazione automatica di elementi di zolla.

  1. Mette u numeru "1" in a cellula cun chì avemu intenzione di cuminciare a numerazione. Poi muvete u cursore à u lìattu inferu dirittu di l'elemento specificatu. In listessu tempu, deve esse trasformatu in una croce nera. Hè chjamatu u marcatore di riempimento. Cuncu tenemu u bottinu sinu di u mouse è trascinu u cursore in diretta o à diritta, dipende da ciò chì avete bisognu di numerazione: righe o colonne.
  2. Dopu avè ghjunghju à l'ultima cella per esse numerata, rilassa u pulsante di a mouse. Ma, cum'è si vede, tutti l'elementi cù numerazione sò pieni solu cù unità. Per risolve ciò, cliccate nantu à l'icona chì hè à a fine di u numaru numeratu. Spieghje u passatu vicinu à l'elemento "Fà".
  3. Dopu chì hà fattu sta azzione, l'intera gamma sarà numerata in ordine.

Metudu 3: Prutezzione

Un altru modu in cui l'ogni in Excel pò esse numeratu hè di aduprà un strumentu chjamatu "Progressione".

  1. Com'è u metudu precedente, stabilisci u numeru "1" in a prima cellula da numerà. Dopu à sti, selezziunate sì quellu elementu di u fogliu in u cliccatu nantu à u cù u pulsante sinistro di u mouse.
  2. Una volta chì l'ampiezza desiderata hè selezionata, passà à a tabulazione "Casa". Cliccate nantu à u bottinu "Fà"messu in a nastro in blocu U editing. A lista di azzioni si apre. Sceglite una posizione da ella "Progressione ...".
  3. A finestra Excel hè aperta. "Progressione". In sta finestra, parechje impostazioni. Prima di tutti, firmiamo nantu à u blocu. "Locu". In questu, l'interruttore hà dui posizioni: "In righe" è "Per e colonne". Se avete bisognu di fà una numerazione orizzontale, allora sceglite l'opzione "In righe"s'ellu hè verticale - allora "Per e colonne".

    In a scatula di l'impostazioni "Tipu" per i nostri scopi, avete bisognu di mette u switch in a posizione "Aritmetica". Tuttavia, hè dighjà in sta situazione per difettu, dunque avete bisognu di cuntrullà a so posizione.

    Imposta u blocu "Unità" diventa attivu solu quandu sceglie un tipu Date. Siccome avemu sceltu u tippu "Aritmetica", ùn ne interesseremu micca u blocu sopra.

    In u campu "Step" Dica stabilisce u numeru "1". In u campu "Valore limitu" seted u numeru di l'ogni numerati.

    Dopu fà e azzioni di sopra, cliccate nantu à u pulsante "OK" in fondo à a finestra "Progressione".

  4. Come si vede, specificatu in una finestra "Progressione" l'ampiezza di l'elementi di fogli sò numerati in ordine.

Se ùn vulete contà u numeru di elementi di fogli da numerati, per identificà li in u campu "Valore limitu" in a finestra "Progressione"quì in questo casu hè necessariu selezziunate l'intera gamma da numerà prima di lanciare a finestra specifica.

Dopu à quì in a finestra "Progressione" realizate tutte e stesse azzioni chì eranu descritte sopra, ma sta volta lasciemu u campu "Valore limitu" vuoto.

U risultatu sarà uguale: l'oggetti selezziunati sò numerati.

Lezione: Cumu faci autocompleta in Excel

Metudu 4: aduprà a funzione

Pudete enumerà l'elementi di un stratu; pudete ancu aduprà e funzioni incorporate di Excel. Per esempiu, pudete aduprà l'operatore per a numerazione di linee LINE.

Funzione LINE si riferisce à un blocco di operatori "Links è matrici". U so missione principale hè di restituisce u numeru di linea di u fogliu Excel in cui hè installatu u ligame. Hè cusì, se specificamu cume l'argumentu di sta funzione qualsiasi cellula in a prima fila di u fogliu, allora uscierà u valore "1" in a cellula induve hè situata stessa. Se specificu un ligame cù l'elemento di a seconda linea, l'operatore mostrerà u numeru "2" etc.
Sintassi di funzioni LINE prossimu:

= LINE (link)

Comu pudete vede, l'argumentu solu di sta funzione hè a riferenza à a cella chì a numerazione di a riga deve esse sparita à u articulu di foglio specificatu.

Vedemu cumu si lavora cù l'operatore specificatu in pratica.

  1. Selezziunu l'oggiu chì sarà u primu in a gamma numerata. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"chì hè situatu sopra u spaziu di lavoro di u foglio di Excel.
  2. Iniziò Wizard di Funzione. Facendu una transizione in questu in a categoria "Links è matrici". Da i nomi d'operatori elencati, selezziunu u nome "LINE". Dopu avè evidenziatu stu nome, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  3. Mette a finestra d'argomenza di funzione. LINE. Hà solu un campu, secondu u numeru di sti argumenti. In u campu "Link" avemu bisognu di inserisce l'indirizzu di ogni cella chì si trova in a prima linea di u fogliu. E coordinate ponu esse inserite manualmente, inserenduli cù a tastiera. Eppuru, hè più faciule per fà ciò, ponu semplicemente u cursore in u campu è dopu cliccanu nantu à u bottinu sinu di u mouse in qualunque elementu in a prima fila di u fogliu. U so indirizzu sarà visualizatu immediatamente in a finestra di argumenti LINE. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. In a cella di u fogliu in u quale hè situata a funzione LINE, figura mostra "1".
  5. Ora ci vole à numerà tutte l'altre linee. Per non fà una procedura cù l'operatore per tutti l'elementi, chì ne avarà certamente un pocu di ghjornu, facemu una copia di a formula cù u caratteru di riempimentu ch'ellu ci hè già familiarità. Posizionate u cursore in u lìattu inferu guru di a cellula formula. LINE e dopu avè apparutu u segnu di riempimento, tenite u pulsu di u pulsante sinistro di u mouse. Tirate u cursore nantu à u numeru di linee chì anu da numeratu.
  6. Comu pudete vede, dopu a praticà sta azzione, tutte e righe di u intervallu specificatu sò numerate per a numerazione di l'utente.

Ma avemu fattu solu numerazione di righe, è per completà u compitu di assignà un indirizzu di cellula cum'è un numeru in a tavula, devemu ancu numerà e colonne. Questu pò esse fattu ancu cù a funzione Excel integrata. Questu operatore s'aspetta di avè u nomu "STOLBETS".

Funzione COLONNA appartene à a categoria di operatori "Links è matrici". Cum'ellu hè facili à ghjunghje, a so missione hè di deriveu u numeru colonna in l'elemento foglia specificu, chì a cella di cui hè cunsultata. A sintassi di questa funzione hè quasi identica à a dichjarazione precedente:

= COLUMNA (link)

Comu pudete vede, solu u nome di l'operatore stessa hè differente, è l'argumentu, cum'è l'ultima volta, hè a riferenza à un elementu specificu di u strugliu.

Vedemu chì cuminciò à fà u compitu cù l'aiutu di stu strumentu in pratica.

  1. Selezziunu l'oggiu, chì risponde à a prima colonna di u intervallo elaboratu. Facemu clic nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. Andà à Wizard di Funzionemove a categoria "Links è matrici" è ghjunghje quì u nome "STOLBETS". Facemu clic nantu à u pulsante "OK".
  3. A finestra d'argumentu inizia. COLONNA. Com'è u tempu precedente, metti u cursore in u campu "Link". Ma in stu casu selezziunu ogni elementu micca di a prima fila di u fogliu, ma di a prima colonna. E coordinate cumpareranu subitu in u campu. Poi pudete cliccà nantu à u bottinu "OK".
  4. Dopu, a figura hè affissata in a cella specifica. "1"currente in quantu à u numeru colonna relativa di a tavula, chì hè stata specificata da l'utente. Per a numerazione di e colonne rimanenti, è ancu in u casu di righe, usemu u marcatore di riempimentu. Avemu avvolta nantu à u lìattu inferu dirittu di a cella chì cuntene a funzione COLONNA. Aspittemu ancu quandu u marcatore di ripusu si vene è, tenendu u bottinu sinu di u mouse, trascina u cursore à diritta per u numeru impurtante di elementi.

Ora tutte e cellule di a nostra tavula cuniziale anu a numerazione relativa. Per esempiu, un elementu in u quale a figura 5 hè stabilitu in l'immagine sottu hà cuncepate relative d'utente (3;3), ancu se u so indirizzu assolutu in u cuntestu di u documentu rimane E9.

Lezione: Assistente di Funzione in Microsoft Excel

Metudu 5: Assignate Nome di Cella

In più di i metudi sopra elencati, si deve arricà chì, malgradu l'assegnazione di numeri à colonne è righe di un array specificu, i nomi di e cellule in esse sò puse in cunfurmendu cù a numerazione di u fogliu cumunu. Questu pò esse vistu in u campu nome speciale quandu l'elemento hè selezionatu.

Per cambià u nomu corrispondendu à e coordinate di u fogliu à quellu chì hà specificatu cù a coordenate relative per a nostra matrice, selezziunate l'elementu rispettu cliccendu nantu à u bottinu sinu di u mouse. Dopu, da semplicemente da a tastiera in u campu di nome, inserisci u nomu chì l'utente mi cunsulta necessariu. Pò esse qualsiasi parola. Ma in u nostru casu, scrivemu semplicemente e coordinate relative di stu elementu. Indiquemu u numeru di linea in nostro nome. "Pagina"e numeri di colonna "Tavula". Avemu u nomu di u tippu seguente: "Stol3Str3". Avemu cummerciu in u campu nome è preme a chjama Enter.

Ora a nostra cellula hè data u nomu secondu a so indirizzu relativu in l'array. Di listessa manera, pudete dà nomi à altri elementi di a matrice.

Lezione: Cumu assignà un nome a cella à Excel

Comu pudete vede, ci sò duie tippi di numerazione in Excel: A1 (default) è R1C1 (Inclusa in l'impostazioni). Sti tipi di indirizzu si applicanu à tuttu u fogliu in tuttu. Ma in più, ogni utilizatore pò fà a so numerazione in una tavula o una matrice specifica di dati. Ci sò parechje modi accertati di assignà numeri d'utenti à a cella: aduprendu u pughjetatore di pieno, l'utellu "Progressione" è funzioni speciali di Excel. Dopu a numerazione hè stabilita, hè pussibule dà un nome à un elementu specificu di u strulu in a so basa.