I Centri Internet Zyxel Keenetic sò dispositivi multifunzionali chì permettenu à l'utente di risolve una varietà di travaglii per gestisce una rete locale è accede à Internet. Questa funzionalità hè pruposta da u sistema operativu NDMS. Allora, se parlemu d'aggiornamentu di u firmware di i dispositivi Keenetic, allora stu prucessu hè identicu per a maggior parte di router di questa linea, induve questu sistema operativo hè adupratu. Dai un ochju à cume si faci quì cù l'esempiu di un router Zyxel Keenetic 4G.
Modi per fà fà fà u firmware di u router Zyxel Keentic 4G
NDMS hè un sistema operativu abbastanza flessibile. Hà a capacità di esse aggiornata in parechji maneri. Fighjà nantu à elli in più dettu.
Metudu 1: Aghjuntesi via Internet
Questu metudu d'aghjurnamentu hè u più ottimale. Ùn richiede micca cunniscenza specifica da l'usu è quasi chjude cum'è perfettamente a possibilità di un errore di a so parte. Tuttu hè fattu in pochi clics cù u mouse. Per iniziare u prucessu d'aggiornu, devi:
- Entra in l'interfaccia web di u router.
- In a finestra di monitoru di u sistema controllate l'aggiornamenti per NDMS.
- S'ellu ci hè aggiornamenti, cliccate nantu à a parola "Disponibile"chì hè in forma di ligame. U sistema hà da rinvattà immediatamente l'utente à a pagina di l'aggiornamentu di u sistema, duve ùn aghju più da cliccà nantu à u bottinu. "Install".
- U router scarica e installa i componenti necessarii indipindente. L'utente hà bisognu à aspetta solu per u prucessu di l'aggiornu di u sistema à finì.
Quandu u prucessu hè finitu, u router ripartirà è in a finestra di monitoru di u sistema vedite u seguitu missaghju:
Ciò significa chì tuttu hè andatu bè è l'ultima versione di u firmware hè aduprata.
Metudu 2: Aggiornu da u file
In i casi in cui ùn ci hè micca una cunnessione internet o l'utente preferisce effettuà una attualizazione di firmware in modu manuale, u NDMS fornisce a capacità di aggiornà da un file precedente scaricatu. Tutte l'azione sò effettuate in duie fasi. Prima ci vole à fà u seguitu:
- Da u sticker nantu à u fondu di u casu di u router, scopre a revisione di u vostru dispositivo.
- Andate à u situ ufficiali di supportu Keenetic.
- Truvà un link à i schedari per u vostru mudellu di router è passà per esse.
- Scaricate l'ultima versione di u firmware in cunfurmazione cù a revisione di u vostru dispositivo (in u nostru esempiu hè riv.2).
Quandu u schedariu cù u firmware hè conservatu in un locu pratticu per l'utente in u computer, pudete andà à u prucessu di l'aggiornamentu immediato. Per ciò chì avete bisognu:
- Sciffa l'archiviu ZIP scaricatu. Cusì si deve ottenendu un schedariu Bent Extension.
- Connettu à l'interfaccia web di u router e andate in a sezione "Sistema" nant'à u tab "Files" (pò esse chjamatu dinò "Configurazione"). è in a lista di i cumpunenti in u fondu di a finestra, cliccate nantu à u nomu di u file firmware.
- In a finestra di gestione di i file chì si apre, cliccate nantu à "Selezziunu file" e specificà u caminu à u file di u firmware unzipped.
Dopu avè selezionatu un schedariu, u bottinu hè attivatu. "Sostituite"Cliccando nantu à quale pudete iniziate u prucessu di l'aggiornamentu di u firmware. Come in u casu precedente, tuttu durerà pochi minuti, dopu u router riavanu cun a nova versione di NDMS.
Ci sò modi di aggiornà u firmware di i Centri Zyxel Keenetic Internet. Come si vede, in sta procedura ùn ci hè nunda di difficiule è hè capace capace ancu di utenti principianti.