Quandu travaglianu cù Internet Explorer, pò esserci una cessazione improvvisa di u so operazione. S'ellu hè accadutu una volta, micca spaventu, ma quandu u navigatore si chjude ogni dui minuti, ci hè una ragione per pensà à a ragione. Fighjammatu fora.
Perchè Internet Explorer si ferma?
Presenza di software potenzialmente periculosi
Per un cumandamentu, ùn affruntami micca a reinstallà u navigatore; in a maiò parte di i casi ciò ùn aiuta micca. Verificate un computer in più per virus. Sò spessu i colpevoli di tutti l'aziuni in u sistema. Fate una scansione di tutte e zone in l'antivirus installatu. Aghju stu NOD 32. Avemu pulitu se qualcosa si trova è controllà se u prublema hè scurdatu.
Ùn hè micca superfluale attirà altri prugrammi, cum'è AdwCleaner, AVZ, etc. Ùn ùn sò micca cuncepiti cù a prutezzione installata, dunque ùn avete micca bisognu di disattivà l'antivirus.
Lanciatu Browser Senza Add-ons
I add-ons sò prugrammi speciali chì sò installati separatamente da u navigatore è espandenu e so funzioni. À spessu, quandu si carica tali add-ons, u browser si mette à generà un errore.
Vai in "Internet Explorer - Opzioni Internet - Configurazione di i Aggiunti". Disattivà tuttu ch'è esiste è ripartite u navigatore. Se tuttu funziona bè, allora era in una di sti applicazioni. Pudete risolve u prublema calcianu sta componente. O sguete li tutti è reinstallarli.
Aggiornamenti
Un'altra causa cumuna di questu errore pò esse un aggiornamentu gezzu, Windows, Internet Explorer, i piloti etc. Allora pruvate à ricordà s'ellu ci hè ancu prima u navigatore si stava allontanendu? A solu soluzione in stu casu hè di rimborsà u sistema.
Per fà quessa, andate "Pannello di cuntrollu - Sistema è Sicurezza - Ripristina sistema". Ora turrà "Avendu a ripresa di u sistema". Quandu tutte e informazioni necessarie sò state riunite, una finestra cù correnti di riparazione di cuntrollu verrà visualizzata in u schermu. Pudete aduprà qualsiasi di elli.
Ci vole à avverà chì quandu u sistema hè sblocatu, i dati persunali di l'utente ùn sò micca cullettate. I cambiamenti riguardanu solu i file di sistema.
Cancellà e configurazione di u navigatore
Ùn ùn diceraghju micca chì questu metudu aiuta sempre, ma à e volte pò fà. Vai in "Cunsigliu - Pruprietà di u navigatore". In la tabulazione, cliccate ancu nantu à u pulsante "Reset".
Dopu à ciò, ripartite Internet Explorer.
Pensu chì dopu l'azzioni finite, a fine di Internet Explorer si fermi. Se u prublema persiste, reinstalla Windows.