Salvà l'alimentazione di a batteria nantu à i dispositivi Android

Spessu, quandu crei tabelle in Excel, ci hè una colonna separata in a quale, per facilità, indica u numeru di riga. Se a tavula hè micca troppu longa, allora ùn hè micca un prublemu problema per effettuà a numerazione manuali inserendu numeri da a tastiera. Ma chì avete da fà se ùn hà micca una diva, o ancu una centu righe? In stu casu, a numerazione automatica vene à u salvu. Scopemu cumu fà numerazione automatica in Microsoft Excel.

Numerazione

Microsoft Excel fornisce à i utilizatori diversi modi per numerà e linee in modu automaticu. Alcuni di elli sò cum'è pussibule pussibule, sia in esecuzione sia in funzionalità, mentre altri sò più cumplessi, ma abbrenu dinò grandi prupietà.

Metudu 1: ripigliate e prime duie linee

U primu metudu consiste in a cumpleta due primi righe cù numeri manualmente.

  1. In a colonna evidenziata di a prima linea, metti u numeru - "1", in a seconda (a stissa colonna) - "2".
  2. Sceglite queste du cellule piene. Ci convertemu in u angulu inferiore di dirittu di i più bassi. Un marker di riempimentu compare. Facemu clic cù u pulsante sinistro di u mouse è cù u bottinu premutu, trascinate finu à a fine di u tavulu.

Comu pudete vede, a numerazione di a linea hè automaticamente riempita in ordine.

Stu metudu hè abbastanza facili è pratticu, ma hè bonu solu per e tavule relativamente scarse, cum'è trà un marcatore nantu à una tavula di parechji centu, o ancu migliaia di righe, hè sempre difficilu.

Metudu 2: aduprà a funzione

U secondu metru di riempimento automaticu implica l'usu di a funzione "LINE".

  1. Selezzi a cella chì cuntene a numerazione "1" numerazione. Inserite l'espressione in a stringa per e formule "= LINE (A1)"Cliccate nantu à a chiavi ENTER in a tastiera.
  2. Come in u casu precedente, copia a formula in e cellule inferiori di a tavula di sta colonna cù u marker di riempimento. Solu sta volta ùn selezziunemu micca e prime duie cellule, ma solu un.

Comu pudete vede, a numerazione di e linee è in stu casu hè organizzata in ordine.

Ma, in generale, stu metudu ùn hè micca assai differente da quello precedente è ùn risolve u prublema cù a necessità di trascalli u marcatore nant'à tutta a tavula.

Metudu 3: Usu Progressione

Solu u terzu mezu di numerazione usando a progressione hè adatta per tabelle lunghe cù un gran numeru di righe.

  1. A prima cellula hè numerata in u modu più solitu, avendu inseritu quì u numeru "1" da a tastiera.
  2. In u nastellu in a barra "Editing" chì si trova in "Casa"preme u pulsante "Fà". In u menu chì si vede, cliccate nantu à l'elemento "Progressione".
  3. A finestra s'hè aperta "Progressione". In u parametru "Locu" avete bisognu di mette u switch in posizione "Per e colonne". Parameter switch "Tipu" deve esse in posizione "Aritmetica". In u campu "Step" bisognu dà u numeru "1", se hè installatu un altru. Assicuratevi di compie u campu "Valore limitu". Eccu dunque specificà u numeru di linee da numerà. S'ellu ci hè u parametru vuutu, a numerazione automatica ùn sarà micca effettuata. À a fine, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Comu pudete vede, u campu di sta tutte e righe di a vostra tavula sarà numeratu automaticamente. In stu casu, ancu nunda da trascina ùn hà micca da fà.

Cumu una alternativa, pudete aduprà u schema di u seguitu metudu:

  1. In a prima cellula metti u numeru "1", è poi selezziunate l'intera gamma di celle chì volete numerà.
  2. Chiama una finestra di l'utellu "Progressione" in u listessu modu chì avemu parlatu sopra. Ma sta volta ùn hè micca bisognu di entrà o di cambià qualcosa. Includendu, inserite dati in u campu "Valore limitu" Ùn deve micca dì, perchè a gamma desiderata hè dighjà selezionata. Solu cliccate nantu à u bottinu "OK".

Questu opzione hè bonu perchè ùn avete micca da capisce quantu righe di a tavula custruita. In listessu tempu, avete bisognu di selezzià tutte le cellule in a colonna cù i numeri, ciò chì significa chì tornemu à a stessa cosa cum'è usando i primi metodi: à a necessità di scorrere a tabella in fondo.

Comu pudete vede, ci sò trè vie principali di numerazione automatica di linee in u prugramma. Di questi, a variante cù a numerazione di i primi dui righe cù a copiatura successiva (cum'è u più simile) è a variante chì utilizza a progressione (a causa di l'abilità di travaglià cù grandi tabelle) anu u più grande valore praticu.