Ripruduciu praticu 5.5

A parola d'accessu da ogni account hè assai impurtante, l'infurmazione cunfidenziale chì garantisce a sicurezza di dati persunali. Benintesa, a maiò parte di e risorse supportanu a capacità di cambià a password per furnisce u più altu livellu di prutezzione, secondu i desideri di u detentore di u cuntu. Origini vi permette ancu non solu di creà, ma dinò cambià tali chjave per u vostru profilo. È hè impurtante à capisce cume fà.

Origine Password

Origine hè un negoziu digitale di ghjochi al computer è di l'intrattenimentu. Benintesa, questu impone d'investisce soldi in u serviziu. C'è per quessa, un account di utilizatore hè a so attività personale, à a quale tutti i dati nantu à l'acquisti sò attaccati, è hè impurtante esse capaci di prutezzi tali informazioni da l'accessu natu autorizatu, perchè questu pò portà à perdita di risultati d'investimentu, è dinò in sè.

I cambiamenti manuali periòdichi di password ponu aumentà significativamente a sicurezza di u vostru contu. E listessu vale per cambià a cunnessione à a posta, edità a questione di sicurezza, e sì.

Ulteriori dettagli:
Cumu cambià a quistione segreta in l'Origen
Cume cambià e-mail in Origine

Pudete truvà cumu creà una password in Origine in l'articulu dedicatu à registrazione in stu serviziu.

Lezione: Cumu si registri in Origine

Cambia password

Per cambià a password per u vostru contu in Origine, avete bisognu di accesso à Internet è a risposta à a vostra domanda secreta.

  1. Prima ci vole à andà à u situ d'origine. Quì, in u angulu inghjallu, fate cliccate nantu à u vostru profilo per allargà e opzioni per interagisce cù u. Di mezu à elli, dite di sceglie u primu - "U me profilatu".
  2. Dopu sarà una transizione à u schermu di u prufilu. In u angulu in dirittu in alto, pudete vede u pulsante aranciu per andà à edità u situ web di EA. Avete bisognu di presse.
  3. A finestra di edizione di i profili si aprirà. Qui ci vole à andà à a seconda sezione in u menù di sinistra - "Sicurezza".
  4. Tra i dati chì apparìu in a parte centrali di a pagina, avete bisognu di sceglie u primu blocu - "Sicurezza di l'account". Avete bisognu di appiccà a iscrizzione blu "Edit".
  5. U sistema impiegherà di mandà una risposta à a dumanda secreta chjamata durante a registrazione. Tandu hà da pudè accede à edità i dati.
  6. Dopu l'entrata curretta di a risposta, si aprirà una finestra per edità a password. Quì ci vole à inserì a vechja password, dopu à duie volte u novu. Hè interessante chì, quandu si registra, u sistema ùn impone micca di rientra di a parola.
  7. È impurtante tene à cunnosce chì quandu inserendu una password, deve esse conforme à requisiti specifici:
    • A password ùn deve micca più corta di 8 è micca più di 16 caratteri;
    • A password deve esse inserita in lettere latinu;
    • Deve cuntene almeno 1 lettere minuscole è 1 maiuscole;
    • Deve cuntene almeno una cifra.

    Dopu à quellu, resta à premere u pulsante "Salvà".

I dati saranu applicati, dopu ciò chì a nova parola d'accessu pò esse liberamente utilizata per autorizazione nantu à u serviziu.

A riparazione di a parola

In casu chì a password di u contu sia stata persa o per qualchì ragu ùn hè micca accettata da u sistema, pò esse risturata.

  1. Per fà quessa, durante a autorizazione, selezziunate a iscrizzione blu "Chì scurdatu di u vostru password?".
  2. A transizione sarà fatta à a pagina induve avete bisognu di specificà a mail à a quale u profil hè registratu. Oghji ancu puru avè bisognu di passà u testu captcha.
  3. Dopu, un ligame sarà inviatu à l'indirizzu email specificatu (s'ellu hè attaccatu à u prufilu).
  4. Avete bisognu di andà à a vostra posta è aprite questa lettera. Cunsultarà brevi informazioni nantu à l'essenza di l'azione, è un ligame da seguità.
  5. Dopu a transizione, una finestra speciale si aprirà, in u vostru bisognu inserisci una nova password, e ripetila.

Dopu avè salvatu u risultatu, pudete aduprà di nuovo a password.

Conclusione

Modificà a password mi permette di aumentà a sicurezza di u vostru contu, ma questu approcciu pò cunduce l'utente à ditturà u codice. In questu casu, a recuperazione aiuta, perchè sta procedura ùn pò dà molta difficoltà.