Vi sò logu cun un prufessu temporaneu in Windows

Un di i prublemi chì spuntanu spessu l'uterni è u missaghju chì avete logu cun un profilo temporaneu in Windows 10, 8 è Windows 7 cù u testu addizionale "Ùn pudete micca accede à i vostri file è i file creati in stu profilo serà eliminatu à a prima volta. " In questo manuale esiste una maniera di risolve quest'errore è di cunnessu cù un profilo regule.

Nantu à a maggior parte di i casi, u prublema si faci dopo u cambiamentu (rinominà) o eliminendu a cartella di i profili di l'utente, ma questu ùn hè micca l'unica ragione. Hè impurtante: sì avete un prublema per a rinominà a cartella di l'utente (in l'esploratore), poi turnà u nome originale è poi leghje: Cumu rinominà a cartella di l'utente di Windows 10 (uguale per a versione di u precedente).

Nota: sta guida dà soluzioni per l'usu media è u computer di casa cù Windows 10 - Windows 7 chì ùn hè micca in u duminiu. Se gestite i cumuli di AD (Active Directory) in Sever Severu, allora ùn cunniscu micca i dettagli è ùn l'aghju micca sperimentatu, ma fate attenzione à i script di accesso, hè capace di sguillà u prublemu di u computer è tornà ind'è u duminiu

Cume dà u profilu temporaneu in Windows 10

Prima di u mudificiu "Tu logu cun un profilatu temporaneu" in Windows 10 è 8, è in a prossima parte di l'inistruzione - separatamente per Windows 7 (ancu se u metudu descrittu quì deve esse uguale). Inoltre, quandu accedi cun un prufessu temporaneu in Windows 10, pudete vede e notifiche "Ripristina l'applicazione standard. L'applicazione hà causatu un prublema cù a messa in applicazione standard per i file, perciò hè reset."

Prima di tutti, per tutte e azzioni successive avete bisognu di avè un contu di amministratore. Se davanti à l'errore "Sì logu cun un profilo temporaneu", u vostru contu avia tali diritti, hà avà, è pudete continuà.

Se avete un semplice contu di l'usu, duverete eseguire azzioni in un altru account (amministratore), o andate in modalità sicura cù u supportu di a riga di cume, attivate u account amministratore nascatu, è dopu esegu tutte e azzioni da u.

  1. Start l'editor di u registru (premete i tasti Win + R, enter regedit e premete Investe)
  2. Ampliate a sezione (sinistra) SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows Windows NT CurrentVersion ProfileList è note a presenza di una sottusione cù .bak à a fine, selezziunu.
  3. Nantu à u latu dirittu, fighjate u significatu. ProfileImagePath è verificate chì u nome di cartella di l'utitore cunghja quì cù u nome di cartulare di l'utente in C: Utenti (C: Utenti).

L'azione ulteriore dipenderà da ciò chì aghju fattu in passu 3. Se u nomu di a cartulella ùn currisce:

  1. Fate un dopu cliccate nantu à u valore ProfileImagePath è cambiate per chì hà u caminu di cartella corretta.
  2. Sì e parti di a sinistra anu una sezione cù esattamente u nomu cum'è quella attuale, ma senza .bak, cliccate nantu à u dirittu cù u bottinu dirittu di u mouse è selezziunate "Sguardi".
  3. Cliccate à diretta nantu à a sezione cù .bak à a fine, selezziunate "Rinominà" è rimuovi .bak.
  4. Chiudite l'editor di registru, riavuta u computer è pruvate à andà sà u profilu duve esiste un errore.

Se u caminu à a cartella in ProfileImagePath veru à:

  1. Se a parte sinistra di l'editor di registru contene una sezione cù u listessu nomi (tutte e cifre sò uguali) cum'è a sezione cù .bak À a fine, fate un clic destro è selezziunà "Sguardi". Assicurà a cancellazione.
  2. Cliccate à diretta nantu à a sezione cù .bak è ancu rimuoverà.
  3. Rinviate u vostru computer è riprovà à logà in u cagione dannatu - i dati per esse in u custru duveranu esse creati automaticamente.

Inoltre, i metudi sò pratici è veloci per a correzione di l'errori in 7-ke.

Login di Hotfix con profilo temporaneu in Windows 7

Infatti, questu hè una variazione di i metudi descritti sopra, è, ancu, questu opzione deve funzionà per u 10, ma mi descriverà separatamente:

  1. Accedi à u sistema cum'è un account di amministratore diversu da l'account in cui esiste un prublema (per esempiu, sottu u account "Amministratore" senza password)
  2. Salvate tutti i dati da a cartella di l'utente problema in un'altra cartulina (o rinominatela). Questa cartella hè situata in C: Utenti (Utenti)
  3. Avvia l'editor di u registru è andate à SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows NTt
  4. Eliminà u sottutazione finendu in .bak
  5. Chiudite l'editor di registru, riavuta u computer è accede cù u account cù u quale era un prublema.

In u metudu descrittu, u cartulare di l'utente è l'entrata corrispondente in u registru di Windows 7 saranu creati di nuovo. Da a cartella in cui avete copiatu in precedenza i dati di l'utente, pudete riportarli in a cartella appena creata in modo da ch'elli sò in u so posti.

Sè improvvisamente i metudi descritti sopra ùn puderanu micca aiutà - lascia un cumentu chì descrive a situazione, pruvaraghju d'aiutu.