Aprite i lima PDF in Android


Un di i vantaggi di i telefoni intelligenti di Apple pò esse attribuitu à u supportu di a longu andà da u fabbricante, è cusì u gadget hà ricevutu aggiornamenti per parechji anni. E, naturalmente, s'ellu esce un novu mumentu per u vostru iPhone, devi presà per installarlo.

L'installazione di l'aggiornamenti per i dispositivi Apple hè raccomandata per trè motivi:

  • Eliminazione di vulnerabilità. Tu, cum'è un altru utilizatore di iPhone, conservate assai informazioni personali nantu à u vostru telefonu. Per assicurà a so sicurezza, devi installà aggiornamenti chì cuntenenu assai correzioni di bug è miglioramenti di sicurezza;
  • Nova funzionalità. Di solitu, questu riguarda l'aggiornamentu globale, per esempiu, quandu cambia di iOS 10 a 11. U telefonu riceverà nuove caratteristiche interessanti chì rendereranu ancu più conveniente à utlià u;
  • Ottimizazione. E prime versioni di l'aggiornamenti maiò ùn funzionanu micca assai stabilmente è prestu. Tutte l'aggiornamenti successivi permettenu di eliminà queste mancanze.

Installate l'ultimu aggiornu in iPhone

Tradizionalmente, pudete aggiornà u vostru telefonu in dui modi: per mezu di un computer è direttamente usando u dispositariu mobile stessa. Considerà tutte e dui opzioni in più dettu.

Metudu 1: iTunes

iTunes hè un prugramma chì permette di controllà u travagliu di un smartphone Apple à traversu un computer. Cun duie, pudete l'installazione facilissima è rapida di l'ultimu aggiornamentu dispunibile per u vostru telefonu.

  1. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer è lanciate iTunes. Dopu un mumentu, una miniatura di u telefunu appare in u righjunu superiore di a finestra di prugramma, chì duverà à selezzià.
  2. Assicuratevi chì a tabulazione sia aperta à sinistra. "Revisione". A cliccà à dirittu nantu à u bottinu. "Refresh".
  3. Assicurà a vostra intenzione di inizià u prucessu cliccendu nantu à u pulsante. "Refresh". Dopu, Aytyuns cuminciò à scaricà l'ultimu firmware dispunibile, è poi procederà automaticamente à stallu nantu à u gadget. Ùn disconnuite u telefuninu da u computer durante u prucessu.

Metudu 2: iPhone

Oghji, a maiò parte di e attività sò risolute senza a participazione di un computer - solu attraverso l'iPhone stessa. In particulare, stallà un aghjurnamentu ùn hè micca difficiule.

  1. Aprite i parametri di u telefunu, seguitu da a sezione "Highlights".
  2. Sceglite una sezione "Aggiornamentu di u Software".
  3. U sistema hà da principià a verifica d'aggiornamenti di sistema dispunibili. S'ellu hè rilevatu, una finestra si vede cù a versione attuale disponibile è l'infurmazione nantu à i cambiamenti. Sottu a tappu nantu à u pulsante "Scaricate è installate".

    Per piacè, avà a nota chì ci deve esse abbastanza spazi liberi nantu à u smartphone per installà l'aggiornu. Se e piccule aggiornamenti necessitanu una media di 100-200 MB, allora a dimensione di un grande aggiornamentu pò raggiunà 3 GB.

  4. Per cuminciare, inserisci u passcode (s'ellu lo usa), è accettà i termini è e cundizioni.
  5. U sistema hà da cumincià à scaricà l'aggiornamentu - nantu à u topu puderete tracciare u tempu rimanente.
  6. Quandu u scaricatu hè finitu è ​​l'aggiornamentu hè preparatu, apparirà una finestra cù un suggerimentu per l'installazione. Pudete installà l'aggiornamentu ora, selezzendu u bottinu pertinente, è dopu.
  7. Selezzione di u secondu elementu, inserisci u passcode per l'upirred update iPhone. In questu casu, u telefunu aghjurnerà automaticamente da 1:00 à 5:00, puru ch'ellu sia cunnessu à u caricabatteru.

Ùn omuglite l'installazione di l'aggiornamenti per l'iPhone. Solu mantene l'ultima versione di u sistema operativo, vi darà u telefuninu cù a massima sicurezza è funzionalità.