A foto nera è bianca hà u so fascinu è misteru. Parechji fotografi eminenti usanu stu vantaghju in a so pratica.
Ùn sò micca ancu mostri di a fotografia, ma pudemu ancu amparà à creà i belli fotichi in biancu è neri. Prepareremo nantu à e culore di culore finite.
U metudu descrittu in a lezione hè u più preferibile quandu si travaglia cun fotografie in bianco e nero, perchè permetterà di calà fine a mostra di tinte. In più, sta edizione hè micca distruttivo (ùn hè micca distruttiva), cioè a maghjina originale ùn hè micca esposta à alcun effetti.
Allora, truvamu a foto curretta è aprite in Photoshop.
Successivamente, creà un stratu duplice cù una foto (per avè una copia di backup in casu di un esperimentu chì ùn hà micca sucessu). Puru trascina u stratu in l'icona curretta.
Allora ponemu un stratu di correzione nantu à l'immagine. "Curve".
Pieghjite a curva, cum'è in a screenshot, in questu un po di alleggerisce a foto è "tirendu" e spazie troppu scure da l'ombra.
Avà puete procedere à a decolorazione. Per fà una immagine nera è bianca in Photoshop, imponemu un stratu di correzione nantu à a nostra foto. "Neri è bianchi".
L'imagine si scolorerà è una finestra cù e impostazioni di u stratu sarà aperta.
Quì pudete ghjucà à cursori cù i nomi di tinte. Questi culori sò prisentati nantu à a foto originale. A cosa principali hè di non esagerà. Evite sfruttate in eccesso, è viceversa, e zone troppu scure, a menu di sicuru, perciò ùn vanu micca.
Dopu, aumentate u cuntrastu in a foto. Per questo, applica u stratu di regolazione "Livelli" (sovrappostu esattamente cume l'altru).
Cursori scure l'ombra di e zone scure è illuminanu a luce. Ùn vi scurdate di sfruttamentu eccessivo è blackout eccessivo.
Risultatu. Comu pudete vede, per fà un cuntrastu normale senza scuridà ùn hà fattu. Una macchia scura si ghjunse nantu à i capelli.
Fissà lu cù un altru stratu. "Curve". Tirate u marcatore in direzzione di lampia finu chì a macchia scura scompini è a struttura di i capelli compare.
Stu effettu deve esse sulu solu nantu à i capelli. Per fà ciò, riempite a maschera di u stratu Curve cù un colore neri.
Sceglite a maschera.
U culore principale deve esse neri.
Poi premete a combinazione di tasti ALT + DEL. A maschera deve cambià culore.
L'immagine tornarà poi à u statu in cui era in prima applicazione di u stratu di regolazione. "Curve".
Poi, piglià un pennellu è customize. I bordi di u pennu sò à esse molesti, duru - 0%, dimensioni - à a vostra discrezione (dipindendu da a dimensione di a maghjina).
Adu cusì à u pannellu di culore è mette a opacità è a pressione à circa 50%.
U culore di u pennu hè biancu.
Cù u nostru pennu biancu persunalizatu, passimu da i capelli di u mudellu, rileva una strata cù Curve. Anche un pocu illumini i so ochji, li facenu più espressivi.
Come si vede, artefatti sottu forma di macchie scure apparìu nantu à a faccia di u mudellu. Sbarazzarsi di elli aiutanu a prossima ricezione.
Spingi CTRL + ALT + MAIUSU + Ein stu casu creendu una copia cumpressa di i strati. Poi creete un'altra copia di u stratu.
Ora applicate u filtru à u stratu superiore. "Sfocate in u superfice".
Cursori assecate liscia è uniformità di a pelle, ma mancu più. "Sapone" ùn hè micca bisognu.
Applicà u filtru è aghjuntu una maschera nera à stu stratu. Selezziunu neru cum'è u culore principale, si clamp Alt e premete u pulsante, cum'è in a screenshot.
Ora si aprenu a maschera cù un pennu biancu in e lochi in cui hè necessariu per corregge a pelle. Avemu pruvutu à ùn tocchi micca i contorni principali di a faccia, i contorni di u nasu, labbra, soprubule, occhi è capelli.
U passu finale serà un leggeru affilitura.
Premere torna CTRL + ALT + MAIUSU + Eda creà una copia cumpressa. Allora applicate u filtru "Contrast di culore".
Usate u cursore per allargà l'apparenza di picculi dettagli in a foto.
Applicà u filtru è cambiate u mode di miscelazione per stu stratu in "Sovrapposizione".
U risultatu finale
Questu cumpleta a creazione di foto in bianco e nero in Photoshop. Da sta lezione avemu amparatu à scolorà una foto in Photoshop.