Istruzioni per a prutezzione di un drive flash cù una password

Spessu avemu aduprà mezu amovibile per conservà i vostri schedari personali o informazioni preziosi. Per questi scopi, pudete cumprà una unità flash USB con una tastiera per un codinu di pin o un scanner di impronte digitali. Ma un tale piacè ùn hè micca scontaratu, perchè hè più faciule da ricusà à i metudi di software per definisce una password in un drive flash USB, chì discupraremu dopu.

Cumu mettere una password nantu à l'unità flash USB

Per definisce una password per una unità portatile, pudete aduprà una di e utilità seguenti:

  • Rohos Mini Drive;
  • Sicurezza flash USB;
  • TrueCrypt;
  • Bitlocker

Forse ùn tutte le opzioni sò adatte per u vostru drive flash, perciò hè megliu per pruvà parechje di elli prima di rinunciare à i tentativi di finisce u compitu.

Metodo 1: Rohos Mini Drive

Quest'uternità hè libera è faciule da utrava. Ùn hè micca vapore tuttu u discu, ma solu una certa sezione di u.

Scaricate Rohos Mini Drive

Per aduprà stu prugramma, fate ciò:

  1. Lancia u cliccate "Criptà u Disk USB".
  2. Rohos rileva automaticamente u drive flash. Cliccate "Opzioni di discu".
  3. Quì pudete specificà a lettera di u discu protettu, a so dimensione è u sistema di file (hè megliu à sceglie u listinu chì esiste dighjà nantu à l'unità flash). Per cunfirmà tutte l'azzioni fatti, cliccate "OK".
  4. Rimarrà di entrà è cunfermà a password, è poi inizià u prucedimentu di a creazione di un discu premendu u pulsante corrispondente. Fate stu è andate à u passu chì vene.
  5. Ora una parte di a memoria nantu à u vostru discodu flash sarà prutetta per parola. Per avè accesso à stu settore scorri in a radice di u bastone "Rohos mini.exe" (sì u prugramma hè installatu in stu PC) o "Rohos Mini Drive (Portable) .exe" (sì u prugrammu ùn esiste micca nantu à sta PC).
  6. Dopu avè principiatu unu di i prugrammi sopra, inserisci a password è cliccate "OK".
  7. L'unità nascosta apparirà nant'à a lista di i dischi rigidi. Ci pudete ancu trasferì tutti i dati più preziosi. Per mette a nascita di nuovo, truvate l'icona di u prugramma in u cassettu, fate un clic destro nantu ad ellu è cliccate "Spegni R" ("R" - u vostru discu nascuttu).
  8. Ùn ti cunsiglii di creà immediatamente un file di riparazione di a password, in casu chì vi ne scurdate. Per fà ciò, accende u discu (s'ellu hè disattivatu) è cliccate "Creà u backup".
  9. Da tutte e opzioni, selezziunate l'elemento "File di reset password".
  10. Inserite a password, cliccate "Crea un File" e sceglite una strada di salvu. In questu casu, tuttu hè estremamente simplex - una finestra standard di Windows apparisce, induve pudete specificà manualmente in quale situazione verrà salvatu u schedariu.

À propositu, cun Rohos Mini Drive pudete mettere una password in una cartella è nantu à alcune applicazioni. A procedura hè exactamente uguale a descritta in sopra, ma tutte e azzioni sò eseguite cun una cartella o una scelta rapida.

Vede ancu: Guida à scrittura di una immagine ISO in un drive flash

Metudu 2: USB Flash Security

Quest'uternità vi permetterà di prutege tutti i file in un drive flash cù una password in pochi clic. Per scaricà a versione libera, cliccate nantu à u bottinu nantu à u situ ufficiale. "Download Free Edition".

Scaricate USB Flash Security

È per approfittà di a capacità di questu prugramma di messe e password in unità flash, fate u seguitu:

  1. Eseguendu u prugramma, pudete vede chì hà già identificatu i media è l'infurmazione di l'infurmazioni nantu à questu. Cliccate "Install".
  2. Apparirà un avvertimentu chì durante a procedura tutti i dati nantu à l'unità flash saranu cancellati. Purtroppu, ùn avemu micca altra strada. Perciò, prima copia tutti i più necessari e cliccate "OK".
  3. Immettite è cunfermate a password in i campi adatti. In u campu "Suggerimento" Pudete specificà un suggerimentu in casu chì vi scurdate. Cliccate "OK".
  4. Un avvertimentu apparirà torna. Tick ​​e premete u pulsante "Accumincia l'installazione".
  5. Ora, u vostru drive flash sarà visualizatu cum'è in a foto in basso. Ghjustu tale a so apparizione testifica ancu chì esiste una certa password.
  6. Dentru ci cuntene un schedariu "UsbEnter.exe"chì vi hà bisognu di scappare.
  7. In a finestra chì si vede, inserite a password è cliccate "OK".

Ora pudete cagiunà di novu i prublemi tramindui passati in u computer à l'unità USB. Quandu u reinserisce, hè dinò sottu à a password, è ùn importa micca chì stu prugramma sia installatu nant'à stu computer o micca.

Vede ancu: Cosa fate se i schedari di u drive flash ùn sò micca visibili

Metru 3: TrueCrypt

U prugramma hè assai funzionale, forse hà u più numaru di funzioni trà tutti i campioni di software presentati in a nostra recensione. Se vulete, pudete password up up micca solu un drive flash, ma dinò un tuttu hard disk. Ma prima di fà qualsiasi azzione, scaricate u vostru computer.

Scaricate TrueCrypt for Free

U sfruttamentu di u listessu prugramma hè cumpratu:

  1. Run u prugramma è preme u bottinu. "Crea un volume".
  2. Togliete "Criptà a partizione / u sistema non di sistema" è cliccate "Prossimu".
  3. In u nostru casu, basta à creà "Volume Normale". Cliccate "Prossimu".
  4. Selezziunate u vostru discussione flash è cliccate "Prossimu".
  5. Sì scegli "Cume è formattà un volume criptografatu", allora tutti i dati nantu à i supporti saranu cancellati, ma u volumu sarà creatu più veloce. È sì scegli "Criptà a partizione in locu", i dati saranu salvati, ma a prucedura dà più longu. Avendu fattu a vostra scelta, cliccate "Prossimu".
  6. In "Impostazioni di crittografia" hè megliu à lascià tuttu per difettu è cliccate "Prossimu". Fighjate.
  7. Assicuratevi chì a quantità indicata di media sia corretta, è cliccate "Prossimu".
  8. Enteru è cunfermate a password creata da voi. Cliccate "Prossimu". Ùn raccomandemu micca di specificà un file chiave chì pò aiutà a recuperazione di dati se a password hè stata dimenticata.
  9. Specifichi u vostru sistema di schedari preferitu è ​​cliccate "Place".
  10. Confirmate l'azione cliccendu nantu à u pulsante. "Sì" in a prossima finestra.
  11. Quandu a procedura hè finita, cliccate "Esce".
  12. U vostru discorsu flash hà a forma chì si vene in a foto sottu. Ciò significa ancu chì a procedura hè stata rinumata.
  13. Tocate ùn hè micca necessaria. A eccezione hè quandu a crittografia ùn hè più necessaria. Per accede à u volumu creatu, cliccate "Automounting" in a finestra principale di u prugramma.
  14. Inserite a password è cliccate "OK".
  15. In a lista di i dischi rigidi, pudete avà trovu un novu discu, chì sarà dispunibule se inserite una unità flash USB è gestisce u listinu automount. Una volta finita a procedura, aduprà u pulsante Smuntà è pò rimuovere u trasportatore.

Questu metudu pò sembà complicatu, ma i sperti dicenu cunsegna di chì ùn ci hè nunda di più affidabile ch'è esse.

Vede ancu: Cume salvà i schedari se u drive flash ùn aprite micca è chiede di formattà

Metudu 4: Bitlocker

Aduprendu standard Bitlocker, pudete fà senza prugrami da i produttori di terze parti. Questu strumentu hè in Windows Vista, Windows 7 (è in e versioni di Ultimate and Enterprise), Windows Server 2008 R2, Windows 8, 8.1 e Windows 10.

Per aduprà Bitlocker, fate u seguitu:

  1. Fate un clic destro sull'icona di l'unità flash è selezziunate l'elementu in u menu a discesa. "Abilita Bitlocker".
  2. Verificate a casella è inserite a password doppiu. Cliccate "Prossimu".
  3. Avà vi si offrì di salvà in un schedariu di u vostru computer o stampate una chjave di recuperu. Avete bisognu di si avete decisu di cambià a vostra password. Hè avè decisu nantu à a scelta (metti un segno di spuntà vicinu à l'elemento desideratu), cliccate "Prossimu".
  4. Cliccate "Start Encryption" è aspettate finu à a fine di u prucessu.
  5. Ora, quandu inserisci a drive flash USB, apparirà una finestra cù un campu per entrà una password - cum'è mostrata in a foto sottu.

Cosa fà se a password da u drive flash hè stata smintata

  1. Sì cifratu via Rohos Mini Drive, u schedariu aiutera à rinasce a password.
  2. Se via USB Flash Security - guidatu da un suggerimentu.
  3. TrueCrypt - aduprà u lima di chiavi.
  4. In u casu di Bitlocker, pudete aduprà a chjave di riparazione chì hà stampatu o salvatu in un file di testu.

Purtroppu, se ùn avete nè una password, nè una chjave, allora hè impussibile ripresentà e dati da un drive flash USB criptografatu. Altrimenti, qual'è u puntu di aduprà questi prugrammi à tutti? L'unica cosa chì si ferma in stu casu è di formattà a chiaru USB per un usu futuru. Questu vi aiuterà i nostri istruzzioni.

Lezione: Cumu eseguite unità di formattu à bassu livello

Ognunu di questi metudi suggerisce un approcciu diversu per l'impostazione di una password, ma in ogni casu e persone indescevuli ùn saranu micca capaci di vede u cuntenutu di u vostru drive flash. A cosa più impurtante - ùn vi scurdate di a password! Sì avete tutte e domande, sentite liberu à dumandarle in i commenti sottu. Provaremu à aiutà.