Disattiva le notifiche push in Google Chrome

L'utenti di Internet attivu sapenu chì quandu si visità diverse risorse web, pudete scuntrà almenu duie prublemi - annunci fastidiosi è notifiche popup. Hè vera, i banni di publicità sò mostrati contru à i nostri brami, ma per a ricezione costante di push-missi fastidiosi, tutti sò sottumessi indipindente. Ma quandu ci sò troppi notifiche tali, diventa necessariu scambià u si, è ciò si pò fà facilmente in u navigatore Google Chrome.

Vedi ancu: Top blockers annunci

Disattivate e notifiche in Google Chrome

Da una parte, i prumessi-avverti sò una funzione assai pratica, chì permette di cunniscite di e notizie diverse è altre informazioni interessanti. D'altra parte, quandu ghjunghjenu da ogni seconda risorsa web, è sì appena occupatu cun qualcosa chì richiede attenzione è concentrazione, sti messaggi di pop-up pò stà prestu avutu, è u so cuntenutu sarà sempre ignoratu. Parlameremo nantu à cume i disabilitassi li in a versione desktop è mobile di Chrome.

Google Chrome per PC

Per disattivà e notifiche in a versione desktop di u navigatore, bisognu seguitu uni pochi passi in a sezione di configurazione.

  1. Aprite "Impostazioni" Google Chrome cliccendu nantu à i tre punti verticali in u angulu in dirittu superiore è sceglie l'elemento cù u nomu.
  2. In una scheda separata si aprirà "Impostazioni"cliccate nantu à u fondu è cliccate nantu à l'elemento. "Ulteriori".
  3. In u listinu spiegatu, truvate u articulu "Impostazioni di cuntenutu" è cliccate nantu à ellu.
  4. A pagina successiva selezziunate "Notifiche".
  5. Questa hè a sezione chì avemu bisognu. Se lascite u primu elementu nantu à a lista (1) attivu, i siti Web ti mandanu una richiesta prima di mandà un missaghju. Per bluccà tutte e notifiche, avete bisognu di disattivà lu.

Per l'arrestu selettivu in parte "Blocca" cliccate nantu à u bottinu "Add" e alternativamente inserite l'indirizzi di quelle risorse web da chì ùn vole micca invità di riceve push. Ma in parte "Permette"invece, pudete specificà i cosiddetti siti web fidati, cioè quiddi da i quali vorresti riceve messaggi push.

Ora pudete andà da e configurazione di Google Chrome è prufessione surfendu in internet senza notifiche invadenti è / o ricevi pushu solu da portali Web selezionati. Se vulete disattivà i messaghji chì si presentanu quandu si visitanu per primu i siti (l'offre di sottumessu à a newsletter o qualcosa di simile), fate quì

  1. Ripetite i punti 1-3 di e istruzioni di sopra per andà à a sezione. "Impostazioni di cuntenutu".
  2. Selezzi un item Pop-ups.
  3. Fate e cambiamenti necessarii. Spegnerete l'interruttore di bascula (1) vi darà un bloccu completo di tale pushi In sezioni "Blocca" (2) è "Permette" pudete fà opzioni selettive - blocà risorse web indesiderate è aghjunghje quelli da chì ùn vi beguia micca riceve notifiche, rispettivamente.

Appena cumperisci e azzioni necessarie, a tab "Impostazioni" pò esse chiusa. Ora, se ricevi notifiche push in u vostru browser, allora solu da quelli siti chì sì veramente interessatu.

Google Chrome per Android

Pudete ancu proibite a mostra di messageria push indesiderata o intrusiva in a versione mobile di u navigatore in questione. Per fà ciò, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. U lancio di Google Chrome nantu à u vostru smartphone, andate à "Impostazioni" sì cume hè fattu in un PC.
  2. In a sezione "Ulteriori" truvà l'oggetto "Impostazioni di u situ".
  3. Allora andate à "Notifiche".
  4. A posizione attiva di u selettore di cambiamentu indica chì, prima di principià di mandà messaggi di spinta, i siti dumandariscenu permessu. A disattivazione puderà disabilà a richiesta è e notifiche. In a sezione "Permessi" Sarà mostratu i siti chì ponu mandà una spinta. Purtroppu, à tempu contru à a versione desktop di u navigatore web, a capacità di persunalizà ùn hè micca prevista quì.
  5. Dopu avè completatu i manipulazioni necessarii, torna indietro un passu cliccendu à a freccia puntata à manca, situata in l'à a sinistra di a finestra, o u pulsante corrispondente nantu à u smartphone. Skip to section Pop-ups, chì hè un pocu inferiore, è assicuratevi chì u switch contr'à l'oggetto omonimu hè disattivatu.
  6. Ancora una volta, vai in ritornu un passu, scorrere per a lista di opzioni dispunibule un pocu sinu. In a sezione "Highlights" selezzione articulu "Notifiche".
  7. Quì pudete fà fine à tutti i missaghji mandati da u navigatore (piccole finestre pop-up quandu svolge certi azioni). Pudete attivà / disattivà a notificazione sonora per ognuna di sti notificazioni o piantà completamente a so esposizione. Se vulete, questu pò esse fattu, ma avemu mancu ùn u cunsigliu. E stesse notifiche nantu à u scaricamentu di i schedari o cambiamenti à a modalità incognito appighjanu nantu à u schermu per appena una frattura di secondu è scumparenu senza generà alcun disagiu.
  8. Scorrendu per a sezione "Notifiche" sottu, pudete vede una lista di siti chì sò permessi di fà spessu. Se a lista contiene quelli risorse web, push-alert da chì ùn vulete riceve, duvete semplicemente disattivà u commutatore di toggle à u visu di u so nome.

Hè tuttu, a setta di e preferenze di Google Chrome pò esse chiusa. Come per a versione in u computer, ora ùn ricevi micca notificazioni, o pudete vede solu quelli inviati da e risorse web ad interessà per voi.

Conclusione

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in disattivà e notifiche push in Google Chrome. A bona nova hè chì questu pò esse fattu micca solu in computer, ma ancu in a versione mobile di u navigatore. Se aduprate un dispositivo iOS, u manualu di Android descrittu sopra cuntene per voi.