AMD OverDrive 4.3.2.0703

A volte, quandu crei un documentu cù calcoli, l'utente ha bisognu di nascundà e formule da l'ochji curiosi. Prima di tutti, tale necessità hè causata da a volontà di l'utente à un straniero di capisce a struttura di u documentu. In Excel, pudete amparà e formule. Sapemu chì cum'è ciò si pò fà in diversi modi.

Cume per nascondà a formula

Ùn hè micca un secretu per chiunque chì, s'ellu ci hè una formula in una cella di una tabella di Excel, allora pò esse veduta in a barra di formula, selezendu semplicemente sta cellula. In certi casi, questu hè indesiderabile. Per esempiu, se l'utente quessa cacciu l'infurmazioni nantu à a struttura di i calculi, o semplicemente ùn vogliu micca cambià quest'iniziale. In stu casu, hè logicu di nascundà a funzione.

Ci hè dui modi principali di fà quellu. U primu hè di nascosce u cuntenutu di a cella, u secondu metà hè più radicale. Quandu hè adupratu, hè impiegata una interdizione à a destinazione di e cellule.

Metodo 1: Ammucà u cuntenutu

Questu metudu currispondi più strettamente à e attività fatte in sta topic. U serviziu dunque nascone i cuntenuti di e cellule, ma ùn impone micca restrizioni supplementari.

  1. Selezziunate u rughjonu chì hà da cuntene a nascita. Fate un clic col lìgtu dirittu di u mouse in a zona selezionata U menu contestuale si apre. Sceglite un articulu "Formatu celle". Pudete fà qualcosa di diversu. Dopu avè selezionatu u intervallo, basta digià a scelta rapida Ctrl + 1. U risultatu sarà uguale.
  2. A finestra s'hè aperta "Formatu celle". Vai à la tabulazione "Prutezzione". Piazzà una marcata vicina à l'elemento "Nascite formule". Scegliete u parametru "Cella protetta" pò esse rimpiazzatu se ùn previsti micca blocà u spaziu da i cambiamenti. Ma, più spessu, a prutezzione contr'à i cambiamenti hè solu u compitu principale, è nascondendu e formule è opzionale. Allora, in a maggior parte di i casi, entrambe e caselle di marcata restano attivi. Pressu u pulsante "OK".
  3. Quandu a finestra hè chjusa, andate in tab "Revisione". Pressu u pulsante "Prutege i Foglietti"situatu in a casella di attrezzi "Modifiche" nant'à u tape.
  4. A finestra s'hè aperta in u campu di chì avete bisognu di inserì una password arbitrariu. Avete bisognu di essa se volete rimuovere a prutezzione in futuro. Tutte l'altre impostazioni sò racolta à lasciare a predefinita. Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  5. Un'altra finestra si aprite in cui bisogna ritettà a parola d'accessu digià inserita. Questu hè fattu affinchì l'utente, a causa di l'introduzione di una password errata (per esempiu, in u layout mudificatu), ùn perda l'accessu à u cambiamentu di schede. Quì, ancu dopu à l'introduzione di l'espressione di chjave, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Dopu sti azzioni, e formule saranu nascoste. Nulla pò esse visualizatu in a barra di formula di l'ampiezza protetta quandu sò scelte.

Metudu 2: ùn sceglite micca e cellule

Questu hè un modu più radicale. U so usu impone una interdizione non solu di vede e formule o di edità celle, ma ancu per a so scelta.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di verificà chì a casella hè verificata "Cella protetta" in a tabulazione "Prutezzione" ben cunnosciutu cù u metudu precedente à noi a finestra di formattazione di u spaziu selettu. Per difettu, stu cumpunente avia da esse attivatu, ma a verificà u so status ùn face male. Se dopu à ùn ci sia micca bè a stu puntu, allora deve esse spuntata. Se tuttu hè bè, è hè installatu, dopu cliccate nantu à u bottinu "OK"situatu in fondo à a finestra.
  2. Poi, cum'è in u casu precedente, cliccate nantu à u bottinu "Prutege i Foglietti"situatu nantu à a tabulazione "Revisione".
  3. Simili, u metudu precedente apre una finestra d'entrata di password. Ma sta volta avemu bisognu di deselà l'opzione "Allocazione di cellule bloccate". Cusì, proibitemu l'esecuzione di sta prucedura nantu à u spaziu sceltu. Dopu, inserisci a password è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  4. In a prossima finestra, oltre à l'ultima volta, ripetemu a password è cliccate nantu à u bottinu "OK".

Ora, nantu à a parte selezionata di u fogliu, ùn seremu micca solu ùn pudemu vede u cuntenutu di e funzioni in e cellule, ma dinò selezziunu solu. Quandu provate à fà una selezzione, un messagiu apparirà chì indica chì l'ampiezza hè prutetta da cambiamenti.

Allora, truvatu chì pudete spegne a mostra di funzioni in a barra di formula è direttamente in a cella in dui modi. In un nascente di cuntenutu normale, solu e formule sò nascoste, cum'è una funzione addizionale putete stabilisce una interdizione di a so muntazione. U secondu mezu implica a presenza di interdizioni più rigide. U serviziu blocca micca solu a capacità di vede u cuntenutu o di modificà, ma selezziunà a cella. Quale di sti dui opzioni à sceglie dipende, innanzi à, di e attività. Tuttavia, in a maggior parte di i casi, a prima opzione garantisce un gradu di prassi pi affidamentu, è chì di bloccà a selezzione hè spessu una misura di precauzione inutile.