Cumu disabilà SuperFetch

A tecnulica SuperFetch hè stata introdotta in Vista è presente in Windows 7 è Windows 8 (8.1). Quandu travaglia, SuperFetch utilizza una cache in-memory per i prugrammi chì spartite spessu, cullucendu in u so travagliu. Inoltre, sta caratteristica deve esse attivata per ReadyBoost per funziunà (o ricevi un missaghju chì dichiara chì SuperFetch ùn hè micca chì hè in esecuzione).

Tuttavia, in i computer moderni sta funzione ùn hè ancu necessaria, ancu, per SSD SuperFetch è PreFetch SSDs, si consiglia di disattivarla. È infine, cù l'usu di qualchi modifiche di u sistema, u serviziu SuperFetch annantu à esse pò causà errori. Utilisabile: Ottimizà Windows per SSD

In questu guida serà dettagliate cume pudere a disfatta SuperFetch in dui modi (oltre à parlà brevemente di disattivà Prefetch, s'è configuratu Windows 7 o 8 per travaglià cun SSD). Ben, se avete bisognu di attivà sta caratteristica per via di l'errore "Superfetch not running", basta fate u cuntrariu.

Disattivà u serviziu SuperFetch

U primu modu, veloce è faciule per disattivà u serviziu SuperFetch hè di andà à u Pannello di Cuntrollu di Windows - Strumenti Amministrativi - Servizi (o premete i tasti di Windows + R di a tastiera è di tipà servizii.msc)

In a lista di servizii truvamu Superfetch è cliccate nantu à u cù u mouse cù duie volte. In a finestra di dialogu chì si apre, cliccate nantu à "Stop", è in "Tipu di partenza" selezziunu "Disattivatu", allora applica i parametri è ripartisce (opzionale) u computer.

Disabilite SuperFetch è Prefetch cù Editor Editor

Pudete fà u listinu cun l'editor di u Registro di Windows. Allora mostra è cumu disattivà Prefetch per SSD.

  1. Avè l'editor di u registru, per fà quessa, premete i chjavi Win + R è digià regedit, poi preme Invescia.
  2. Apertu a chjave di registru HKEY_LOCAL_MACHINE SISTEMA CurrentControlSet Controlla Gestore di sessione Gestione di memoria
  3. Puderete vede u parametru EnableSuperfetcher, o ùn pudete vede micca in sta sezione. In quantun casu, creà un valore DWORD cun stu nome.
  4. Per scurdà SuperFetch, aduprà u valore di u parametru 0.
  5. Per disattivà Prefetch, cambiate u valore di u parametru EnablePrefetcher à 0.
  6. Rinvià u computer.

Tutte e opzioni per i valori di questi parametri:

  • 0 - disabilitatu
  • 1 - Abilitatu per i schedari di avvicinamentu solu.
  • 2 - annantu à i prugrammi
  • 3 - Inclusi

In generale, quessa ghjè annantu à spegni queste funzioni in e versioni moderne di Windows.