Ciao
Hè cusì chì travaglia cun discu duru, travagli, è poi improvvisamente acchja u computer - è vedite a foto in olii: u discu ùn hè micca formattatu, u sistema di file RAW, ùn ci sò file è visibili è ùn pudete micca copiare nisuna. Cosa fate in stu casu (À propiu sì, ci sò parechje domande di stu tipu, è u tema di sta articulu hè natu.)?
Bè, in primis, ùn metti in panicu è ùn affrettassi micca, è ùn accettate micca cù e prugramme di Windows (a menu, naturalmente, ùn ne cunnosce u 100% di ciò chì significanu queste o altre operazioni). Hè megliu per spente u vostru PC per u tempu (sì avete un discu duru esterno, scignateli da u vostru computer, laptop).
Cause di u sistema di file RAW
U sistema di file RAW significa chì u discu ùn hè micca marcatu (vale à dì, "crudu" s'è tradatu letteralmente), u sistema di file ùn hè micca specificatu per quessa. Questu pò accadere per una varietà di motivi, ma più spesso hè:
- spegghjarà brusamenti quandu u computer hè in custe (per esempio, spegneru a luci, allora girà l'accessu - u computer si riavanu, è allora vedi u discu RAW è u suggerimentu per formattà);
- s'è parlemu d'un discu duru esternu, allora quesse li fate quandu si copianu informazioni, li discunguenu u cavu USB (raccomandatu: sempre prima di disconnuete u cavu, in u vassoio (accantu à l'orologio), premete u pulsante per disconnuà u discu);
- quandu ùn funziunate bè cù prugrammi per cambià partizioni di disci duri, a so formattazione, etc.
- Inoltre, assai spessu, parechji utenti si cunniscenu i so dischi rigidi esterni in a TV - si formatiscenu in u so formatariu, è dopu u PC ùn pò leggerlo, in mostra u sistema RAW (per leghje un tale disc, hè megliu aduprà utilità speciali chì pussedi leggere u sistema di file in u quali era formattatu u prefissu TV / TV);
- quandu infette un PC cù applicazioni di virus;
- cun un malfunzionamentu "fisicu" di u pezzu di ferro (è prubabile chì qualcosa pò esse fattu solu per "salvà" i dati) ...
Se a causa di u sistema di file RAW hè un spiccatu improprie di u discu (o spente, u fermu impropri di u PC) - allora in a maggior parte di i casi, i dati ponu esse recuperati in modo sicuru. In altri casi, i prublemi sò pochi, ma sò dinò :).
Casu 1: Stivali di Windows, i dati nantu à u discu ùn hè micca necessariu, ghjustu per ripristinà prestu u drive
U modu più faciule è più veloce per sbarrazzà di RAW hè di basta formattà u discu duru in un altru sistema di schedari (esattamente ciò chì Windows ci offre).
Attentu! Durante a formattazione, tutte e informazioni da u discu duru saranu cancellate. Attenzione, è se avete i lìculi necessarii nantu à u discu - ricursu à stu metudu ùn hè micca raccomandatu.
Hè megliu per formattà un discu da un sistema di gestione di discu (micca sempre è tutti i dischi sò visibili in "u mo computer", oltre à a gestione di u discu, vedi immediatamente tutta a struttura di tutti i dischi).
Per aprì, andate solu à u Pannello di Cuntrollu di Windows, quindi aprite a sezione "Sistema è Sicurezza", allora in a sezione "Amministrazione" aprite u ligame "Crearu è Formattate Partizioni di u Hard Disk" (cum'è in Figura 1).
Fig. 1. Sistema è sicurezza (Windows 10).
Dopu sì, selezziunate u discu in u cui sistema di file RAW hè, è formattallu (basta clicà nantu à a partizione desiderata di u discu, allora selezziunate l'opzione "Formatu" da u menù, vede Fig. 2).
Fig. 2. Formattà un discu in Ex. dischi.
Dopu a formattazione, u discu sarà cum'è "novu" (senza schedari) - ora pudete annotà tutte e cose chì avete bisognu nantu ad elli (bè, ùn disconnuite micca subitu da l'elettricità :)).
Casu 2: Stivali di Windows (sistema di file RAW micca nantu à u discu di Windows)
Se avete bisognu di schedari in un discu, allora a formattazione di un discu hè altamente scorciata! Prima ci vole à provà à verificà u discu per errori è riparallu - in a maggior parte di i casi, u discu inizia a travaglià cum'è di solitu. Considerà i passi in passi.
1) Andate per a gestione di u discu (Pannello di cuntrollu / Sistema è Sicurezza / Amministrazione / Creazione è Formatting Partizioni di u Hard Disk), veda sopra in l'articolo.
2) Ricurdate di a lettera di l'unità chì avete u sistema di file RAW.
3) Fighjate a promptu di l'omu cum'è amministratore. In Windows 10, questu hè fattu semplicemente: cliccate u cliccate-colossu nantu à u menu di Start, è in u menù di menu popup, selezziunate "Invitu di comandi (Amministratore)".
4) Successivamente, inserite u comando "chkdsk D: / f" (vedi fig. 3, invece di D: - inserite a lettura di a vostra unità) è premete ENTER.
Fig. 3. verifica discu.
5) Dopu à l'introduzione di u cumandamentu - deve cuminciare à verificà è dà correzione di l'errori, s'ellu ci hè. À spessu, à a fine di u test, Windows ti dirà chì l'errori sò stati risolti è ùn ci vole micca più attrezzi. Allora pudete cuminciare à travaglià cù u discu, u sistema di file RAW cambia in stu casu in a vechja (di solitu FAT 32 o NTFS).
Fig. 4. Niente errori (o sò stati corretti) - tuttu hè in ordine.
Casu 3: Windows ùn scarica (RAW nant'à u discu di Windows)
1) Cosa fà se ùn ci hè nisun discu d'installazione (unità flash) cù Windows ...
In questu casu, ci hè una via semplice: rimuete u discu duru da u computer (laptop) è inseriscitu in un altru computer. Poi nantu à un altru computer, verificate u errori (veda sopra in l'articolo) è sì sò correggiati - adupralo di più.
Pudete ancu ricorrerà à un'altra opzione: piglià u discu di boot di qualcunu è installà Windows in un altru discu, è allora scarica da u per verificà ciò chì hè marcatu cum'è RAW.
2) Se u discu di installazione hè ...
Tuttu hè tantu più simplice :). Prima ci accuminciunu da ellu, è, invece di l'installazione, selezziunemu a ripresa di u sistema (stu ligame hè sempre in u angulu in menu sinu di a finestra à l'iniziu di l'installazione, vede Fig. 5).
Fig. 5. Ripristinà u sistema.
Ulteriormente in u menu di riprendimentu truvà a riga di cume e scorri. In stu, avemu bisognu di lanciari un cuntrollu nantu à u discu duru chì esiste Windows. Cumu fà, perchè e lettere sò cambiate, perchè avemu ghjustu da un drive flash (discu di installazione)?
1. Semplice abbastanza: primu avviate u notepad da a linea di cumunicazione (u cennu di u notepad è fate vede quellu chì guida è cù quali lettere. Ricurdate di a lettera di l'unità chì avete installatu Windows).
2. Dopu chjude u blocco note è inizià a prova in modu ghjustu cunnisciutu: chkdsk d: / f (è ENTER).
Fig. 6. Linea di cumannu.
À propositu, di solitu a lettera di l'unità hè spostata di 1: so. sì u discu di sistema hè "C:", allora quandu si avia da u discu d'installazione, diventa a lettera "D:". Ma questu ùn hè micca sempre u casu, ci sò eccezioni!
PS 1
Se i metudi sopra cagiunati ùn aiutiscenu, mi raccomando di cunnoscite TestDisk. À spessu aiuta à risolve i prublemi cù i dischi rigidi.
PS 2
Sì avete bisognu di rimuovere i dati cancellati da u discu duru (o unità di flash), vi pruponi di familiarizzarti cù a lista di i prugrammi di ripresa di dati più famosi: (Sicuramente cacciate qualcosa).
Cunsiglii!