A creazione di una calculatrice in Microsoft Excel

In i sistemi familiari di Windows, ci hè un cumpunente integratu speciale chì permette di pianificà in avanti o pianificà l'esecuzione periodica di vari procedimenti nantu à un PC. Hè chjamatu "Task Scheduler". Scurdà e sfumature di questu strumentu in Windows 7.

Videte dinò: Accende automaticamente u computer in una pianificazione

U travagliu cù u "Task Scheduler"

"Task Scheduler" permette di pianificà u lance di questi processi in u sistema per un tempu impurtatu, quandu si verifica l'eventi specificu, o per specificà a frequenza di sta azzione. Windows 7 hà una versione di questu strumentu chjamata "Task Scheduler 2.0". Ùn hè micca aduprendu solu direttamente da l'utenti, ma dinò da u sistema operativo per effettuà vari prucedimenti di sistema internu. Dunque, questu cumpunente ùn hè micca raccomandatu esse disattivatu, postu chì più tardi vari prublemi in u travagliu di u computer sò pussibuli.

Dopu guardamu in dettaglio à cume andemu "Task Scheduler"Ciò chì pò fà, cumu travaglià cun ellu, è cumu, cum'è bisognu, pò esse disattivatu.

Eseguite Task Scheduler

Per impostazione predefinita, l'uttrulu chì studemu hè sempre attivatu in Windows 7, ma per gestisce u, avete bisognu di lanciare l'interfaccia grafica. Ci sò parechji algoritmi di azzione per questa.

Metudu 1: Menu Start

U modu standard per cumincià a interfaccia "Task Scheduler" a so attivazione cù u menu hè considerata "Start".

  1. Cliccate "Start", allora - "Tutti i prugrammi".
  2. Andà à u cartulare "Standard".
  3. Aprite u directory "Servizio".
  4. In a lista di utilità, truvate "Task Scheduler" è cliccate nantu à questu articulu.
  5. Interfaccia "Task Scheduler" sta in esecuzione.

Metudu 2: Pannello di cuntrollu

Sò ancu "Task Scheduler" pò esse currutu è passatu "Pannello di cuntrollu".

  1. Premere torna "Start" è andate nantu à u lettering "Pannello di cuntrollu".
  2. Vai à la sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Ora cliccate "Amministrazione".
  4. In a lista di strumenti chì si apre, selezziunate "Task Scheduler".
  5. Shell "Task Scheduler" serà lanciatu.

Metudu 3: Campu di ricerca

Ancu se i dui metodi di scoperta descrittu "Task Scheduler" sò generalmente intuitivi, ma micca tutti l'utenti pò ricurdà immediatamente l'interu algoritmu di azzioni. Ci hè una opzione più semplice.

  1. Cliccate "Start". Pone u cursore in u campu. "Trova i prugrammi è i file".
  2. Digitare a espressione seguente:

    Task Scheduler

    Pudete ancu entrà micca cumpletamente, ma solu una parte di l'espressione, postu quì, nant'à u pannellu cumincerà a visualizà i risultati di a ricerca. In blocu "Programmi" cliccate nantu à u nome visualizatu "Task Scheduler".

  3. U cumpunente sarà lanciatu.

Metudu 4: Fighjate una finestra

U prugramma di lancia hè ancu effettuatu da a finestra. Run.

  1. Quadrante Win + R. In a scatula chì si apre, inserite:

    taskschd.msc

    Cliccate "OK".

  2. U wrapper di l'utaghju sarà lanciatu.

Metudu 5: "Linea di comando"

In certi casi, s'ellu ci hè virus in u sistema o malfunzionamenti, ùn funzeghja micca cù i metudi standard. "Task Scheduler". Allora sta procedura pò esse pruvata aduprendu "Linea di cumannu"attivatu cù privilegi di amministratore.

  1. Usendu u menù "Start" in a sezione "Tutti i prugrammi" move in cartella "Standard". Cumu fà sta era indicatu quandu spieghji u primu metudu. Trova u nome "Linea di cumandamentu" è cliccate nantu à u cù u dirittu di u mousePKM). In u listinu chì vene, selezziunate l'opzione di lancio per nome di l'amministratore.
  2. Si apre "Linea di cumandamentu". Beat in it:

    C: Windows System32 taskchd.msc

    Cliccate Enter.

  3. Dopu à quellu "Pianificatore" principia.

Lezione: Lancia a "Linea di Commandu"

Metru 6: Lanciu direttu

Infine, l'interfaccia "Task Scheduler" pò esse attivatu lancianendu direttamente u so schedariu - taskschd.msc.

  1. Aprite "Esploratore".
  2. In a so barra di indirizzu tipma in:

    C: Sistemi di Windows

    Cliccate nantu à l'icona in forma di freccia à destra di a linea specifica.

  3. A cartulina sarà aperta "System32". Truvate u schedariu in essa taskschd.msc. Chì ci sò assai elementi in stu catalogu, per una ricerca più pratica, dispuniscila in ordine alfabeticu, cliccendu nantu à u nomu di u campu "Nome". Avendu truvatu u schedariu desideratu, dopu cliccate cù u bottinu sinu di u mousePittura).
  4. "Pianificatore" principia.

Funzioni di pianificatore di attività

Ora dopu avemu calculatu cumu scappà "Pianificatore", truvamu ciò chì pò fà, è dinò definisce l'algitimu di l'azione di l'utente per ghjunghje scopi specifici.

Tra i principali azzioni svolte "Task Scheduler", hè necessariu evidenziare tali:

  • Creazione attività;
  • A creazione di un travagliu simplici;
  • Importà;
  • Esportazione;
  • Abilità u log;
  • A mostra di tutte e attività fatte;
  • A creazione di un cartulare;
  • Eliminà un compitu.

Dopu nantu à alcune di sti funzioni parlamu più in dettu.

A creazione di un travagliu semplice

Prima di tutti, cunsiderate cume si forma in "Task Scheduler" un travagliu semplice.

  1. In l'interfaccia "Task Scheduler" à a parte destra di a cassa hè a zona "Azzioni". Cliccate nantu à a posizione in esse. "Crea un travagliu semplici ...".
  2. A cuncezione di creazione di travagliu simplici accumula. In a zona "Nome" Assicuratevi di entrà u nome di l'elemento chì hè creatu. Quì pudete inserire un nome arbitrariu, ma hè desiderabile descriviri brevemente a procedura, affinchì capisci tù sì subitu dopu ciò chì hè. Campo "Description" Facitu à compie, ma quì, se desiderate, pudete descrivere a procedura chì hè esposta in più dettu. Dopu chì u primu campu sia statu fattu, u pulsante "Prossimu" diventa attivu. Cliccate nantu à sta.
  3. Ora a sezione si apre "Trigger". In questu, spostendu u pulsante di radio, pudete specificà a frequenza cù a quale a prucedura attivata sarà lanciata:
    • Quandu attivate Windows;
    • Quandu si principia u PC;
    • Quandu registra l'eventi selezionatu;
    • Ogni mese;
    • Ogni ghjornu;
    • Ogni settimana;
    • Una volta.

    Dopu avete fattu a vostra scelta, cliccate "Prossimu".

  4. Poi, se ùn avete micca specificatu un avvenimentu specificu, dopu chì a prucedura sarà lanciata, ma selezziunu unu di l'ultimi quattru elementi, avete bisognu di specificà a data è l'ora di u lance, è a frequenza, se più di una esecuzione hè pianificata. Questu pò esse fattu in i campi adatti. Dopu avè inseritu i dati specificati, cliccate "Prossimu".
  5. Dopu, dopu, spostà u pulsante di radio nant'à i punti corrispondenti, ci vole à sceglie una di e trè azzioni chì saranu eseguite:
    • U lattu di l'applicazione;
    • Mandà un missaghju per e-mail;
    • Display message.

    Dopu avè selezionatu l'opzione cliccate "Prossimu".

  6. Se a fase precedente u lirgu di u lanciu di u prugramma era sceltu, un sottuezzione si aprirà in cui daverete indicà l'applicazione specifica destinata à l'attivazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Revisione ...".
  7. A selezzione di un oggettu standard hè aperta. In essa, avete bisognu di andà à u cartulare induve u situ, u script o l'altru elementu chì vulete eseguire hè situatu. Se vulete attivà una applicazione di terza parte, assai probabile, sarà piazzatu in una di e cartelle di directory "File di programma" in u directory radice di u discu C. Dopo l'oggiu hè marcatu, cliccate "Apertu".
  8. Dopu à quessa, un ritornu automaticu à l'interfaccia accade. "Task Scheduler". U campu currispondente mostra a via completa à l'applicazione selezionata. Appughjà nantu à u pulsante "Prossimu".
  9. Ora a finestra si apre, induve e informazioni sommarie nantu à a missione creata sò state presentate à basa di i dati inseriti da l'utente in e fasi precedenti. Sì ùn sò micca soddisfatti di qualcosa, cliccate nantu à u pulsante. "Torna" è editeci à a vostra discrezione.

    Se tuttu sia in ordine, allora per completà a formazione di u travagliu, premete "Fatti".

  10. Ora a missione hè creata. Apparirà in "Biblioteca di schedariu".

Creazione attività

Avà dicemu cumu creà un travagliu cumuni. A cuntrastu à u analogicu simculu discusso sopra, sarà pussibule dà stabilisce e cundizioni più cumplette in esse.

  1. In u riquadro di a interfaccia "Task Scheduler" cliccate "Crea un travagliu ...".
  2. A sezione si apre "Generale". U so scopu hè assai simile à a funzione di a sezione in a quale ponemu u nome di a procedura quandu crei un compitu semplici. Eccu in u campu "Nome" ancu necessità di specificà u nome. Ma à u cuntrariu cù a versione precedente, oltre à stu elementu è a possibilità di inserisce dati in u campu "Description"Pudete fà un numeru d'altre impostazioni, se vole, cusì:
    • Assignà i più alti diritti à a procedura;
    • Specifichi u profilu di l'utente, à l'ingressu à a quale questu operazione sarà pertinente;
    • Hide procedure;
    • Specificate i parametri di compatibilità cù l'altri OS.

    Ma in sta sezione hè obbligatoria solu l'introduzione di u nomu. Dopu chì tutte e opzioni sò complete, cliccate nantu à u nome di tab. "Triggers".

  3. In a sezione "Triggers" u tempu di a procedura, di a so frequenza o di a situazione in cui hè attivata hè piazzatu. Per andà à a furmazione di sti parametri, cliccate "Crea ...".
  4. A cuplu di creazione di u trigger hè aperta. Prima di tuttu, da a lista di sblighjate vi vole à sceglie e condizioni per attivà a procedura:
    • À u startup;
    • In u avvenimentu;
    • Quandu inutilmente;
    • Quandu accede;
    • Pianu (default), etc.

    Quandu sceglite l'ultime di e opzioni listate in a finestra in u blocu "Opzioni" Richiestate da attivendu u pulsante di radio per specificà a frequenza:

    • Una volta (per difettu);
    • Settimanale;
    • U ghjornu;
    • Mensile.

    Dopu avete bisognu di entrà in i campi adatti data, ora è periodu.

    Inoltre, in a stessa finestra, pudete configurà una numeru di parametri supplementari, ma micca obbligatori:

    • Durata;
    • Ritardu;
    • Ripetizione, etc.

    Dopu avè specificatu tutte e impostazioni necessarie, cliccate "OK".

  5. Dopu à quessa, tornate à la tabulazione "Triggers" le finestre "Creà una attività". I regolamenti di u trigger avveranu immediatamente secondu i dati entrati in u passu precedente. Cliccate nantu à u nome di la tabulazione. "Azzioni".
  6. Andate in a sezione di sopra per specificà a procedura specifica da effettuà, cliccate nantu à u pulsante. "Crea ...".
  7. Appare a finestra di creazione d'azione. Da avà di listessa "Azzione" Sceglite una di e trè opzioni:
    • Mandà e-mail;
    • Messa in uscita;
    • Run u prugramma.

    Quandu sceglite di lanciare una applicazione, avete bisognu di specificà a situazione di u so schedariu eseguibile. Per fà quessa, cliccate "Revisione ...".

  8. A finestra accumuda "Apertu"chì hè identicu di u oghjettu ca cunsultemu quandu crei un compitu semplici. Hè appena bisognu di andà à u cartulare di situazione del file, selezziunu e cliccate "Apertu".
  9. Dopu à quessa, u caminu à l'oggetto selezzione sarà visualizatu in u campu "Programma o Scrittura" in a finestra "Crea un'azione". Puderemu sulu premere u pulsante "OK".
  10. Ora chì l'azione rispettiva hè stata visualizzata in a finestra di creazione di l'attività principali, andate in la tabulazione "Condizioni".
  11. In a sezione chì si apre, pudete definisce una serie di condizioni, cioè:
    • Specifichi l'impostazioni di potenza;
    • Wake u PC per fà a procedura;
    • Specifichi a rete;
    • Piazzà u prucedimentu à fà quandu quì inutilu, etc.

    Tutte queste impostazioni sò opzionali è si applicanu solu à i casi particulari. Pudete andà à a tab "Opzioni".

  12. In a sezione sopra, pudete cambià una numeru di parametri:
    • Permettite a procedura da esse fatta nantu à a dumanda;
    • Stop a procedura chì ghida più di u tempu specificatu;
    • Cumplicà forzatamente a procedura, s'ellu ùn hè micca cumpletu nantu à a richiesta;
    • Immediatamente lanciate a procedura, se l'attivazione prevista ùn hà
    • In casu di fallimentu, ripartite a procedura;
    • Eliminà a missione dopu un certu tempu, in mancanza di pruvista in pianu.

    I primi trè parametri sò abilitati per difettu, è l'altri trè sò disabilitati.

    Dopu avè specificatu tutte e impostazioni necessarie per creà una nova attività, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  13. U attività hè creata è visualizzata in a lista. "Librerie".

Cancellà l'attività

Se hè necessariu, l'attività creata pò esse eliminata "Task Scheduler". Ciò hè impurtante impurtante s'ellu ùn hè micca statu creatu da voi stessi, ma da un prugrammu terzu. Ci sò ancu casi frequenti quandu "Pianificatore" a prucedura prescrivu software virale. Se truverete una simile, u travagliu deve esse eliminatu immediatamente.

  1. A parte sinistra di l'interfaccia "Task Scheduler" cliccate nantu à "Biblioteca di schedariu".
  2. A lista di prugrammi pianificata si aprirà in cima di u riquadro centrale. Truvà quellu chì vulete rimuovere, cliccate nantu à ellu. PKM è selezziunate "Elimina".
  3. Una finestra di dialogo apparirà induve avete da cunfirmà a vostra decisione cliccendu "Sì".
  4. A procedura pianificata sarà cancellata da "Librerie".

Disattiva Task Scheduler

"Task Scheduler" Hè cunsigliatu assai di micca disattivà lu, cum'è in Windows 7, à diffe u XP è e versioni precedenti, serve una varietà di processi di sistema. Allora, disattivazione "Pianificatore" pò fà purtà à u sistema di travagliu sbagliatu è un numeru di conseguenze sgradui. Hè per questa ragione chì ùn hè micca prevista nisuna spurtata standard. Manager di serviziu u serviziu chì hè responsabile per u funziunamentu di sta componente di l'OS. Tuttavia, in casi speciali, hè necessariu tempu à disattivà "Task Scheduler". Questu pò esse fattu manipulendu u registru.

  1. Cliccate Win + R. In u campu di l'oggetto visualizatu entri:

    regedit

    Cliccate "OK".

  2. Editor Editor attivatu A zona sinistra di a so interfaccia, cliccate nantu à u nome di a sezione. "HKEY_LOCAL_MACHINE".
  3. Andate in a cartula "SISTEMA".
  4. Aprite u directory "CurrentControlSet".
  5. Dopu cliccate nantu à u nome di a sezione. "Servizi".
  6. Infine, in a lista longa di i directory chì si apre, trova a cartella "Pianu" è selezziunu.
  7. Avà attinemu l'attenziazione à u latu dirittu di l'interfaccia. "Editor". Qui ci vole à truvà u parametru "Start". Fate un dopu cliccate nantu à ellu Pittura.
  8. A chjama di editazione di parametri si apre. "Start". In u campu "Valore" invece di numeri "2" ponu "4". È cliccate "OK".
  9. Dopu à quessa, tornerà à a finestra principale. "Editor". Valore di paràmetru "Start" serà cambiatu. Chiudi "Editor"cliccendu nant'à u bottinu di chjaru standard.
  10. Ora avete bisognu di ripartite Pc. Cliccate "Avvia". Dopu cliccate nantu à a forma triangulare à diritta di l'oggiu. "Shutdown". In listessa visualizzata, selezziunate Reboot.
  11. U PC riavanu. Quand'ellu si "Task Scheduler" serà disattivata. Ma, cum'è accadutu sopra, un bellu tempu senza "Task Scheduler" micca raccomandatu. Allora, dopu i prublemi chì richiedenu a so chjassu sò statu risolti, torna à u "Pianu" in a finestra Editor Editor è aprite u shell di cambiamentu di parametru "Start". In u campu "Valore" cambiate u numeru "4" on "2" e premete "OK".
  12. Dopu avè ripartitu u PC "Task Scheduler" serà attivatu torna.

Cù l'aiutu di "Task Scheduler" l'utente possa pianificare l'implementazione di quasi tutti i prucessi univoci o periodichi effettuati nantu à u PC. Ma questu strumentu hè ancu adupratu per e necessità interne di u sistema. Allora, ùn hè micca raccomandatu di disattivarla. Ancu s'ellu hè assolutamente necessariu, ci hè un modu per fà ciò da fà un cambiamentu in u registru di sistema.