A richiesta di a linea di cumerciu disattivata da u vostru amministratore - cume si risolve

Sì, quandu lanciate a riga di cume sia sia in un amministratore sia in un utilizatore abituale, vedi u missaghju "U prompt di riga di comando hè disattivatu da u vostru amministratore" dumandendu à premete una chjave per chiudere a finestra cmd.exe, questu hè facile da risolvi.

Questa esercitazione mostra in dettaglio cumu abilità l'usu di a linea di cumunicazione in a situazione descritta in parechji maneri adatti per Windows 10, 8.1 è Windows 7. A anticipazione di a dumanda: perchè a richiesta di a riga di cume hè disattivata, mi rispunse - forse un altru utilizatore hà, A volte questu hè u risultatu di l'usu di prugrammi per configurà u sistema operativo, funzioni di controllo paritale, è teoricamente, malware.

Abilitu a linea di cume in l'editor di e regule di u gruppu locale

U primu modu hè di aduprà l'editor di e regule di gruppu locale, chì hè dispunibule in l'Edizioni Professionale è Corporativa di Windows 10 è 8.1, è dinò in addizione à quelli specificati in Windows 7 Ultimate.

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu gpedit.msc in a finestra Run è premete Invescia.
  2. L'editor di Politiche di Gruppi Locali si apre. Andate à a sezione Configurazione di l'utente - Modelli amministrativi - Sistema. Fate attenzione à l'elementu "Pruibite l'usu di a righjunna di comando" in a parte diritta di l'editore, dopu cliccate annantu.
  3. Piazzà "Disabled" per u parametru è applicà e impostazioni. Pudete chiuderu u gpedit.

Di solitu, i cambiamenti apportati prisentanu efficacità senza riavvicinà u computer o riavviava l'Esploratore: puderete avviare u prompt di comando e inserisci i cumandi necessarii.

S'ellu ùn accade micca, riavvi u computer, uscisci da Windows e log in, o riavvià u prucedimentu explorer.exe (explorer).

Includemu u prompt di a riga di cume in l'editor di u registru

Per u casu chì gpedit.msc ùn hè micca nantu à u vostru computer, pudete aduprà l'editor di registru per sbloccà a linea di cumannu. I passi sò:

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu regedit e premete Invescia. Se ricevi un missaghju chì dichiara chì l'editor di u registru hè chjappatu, a decisione hè quì: Modificà u registro hè pruibitu da l'amministratore - cosa deve fà? Sce in sta situazione, pudete aduprà u seguente metanu di risolve u prublema.
  2. Se l'editor di u registru hè aperto, vai à
    HKEY_CURRENT_USER Software Politiche Microsoft Windows
  3. Dopu tocca u parametru DisableCMD in u panninu di dirittu di l'editor è setate u valore 0 (zero) per ellu. Applica i cambiamenti.

Finitu, a linea di cume sarete sbloccata, u riavanu di u sistema ùn hè micca necessariu.

Usa la finestra di dialogo Run per abilità cmd

È una manera più simpatica, l'essenza di cui hè di cambià a politica necessaria in u Registro di sistema aduprendu a finestra di dialogo Run, chì funziona di solitu ancu quandu u prompt di a linea di cume hè disattivatu.

  1. Aprite a finestra "Run", per quessa pudete preme e chjave Win + R.
  2. Inserite u comando chì seguita è premete Invesce o u pulsante Ok.
    REG aggiungi HKCU Software Rettifiche Microsoft Sistema di Windows / v DisableCMD / t REG_DWORD / d 0 / f

Dopu avè eseghitu u cumandamentu, verificate se u problema cù l'usu di cmd.exe hè statu risoltu, se ùn, provate à riavvià u computer in più.