Abilita commenti VK


L'utenti di e reti senza filu pò scuntà à u prublema di caduta velocità di Internet o di grandi cunsumazione di u trafficu. Nantu à a maggior parte di i casi, quessa significa chì un abbonatu di terza parte hà connessu à u Wi-Fi - o hà pigliatu a password o aghjunghje a prutezzione. U modu più faciule per sbarrazzà d'un ospite ùn hè micca invitatu è cambià a password à una clientela fiduciale. Oghje ci spieghjarà cumu si faci per i router di marca è i modem da u fornitore Beeline

Cume per cambià a password in router Beeline

L'operazione di cambià a frase di codice per accede à a rete senza filu ùn hè micca fondamentu diversa da una manipolazione simile per altri router di rete - aprite u configuratore web è andate in le opzioni Wi-Fi.

L'utility di configurazione di u router in reta sò generalmente aperta à 192.168.1.1 o 192.168.0.1. L'indirizzu esattu è i dati di autorizazione per difettu sò trovu nantu à un adesivu situatu in u fondu di u casu di u router.

Ci vole à avverà chì in i router chì avianu dighjà configuratu prima, una combinazione di login è password chì hè differente da quella predefinita pò esse impostata. Sì ùn li cunnosci, allora a sola opzione hè di resettà i cunfusioni di u router à a regolazione di fabbrica. Ma tene in mente - dopu reset, u router deverà esse configuratu di nuovo.

Ulteriori dettagli:
Cumu ripresentà e impostazioni di u router
Cume avete installatu un router Beeline

Sottu a marca Beeline hà vendutu dui mudelli di router: Smart Box è Zyxel Keenetic Ultra. Considerà a procedura per cambià a password per Wi-Fi per dui.

Scatula astuta

Nant'à i router Smart Box, cambià a parola di còdice per cunnessu à a Wi-Fi:

  1. Aprite un navigatore è andate à u configuratore web di u router, è l'indirizzu hè192.168.1.1omy.keenetic.net. Avete bisognu di entrà e dati per autorizazione - u default hè a parolaadmin. Inserite questu in i dui campi è premete "Continue".
  2. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Impostazioni avanzate".
  3. Cliccate nantu à la scheda "Wi-Fi"dopu in menù, su sinistra, cliccate nantu à l'elemento "Sicurezza".
  4. I primi parametri da verificà sò: "Autenticazione" è "Metudu di crittografia". Deve esse piazzatu à "WPA / WPA2-PSK" è "TKIP-AES" per quessa: sta combinazione hè u più cunfidenziale in stu mumentu.
  5. A realtà a password deve esse inserita in u listessu campu. Aduprà i criteri principali: à u minimu 8-cifre (di più - megliu); Alfabettu latinu, numeri è segni di punteghju, preferibilmente senza ripetizione; ùn aduprate micca combinazioni semplici cum'è annantu, nome, cognome è cose simile triviali. Se ùn pudite micca pensà à una password adatta, pudete aduprà u nostru generatore.
  6. À a fine di a procedura, ùn vi scurdate di salvà e impostazioni - prima cliccate "Salvà"è poi cliccate nantu à u ligame "Applicà".

Quandu dopu cunnesse à a rete wireless, vi hà bisognu di inserisce una nova password.

Zyxel Keenetic Ultra

U Zyxel Keenetic Ultra Internet Centre hà dinò u so propriu sistema operativu, perchè a prassi hè diffe di Smart Box.

  1. Andate à l'utilità di configurazione di u router in questione: aprite u navigatore è andate in a pagina cun indirizzu192.168.0.1, login è password -admin.
  2. Dopu avè caricatu l'interfaccia, cliccate nantu à u bottinu. "Web Configurator".

    I router Zyxel necessitanu ancu di cambià a password per accede à l'utilità di configurazione - ci cunsigliu fà. Se ùn vulete micca cambià i dati di login in u pannellu di amministratore, cliccate puru u pulsante "Ùn avete micca una password".
  3. À u fondu di a pagina di utilità hè una barra d'utili - truvà u bottinu in ellu "Rete Wi-Fi" è cliccate nant'à.
  4. Un pannellu cù impostazioni di rete wireless aprite. E opzioni chì avemu bisognu sò chjamate Sicurezza in Rete è "Chiave di rete". In u primu, chì hè un menu di menù à spessu, l'opzione deve esse marcata "WPA2-PSK"è in u campu "Chiave di rete" Inserite una nova parola di còdice per cunnessu cun Wi-Fi, allora premete "Applicà".

Comu pudete vede, cambià a password in u router ùn anu da prublema. Avviemu oghje a soluzioni mobili.

Cambia una password Wi-Fi in i modem mobili Beeline

I dispositivi portabili di rete sottu à a marca Beeline sò presenti in dui variazioni - ZTE MF90 è Huawei E355. I router mobili, oltre à dispositivi stazziunali di stu tipu, sò configurati ancu cù l'interfaccia web. Per esse accessu, u modem deve esse cunnessu à u computer cun un cavu USB è installà i piloti, se quessa ùn accade micca automaticamente. Avviemu direttamente à cambià a password Wi-Fi nantu à i gadgets specificati.

Huawei E355

Questa opzione hè stata esistente per un bellu pezzu, ma hè sempre popularu trà l'utenti. Modificà a parola di còdice in u Wi-Fi in stu dispositu si faci secondu stu algorittu:

  1. Connettu u modem à u computer è aspettate chì u dispositivu sia ricunnisciutu da u sistema. Poi lanciate u vostru navigatore Internet è andate à a pagina cù l'utilità di a configurazione, chì si trova in192.168.1.1o192.168.3.1. In u angulu in alto à destra ci hè un bottinu "Login" - cliccate nant'à e inserisci dati di autenticazione in forma di una parolaadmin.
  2. Dopu avè caricatu u configuratore, andate in tab "Setup". Allora espansione a sezione "Wi-Fi" è selezziunate l'elemento "Setup di sicurezza".
  3. Verificate di fà listi "Criptografia" è "Modu di crittografia" i parametri sò stati piazzati "WPA / WPA2-PSK" è "AES + TKIP" rispettivamente. In u campu "Chiave WPA" inserite una nova parola d'accessu - i criteri sò uguali cum'è per i router di desktop (passo 5 di e istruzzioni per u Smart Box sopra l'articolo). À a fine cliccate "Applicà" per salvà e cambiamenti.
  4. Allora espansione a sezione "Sistema" è selezziunate Reboot. Conferma l'azione è aspettate finu à a fine di u reiniziziu.

Ùn vi scurdate di aggiornà e password per questu Wi-Fi in tutti i vostri dispositivi.

ZTE MF90

U modem 4G mobile di ZTE hè una alternativa più nova è più ricca di u sopraelu Huawei E355. U dispositivu supporta dinò cambià a password per accede à u Wi-Fi, chì accade in questu modu:

  1. Connettu u dispositiu à u computer. Dopu avè stabilitu, chjamate u navigatore web è andate in a configurazione di u modem - indirizzu192.168.1.1o192.168.0.1passwordadmin.
  2. In u menu di tiled, cliccate nantu à l'elemento "Impostazioni".
  3. Sceglite una sezione "Wi-Fi". Ci hè solu dui opzioni chì necessitano da cambià. U primu hè "Rete di Cifratura di Rete", deve esse messu à "WPA / WPA2-PSK". Secunnu - campu "Password", hè quì chì ci vole à inserite una nova chiave per cunnessu à a rete wireless. Fate stu è premete "Applicà" è ripartite u dispositiu.

Dopu à sta manipolazione, a password sarà aggiornata.

Conclusione

A nostra guida à cambià a password per Wi-Fi nantu à i router e i modem Beeline arriva à a fine. Infine, vulemu notate chì hè desiderabile cambià e parole di codice più spessu, cù un intervallu di 2-3 mesi.