Decompunere i file exe


Yandex.Browser pò esse adupratu micca solu cume un navigatore web, ma ancu cum'è un attrezzu per a creazione di pagine Internet. Ci sò strumenti di sviluppu in ogni navigatore web, ancu di quelli chì discuemu attualmente. Utilizendu sti strumenti, l'utenti ponu vede i codici di pagine HTML, monitorà e so azzioni, seguitu i log, è trova l'errori in a scrittura.

Cumu aprite strumenti di sviluppatore in Yandex Browser

Sì avete bisognu di aprite a console per effettuà una di e fasi descritte sopra, seguite i nostri istruzzioni.

Aprite u menu è selezziunate "Optional", in a lista chì si apre, selezziunu"Strumenti supplementari"è dopu unu di i trè punti:

  • "Mostra u codice di a pagina";
  • "Strumenti per sviluppatori";
  • "Console Javascript".

Tutti i trè strumenti anu tasti d'accessu per accessu rapidu à elli:

  • Vede u codice sorgente di a pagina - Ctrl + U;
  • Strumenti per sviluppatori - Ctrl + Shift + I;
  • Console Javascript - Ctrl + Shift + J.

I tasti caldi funzionanu cun qualsiasi layout di tastiera è cun CapsLock on.

Per aprite a console, pudete sceglie "Console Javascript", è aprite a tabulazione di strumenti di sviluppatore"Consola":

Simili, pudete accede à a console, aprendu u menu di u navigatore "Strumenti per sviluppatori"e cambià manualmente a tab"Consola".

Pudete ancu aprà "Strumenti per sviluppatori"premendu u menu F12. Stu metudu hè universale per parechji navigatori. In questu casu, ancu, avete da passà à u "Consola"manualmente.

Questi modi simplici per cuminciare a consolazione riduceranu significativamente u vostru tempu è vi aiutanu à focalizà nantu à a creazione è à edità pagine Web.