Uvulu Ubuntu Server Connection Setup Guide

U serviziu di u Ubuntu Server ùn hà micca una interfaccia grafica, l'utenti si truvavanu à difficiule quandu cercanu di configurà una cunnessione Internet. Questu articulu vi dirà chì cumandate avete bisognu aduprà è chì file da adattà per uttene u risultatu desideratu.

Vedi ancu: Guida per configurà una cunnessione Internet in Ubuntu

Configurazione di a rete in Ubuntu Server

Prima di passà à a guida passo-passo, hè necessariu specificà alcune di e condizioni chì vòranu esse accettate.

  • Duvete avè cun voi tutte e documentazione ricevuta da u fornitore. Deve esse contente di login, password, subnet mask, gateway address è u valore numericu di u server DNS.
  • I driver di a carta di rete sò di l'ultima versione.
  • U cavallu fornitore deve esse bundernatu à u computer.
  • U filtru di a rete ùn hà da interferisce cù a rete. S'ellu ùn hè micca u casu, verificate e so impostazioni è, se vole, li modifiche.

Inoltre, ùn pudite micca cunnesse à Internet se ùn cunnosci micca u nome di a vostra scheda di rete. Per scopre chì hè abbastanza sèmplice, dite dunque esecce u comando:

sudo lshw-C network

Vede ancu: Comandi frequenti in Linux

In i risultati, note a linea "nome logicu", a valenza opposta sarà u nome di a vostra interfaccia di rete.

In stu casu, u nome "eth0"si pò esse diversu.

Nota: pudete vede parechji elementi in a linea di uscita, quessa significa chì avete parechje schede di rete installate in u vostru computer. Inizialmente, determinate à quale impostazione particulare ti applicanu è aduprala in tutta l'esecuzione di istruzioni.

Rete cablata

Se u vostru fornitore utilizza una rete cablata per cunnessu à Internet, allora avrai bisognu di fà cambiamenti in u schedariu di configurazione per stabilisce a cunnessione. "interfacce". Ma i dati chì sò entrati dipende direttamente da u tipu di fornitore IP. Di seguito vi darà l'istruzzioni per e dui opzioni: per IP dinamica è statica.

IP dinamica

A configurazione di stu tipu di cunnessione hè abbastanza facili; eccu chì ci vole à fà:

  1. Aprite u file di configurazione "interfacce" cù un editor di testu nano.

    sudo nano / etc / network / interfaces

    Vedi ancu: Editori di testi popolari per Linux

    Se ùn avete micca fattu alcun cambiamentu à stu schedariu prima, allora deve aspettà cusì:

    Altrimenti, rimuovi tutte e infurmazioni innecessarie da u documentu.

  2. Avendu saltatu una linea, inserisci i seguenti parametri:

    iface [nome interfaccia di rete] inet dhcp
    auto [nome interfaccia di rete]

  3. Salvà e cambiamentu, premendu la scorciaria di tastiera Ctrl + O è cunfirmà l'azione cù a chjave Enter.
  4. Smetta di l'editor di testu cliccendu Ctrl + X.

Cusì, u lima di configurazione deve avè a forma chì seguita:

Questu completa a configurazione di rete cablata cù IP dinamica. Se l'Internet ancora ùn compare, allora ripartite u computer, in certi casi aiuta.

Ci hè un altru modu più faciule per stabilisce una cunnessione Internet.

suo ip addr add [indirizzu scheda di rete] / [numero di bit in a parte di prefissu di l'indirizzu] dev [nome di l'interfaccia di rete]

Nota: L'informazioni di l'indirizzu di a scheda di rete sò impiegate cù u comando ifconfig. In i risultati, u valore richiestu hè dopu "inet addr".

Dopu avè eseghitu u cumandamentu, Internet deve immediatamente apparì nantu à u computer, u tempu chì tutti i dati sò stati specificati in modo correttu. U svantaggiu principale di sta metà hè chì, dopu u ripartimentu di l'ordinatore, sparisce, è vi fate bisognu di esecutà stu comando ancu.

Static IP

Configurazione di IP staticu da e dinamiche differisce da u numeru di dati chì devenu esse inseriti in u schedariu "interfacce". Per fà una cunnessione di rete curretta, avete bisogno di sapè:

  • u nome di a vostra carta di rete;
  • Maschere di subnet IP;
  • indirizzu di porta;
  • Indirizzi di server DNS;

Come annunziatu sopra, tutti questi dati avete da fornisce à u fornitore. Se avete tutte e infurmazioni necessarie, fate u seguitu:

  1. Aprite u schedariu di configurazione.

    sudo nano / etc / network / interfaces

  2. Quandu un paragrafo hè ritruatu, elencate tutti i parametri cumprendu:

    iface [nome interfaccia di rete] inet static
    indirizzu [indirizzu] (indirizzu di carta di rete)
    netmask [address] (subnet mask)
    gateway [address] (indirizzo di gateway)
    dns-nameservers [address] (indirizzu di u servore DNS)
    auto [nome interfaccia di rete]

  3. Salvà i cambiamenti.
  4. Chiudi editor di testu.

Di cunservazione, tutti i dati in u schedariu devinu esse quì:

Ora a configurazione di una rete cablata cù un IP staticu pò esse considerata cumpleta. Da u listessu modu cum'è dinamicu, si consiglia di riavvià u computer per chì i cambiamenti diventino effettivi.

PPPoE

Se u vostru fornitore vi fornisce i servizii PPPoE, a cunfigurazione deve esse fatta cun un'utilità specifica preinstallata nantu à u servore Ubuntu. Hè chjamatu pppoeconf. Per cunnesse u vostru computer à Internet, fate u seguitu:

  1. Fate u comando:

    sudo pppoeconf

  2. In l'interfaccia pseudo-grafica di l'utilità chì si vede, aspettate finu chì l'attrezzatura di rete sia scannata.
  3. In lista, cliccate Enter sopra l'interfaccia di rete chì avete da configurà.
  4. Nota: se avete solu una una interfaccia di rete, allora sta finestra hè saltata.

  5. In a finestra "OPZIONI POPULARI" cliccate nantu à "Sì".
  6. In a prossima finestra, vi sarà dumandatu u vostru login è password - inserite li e confermanu cliccendu "OK". Sì ùn avete micca i dati cù voi, allora chjamate u fornitore è uttenite quest'informazioni da ellu.
  7. In a finestra "UTILIZZO DER DER" cliccate nantu à "No"sì l'indirizzu IP hè staticu, è "Sì"sì dinamicu. In u primu casu, vi sarà dumandatu di entrà in u servitore DNS manualmente.
  8. U prossimu passu hè di limità a dimensione di u MSS à 1.452 byte. Avete bisognu di dà permessu, eliminerà a possibilità di un errore criticu quandu entri in alcuni siti.
  9. Dopu, selezziunu a risposta "Sì"se vulete u vostru computer per cunnessu automaticamente à a rete dopu u littura. "No" - se ùn vulete micca.
  10. In a finestra "ISTABLISH A CONNECTION"cliccendu "Sì", vi date permessu à l'utilità di stabilisce una cunnessione adesso.

Se sceglite "No", allora pudete cunnesse cun l'Internet più tardi in a currezu u comando:

sudo pon dsl-provider

Pudete ancu terminà a cunnessione PPPoE in qualunque tempu digitendu u cumandamentu seguente:

sudo poff dsl-provider

RICAMATE

Ci hè dui modi per configurà DIAL-UP: aduprà l'utile pppconfig è fà una impostazione in u schedariu di configurazione "wvdial.conf". U primu metudu in l'artìculu ùn sarà micca trattatu in dettaglio, postu chì l'istruzione hè simile à u paragrafo precedente. Tuttu u vostru bisognu di sapè hè cumu gestisce l'utilità. Per fà ciò, fate:

sudo pppconfig

Dopu l'esecuzione, apparirà una interfaccia pseudo-grafica. Rispondendu à e dumande chì saranu dumandate in u prucessu, pudete stabilisce una cunnessione DIAL-UP.

Nota: se cunsiderate difficiule di risponde à qualchì domanda, hè raccomandatu di cuntattà u vostru fornitore per consultazione.

Cù u secondu metudu, tuttu hè un pocu più cumplicatu. U fattu hè chì u schedariu di configurazione "wvdial.conf" Ùn ci hè nisun sistema, è di creeru, avete bisognu d'installà una utilità speciale chì, in u so travagliu di u so travagliu, leghje tutte e informazioni necessarie da u modem è metti in stu schedariu.

  1. Installate l'utilità da u comando:

    sudo apt install wvdial

  2. Run u file eseguibile cù u comando:

    sudo wvdialconf

    In stu stadiu, l'utilità hà creatu un file di configurazione è hà inseritu in ellu tutti i parametri necessarii. Avà avete bisognu di inserisce dati da u fornitore per chì a cunnessione sia stabilita.

  3. Aprite u schedariu "wvdial.conf" tramite editor di testu nano:

    sudo nano /etc/wvdial.conf

  4. Inserite i dati in righe Telefono, Username è Password. Tutta a informazione chì pudete ottene da u fornitore.
  5. Salvà e modifiche è uscite da l'editor di testu.

Dopu l'azzioni fatti, per cunnessu à l'Internet, basta à esecutà u cumandamentu seguente:

sudo wvdial

Comu pudete vede, u secondu metudu hè piuttostu complicatu parchì u primu, ma hè cù u so aiutu chì pudete piazzà tutti i parametri necessarii di cunnessione è di complementi in u prucessu d'usu di Internet.

Conclusione

U Server Ubuntu hà tutti i strumenti necessari per configurà ogni tipu di cunnessione Internet. In certi casi, ancu parechje metudi sò propuse. A cosa maiò hè di sapè tutti i cumandamenti è i dati chì avete bisognu di entrà in i file di configurazione.