Numeri neri in Samsung

Hè assai sgraduu, quandu mentre guarda un video in u navigatore, cumincia a fà rallentà. Cumu sbarazzarsi di stu prublema? Figuremu ciò chì fà se a video hè lente in u navigatore Opera.

A cunnessione lente

A ragione più triviale per chì u video in l'Opera pò rallentà hè una cunnessione Internet lenta. In questu casu, se quesse sò fallimentu temporaneu da u porghju di u fornitore, rimane solu di aspettà. Se a velocità di l'internet hè costante, è ùn serve micca à l'usu, allora si pò cambià à un ritmu più veloce, o cambia u fornitore.

Un gran numaru di tabulazioni aperte

À spessu, l'utenti aprite un gran numeru di tabulazioni, è poi chjamate perchè u navigatore rallenta u ghjocu di u cuntenutu video. In questo casu, a soluzione à u prublema hè abbastanza simpatica: chjude tutte le tabulazioni di u navigatore, in cui ùn ci hè micca bisognu di necessità.

Coniudenza di u sistema per processi in esecuzione

In i computer debuli, u video pò rallentà s'ellu ci hè un gran numeru di prugrammi è prucessi diversi chì esiste in u sistema. Inoltre, sti prucessi ùn sò micca necessariamente custituiti in a conchiglia visuale, è ponu esse eseguiti in u background.

Per vedite chì prucessite sò in u computer, esegui Task Manager. Per fà quessa, cliccate nantu à a barra di strumenti di Windows, è in u menù contestuale chì vene, selezziunate a vocazione "Task Manager". Pudete puru cuminciare cun a pressione di a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Esc.

Dopu avè principiatu u Task Manager, vai à la scheda "Prucessi".

Fighjammu chì prucessi carichi a CPU cchiù per tutte (colonna CPU), è occupanu spaziu in a RAM di u computer (colonna Memoria).

I prucessi chì cunsumanu troppu risorse di sistema veneu spente per riprendà a riproduzione video curretta. Ma, nellu stà tempu, avete bisognu di agisce assai attentamente, in modo da ùn disattivà micca un prucessu di sistema impurtante, o un prucessu assuciatu à u funziunamentu di u navigatore in cui u video hè vistu. Dunque, per travaglià in u Task Manager, l'utente deve abbia una idea di ciò chì un prucessu rispettu. Alcune spiegazioni ponu esse trovate in a colonna "Descrizione".

Per disattivà un prucessu, cliccate nantu à u so nomu cù u dirittu di u mouse, è selezziunate a vocazione "Finisci" in u menù contestuale. Oppure, selezziunate solu l'elemento cù un clic di mouse, è cliccate nantu à u bottinu cù u listessimu nome in u angulu in u dirittu inferiore di u navigatore.

Dopu à ciò, si vede una finestra chì chjama di confermà a chjarita di u prucessu. Se avete fiducia in e vostre azioni, cliccate nantu à u bottu "Finisce u Procettu".

Di listessa manera, avete bisognu di compie tutti i prucessi chì ùn avete avutu bisognu, è ùn appartenenu micca à l'impurtanza sistemicu.

Ammucchiata cache

U prossimu mutivu di a decelerazione di u video in Opera pò esse u cache di u navigatore chì spunta. Per scurdellu, andate in u menu principale, è cliccate nantu à u pulsante "Impostazioni". Oppure, aduprà la scelta rapida di tastiera Alt + P.

In a finestra chì si apre, andate in a sezione "Sicurezza".

E più, in u gruppu di impostazioni "Privacy" cliccemu nantu à u bottinu "Cancella storia di visite".

In a finestra chì si apre, lasciate un segnu in u oppositu di l'entrata "Cache e cache". In a finestra di l'epica, lasciate u parametru "finu da u principiu". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Cancella storia di e visite".

A cache sarà cancellata, è s'ellu si sovrapustamentu hà fattu chì u video si pudissi rallentà, allora ponu vede u video in un modu pratico.

Virus

Un altru mutivu chì u video rallenta in u navigatore Opera pò esse attività virale. U computer deve esse verificatu per virus da un prugrammu antivirus. Hè desiderabile dà una operazione da un altru PC, o almenu aduprendu una applicazione installata nantu à una unità flash USB. Se anu trovu virus, esse deve esse eliminatu cum'è dighjà u prugramma.

Comu pudete vede, l'inibizioni di i video in Opera pò causà ragioni completamente sparete. Fortunatamente, l'utente hè capace di gestisce a maiò parte di i soi.