Errore di cunnessione 651 in Windows 7 è Windows 8

Un di l'errori di cunnessione più cumuni in Windows 7 è Windows 8 hè l'errore 651, l'errore di cunnessione à una connessione à grande velocità o Miniport WAN PPPoE cù u testu di u messaghju "Un modem o un altru dispositivo di comunicazione hà segnalatu un errore."

In questu manuale, in ordine è in dettaglio, parleraghju di tutti i modi per riparà l'errore 651 in Windows di e versioni diverse, indipendente da u vostru fornitore, sì Rostelecom, Dom.ru o MTS. In ogni casu, tutti i metudi chì sò cunnisciuti da mè è, speremu, quest'informazione ti aiutanu à risolve u prublema, è ùn reinstallà Windows.

A prima cosa da pruvà quandu un errore hè 651

Prima di tutti, se avete un errore 651 quandu cunnessi in Internet, vi pruponi di fà provà i seguenti passi semplici, pruvendu à cunnessu à Internet dopu à ognuna di elli:

  • Verificate e cunnessioni di cavi.
  • Rinvià u modem o router - spenu u ruminà.
  • Rilanciate una cunnessione PPPoE à grande velocità nantu à u computer è cunnessa (pudete fà quissa cun un rasphone: preme i tasti Win + R in a tastiera è inserisci rasphone.exe, allora tuttu sarà chjaru - crea una nova connessione è inserisci u vostru login è password per accede à Internet).
  • Se l'errore 651 apparse quandu hè creatu per primu cunnessione (è micca nantu à u precedente travagliu), verificate attentamente tutti i parametri entrati. Per esempiu, per una cunnessione VPN (PPTP o L2TP), hè spessu u casu chì u indirizzu di u servitore VPN sbagliatu hè inseritu.
  • Se aduprate PPPoE per una cunnessione senza fili, assicuratevi di avè l'adattatore Wi-Fi in u vostru laptop o urdinatore acceso.
  • Se avete installatu un firewall o un antivirus davanti à l'errore, verificate e so impostazioni - po pò blocà a cunnessione.
  • Chiama u fornitore è chiarisci se ci sò i prublemi cù a cunnessione di u so latu.

Queste sò fasi semplici chì ponu aiutà à ùn perde u tempu per ogni altra cosa chì hè più difficiule per un utilizatore novizio, se l'internet funziona, è l'errore PPPoE WAN Miniport sparisce.

Cancellà e impostazioni di TCP / IP

A prossima cosa chì pudete tenta è ripresenta i cunfigurazioni di protocollo TCP / IP in Windows 7 è 8. Ci hè diversi modi per fà ciò, ma u più faciule è u più veloce è aduprà l'utile particulare di Microsoft Fix It, chì pudete scaricà da a pagina ufficiale //support.microsoft.com / kb / 299357

Dopu avè principiatu, u prugramma riprisenta automaticamente u protocolu Internet, basta à ripartite u computer è pruvate à cunnessu di novu.

In più: aghju capitu l'infurmazione chì qualchì volta dà a correzione di l'errore 651 aiuta à deselezzioni u protocollo TCP / IPv6 in e proprietà di a cunnessione PPPoE. Per fà sta azzione, andate in listinu di cunnessione è aprite e pruprietà di cunnessione à grande velocità (Rete è Spartimentu - cambia e impostazioni di l'adattatore - cliccate à u dirittu nantu à a cunnessione - proprietà). Dopu, nantu à la scheda "Rete" in a lista di componenti, rimuovi a marca di spunta da u Protocollo Internet 6.

Aghjurnà i driver di carta di rete d'ordinatore

Solu ancu in a risoluzione di u prublema pò aiutà à aghjurnà i driver per a vostra scheda di rete. Basta scaricatu da u situ ufficiale di u custruatore di a scheda madre o di u portatile è installatu.

In certi casi, anzi, u prublemu hè risoltu rimuendu i driver di rete installati manualmente è installendu u Windows inclusu.

Extra: sì avete duie carte di rete, questu puderebbe ancu fà un errore 651. Prova à disattivà una di elli - quella chì ùn hè micca usata.

Modificà e impostazioni di TCP / IP in l'editor di u registru

In fattu, stu modu di risolve u prublema, in teoria, hè destinatu à e versioni di servitore di Windows, ma secondo e rivisioni li pò aiutà cun "Modem hà segnalatu un errore" è in opzioni di l'utente (micca cunteghiate).

  1. Run Run Registry Editor. Per fà quessa, pudete preme i tasti Win + R di a tastiera è entrate regedit
  2. Apri a chjave di registru (cartulari à manca) HKEY_LOCAL_MACHINE SISTEMA CurrentControlSet Services Ccipip Parametri
  3. Fate un clic destro in u spaziu vuoto in a zona destra cù a lista di parametri è selezziunate "Crea Parametru DWORD (32 bit)". Nome di u parametru EnableRSS è mettite u so valore à 0 (zero).
  4. Crea u parametru DisableTaskOffload cù u valore 1 in listessu modu.

Dopu, chjappate l'editor di u registru è ripartite u computer, pruvate à cunnessu cun Rostelecom, Dom.ru o quant'è chjamate.

Verificate u cumpunente hardware

Sì nessunu di quelli sopra cusce aiuta, prima di passà à pruvà à risolve un prublema cù metudi dighjà cume reinstallà Windows, pruvate ancu questa opzione, chì si fate.

  1. Spegni u computer, u router, i modem (inclusu da l'alimentu).
  2. Scunce tutti i cavi di rete (da a scheda di rete di u computer, di u router, di u modem) è verificate a so integrità. Ricaricà i cavi.
  3. Accende u computer è aspettate ch'ellu accumuli.
  4. Accende u modem è aspettate u so download finale. S'ellu ci hè un router nantu à a linea, accende l'apice, ancu aspettate u download.

Bè, è torna, guardiamo, sì statu pussibile rimuovere l'errore 651.

Ùn aghju nunda chì vene à sferisce questi metodi. A micca, teoricamente, questu errore pò esse causatu da l'operazione di malware in u vostru urdinatore, dunque vale a pena cunzervà u computer cù attrezzi spiciali per stu scopu (per esempio, Hitman Pro è Malwarebytes Antimalware, chì pò esse adupratu cù l'antivirus).