E cache di l'applicazione sò file temporanei chì sò salvati in memoria. In realtà, ùn anu micca influenze positive in u funziunamentu di u sistema operativu è l'applicazioni stessi. Tuttavia, cù l'usu attivu di l'applicazione, a cache pò accumularu mentre si pigrava assai memoria.
Processo di pulizia di cache di Android
Per eliminà i file tempurali inutili, pudete aduprà e capacità di u sistema operativu stessa o di un software di terze parti. L'ultima opzione hè più pratice, postu chì pudete cancellà immediatamente a cache di tutte e applicazioni, ma ùn hè micca sempre efficace.
Metudu 1: CCleaner
A versione mobile di u famosu "pulitore" per un computer hà una interfaccia simplificata è una serie di funzioni di basa. In questu casu, e funzioni necessarie per sbarrazzà a cache è a RAM sò prufessu. CCleaner per Android pò esse scaricatu è installatu gratuitamente da u Market Play.
Istruzioni per l'usu:
- Aprite l'applicazione è cliccate nantu à u bottinu. "Analisi" in fondo à l'interfaccia.
- U sistema cumincerà à scansione per cache, schedari temporanei, vuoti è l'altru "spazzatura". Una volta finitu, videte l'intera cache rilevata, divisa in categurie. Per difettu, tutte e categurie sò verificate. Pudete rimuovere segni, in stu casu una o un'altra categoria ùn serà cancellata.
- Ora fate un clic nantu à u pulsante "Finisci a pulizia". Aspettate chì a procedura sia cumpleta.
Metudu 2: Pulitore di Cache
Questu hè una applicazione assai semplice creata per sguassà a cache da u dispositivo. U so usu si pò ghjunghje à u fattu chì avete bisognu di cuminciare u prugramma, aspettate chì u sistema sia finitu di scansione è appughjate nantu à u pulsante "Elimina tuttu".
Scaricate Cache Cleaner da Play Market
Tuttavia, hà un svantaggiu significativu - ùn averà micca sempre bisognu di cancellà a cache per e applicazioni installate, soprattuttu s'ellu ùn era micca scaricatu da u Market di Play.
Metudu 3: Impostazioni di Android
In tutti i dispositivi Android, pudete sguassà a cache cù e funzioni incorporate di u sistema operativu. Quì ci vole à tene in considerazione alcune funzioni di u sistema operativo: pudete avè un'altra versione di Android o un shell di proprietà da u fabbricante hè installatu, perchè qualchi elementi di l'interfaccia descritta in l'istruzioni pò differisce.
Istruzioni per scappà a cache di e applicazioni specifiche:
- Aprite "Impostazioni".
- Vai à u puntu "Applicazioni". Pò esse situatu in una unità separata. "Impostazioni di l'applicazione"nant'à "Dati di applicazione".
- Da u listinu in tuttu, selezziunate l'applicazione da a quale vorresti eliminà a cache, è cliccate nantu à u.
- A pagina cù i dati di l'applicazione truvate u blocu "Cache". Ci sarà scritta a taglia di a cache, oltre à un pulsante speciale Clear Cache. Usate lu.
Istruzioni per scappà a cache di tutte e applicazioni:
- Andà à "Impostazioni".
- Apri parametru "Memoria". Si pò truvà in u blocu. "Sistema è dispositiu".
- Aspettate u numeru di memoria è aduprà u pulsante. "Pulizia"nant'à "Accelerazione". Se ùn avete micca un tale bottinu, allora ùn puderete micca aduprà sta istruzzione.
- Se avete un pulsante, dopu cliccatu annantu à questu tempu, cumincià à cuntà i dati di cache è l'altru junk files. À a fine, pudete rimuovere o aghjuntu marce per certe applicazioni, cusì scegli di quale eliminazione a cache.
- Cliccate "Cancella" o "Pulizia".
L'articolo cunsultava e scelte principali per rimuovere a cache applicazione nantu à Android. A questi metodi, pudete aghjunghje qualchi prugrammi più puliti, ma u so interfaccia è u principiu di funziunamentu sò simili à quelli cunsiderati da CCleaner è Cache Cleaner.