Eliminà etichette è filigrane in Photoshop


A filigrana o u stampu - chjama chjucanu ciò chì vulete - questu hè una sorta di firma di l'autore sottu i so travagghi. Alcuni siti firmanu ancu e so immagini cù filigrane.

Spessu, tali inscrizzioni ci impedenu di aduprà foto scarcate da Internet. Ùn parlanu micca di pirateria nant'à u ghjovanu; questu hè immorale, ma simpliciamente per l'usu persunale, forse per creà collage.

A rimozione di l'iscrizzione da l'immagine in Photoshop hè abbastanza difficiula, ma ci hè una manera universale chì funzi è in a maggior parte di i casi.

Ho un travagliu cù una firma (a mo, naturalmente).

Avà, pruvemu à rimuovere sta firma.

U metudu hè assai simplici in sè, ma, qualchì volta, per ghjunghje un risultatu accettabile, hè necessariu piglià azzioni supplementari.

Allora, avemu amparatu l'immagine, creà una copia di u stratu cù a immagine, trascinendu essa à l'icona mostrata in u screenshot.

Dopu, selezziunu u strumentu "Area rettangulare" in u pannellu di manca.

Oghji hè u tempu di analizzà a iscrizzione.

Comu pudete vede, u sfondo sottu l'iscrizzione ùn hè micca uniforme, esiste un culore puru neri, è puru vari dettagli di altri culori.

Provemu à applicà a ricezione in un passu.

Selezziunate a iscrizzione u più vicinu possibile à i bordi di u testu.

Dopu cliccate à dirittu destro trà a selezzione è selezziunate l'elemento "Run Fill".

In a finestra chì si apre, selezziunate da a lista spiccata "Basatu nantu à u cuntenutu".

È spingi "OK".

Rimuovi a selezzione (CTRL + D) è vede:

Ci hè dannazione per a immagine. S'ellu era u fondo senza gocce forti di culore, ancu se micca monofonicu, ma cun una trama artificiale sovrapposta da rumi, allora puderemmu sternà a firma in un passu. Ma in stu casu, avè un pocu sudore.

Supprimeremu l'iscrizzione in parechji passate.

Selezziunu una piccula parte di l'iscrizzione.

Avemu riempitu di cuntenutu. Avemu qualchì accadutu:

Le frecce spostanu a selezzione à a destra.

Rilegate.

Move a selezzione una volta di più è riforniscila di novu.

Dopu, procedi per stadi. A cosa principale - ùn catturate a selezzione di un fondo neri.


Ora selezziunate u strumentu Spazzola cù i bordi duri.


Fighjate a chjave Alt è cliccate nantu à u fondo nero accantu à a scrizzione. Pittura nantu à u restu di u testu cù stu culore.

Comu pudete vede, ci sò resti di firma nant'à u cappiu.

Li pitturemu cù l'utili "Stamp". A taglia hè regolata da parentesi quadrate nantu à a tastiera. Dunque, deve esse tale chì un pezzu di tessitura si inserisca in a zona di u stampu.

Sbirciamo Alt è cliccate per piglià un campione di a trama da l'immagine, è dopu muvitu à u locu ghjustu è cliccate torna. Dunque, pudete ancu restaurà a struttura tagliata.

"Perchè ùn l'avemu fattu subitu?" - vi dumandate. "Per e scopi didattiche," risponderaghju.

Avemu smuntatu, forse l'esempiu più difficiule di cume si smetta u testu da l'immagine in Photoshop. Avendu amparatu questa tecnica, pudete rimuovere facilmente l'elementi inutili, cume i loghi, u testu (spazzatura?) E sì.