Installà i file CAB in Windows 10

Pudete aghjunghje a persona troppu ossessiva à "Lista nera"tantu ùn vi disturbi più. Fortunatamente, Odnoklassniki ùn hè micca difficiule di aghjunghje altri utenti "Lista nera".

A propositu di a "lista nera"

Se aghjuntu un utente à una situazione d'urgenza, ellu ùn sarà micca capace di inviarti messaggi, cuntene nantu à i vostri messaggi. Tuttavia, hà sempre l'opportunità di risponde à i vostri commenti nantu à i posti di altre persone, più a capacità di vede i dati in a vostra pagina ùn sce manca ancu.

Puru chì si aghjunghje in "Lista nera" u vostru amicu, ùn serà micca cacciatu da i vostri amichi, ma tuttu quellu descrittu si applicarà per ellu.

Metudu 1: Messaggi

Se una persona sospetta scrive per voi è fà qualchi suggerimenti dubbi, impone a so cumunicazione, etc., allora pudete entrà in una emergenza direttamente da a sezione. "Messaggi"senza andà à a so pagina.

Per fà quessa, basta seguitu sta istruzioni:

  1. Aprite "Messaggi" è truvate a persona chì ùn vulete comunicà cun.
  2. In u pannellu superiore, cliccate nantu à l'icona di impostazioni. Si trova in u cantu dirittu (u più estremu).
  3. Un menu menu cù impostazioni apparirà nantu à a destra. Trova e clicca nantu à l'elemento "Blocca". Tuttu l'utente in "Lista nera".

Metudu 2: Profilu

In alternativa à u primu metudu, pudete aduprà un profilu di l'utente. Hè soprattuttu veru per quiddi chì sò sempre cunsiderati à aghjunghje à l'amicu di una persona, ma ùn scrive alcun messaghju. Questu metudu funziona dinò senza prublemi se l'utente hà chjusu u so "Profilu".

Funziona solu in a versione mobile di u situ! Per andà à esse, basta aghjuntu prima "ok.ru" in a barra di indirizzu "m.".

L'istruzione hè:

  1. Andà à "Profilu" l'utente chì vulete aghjunghje à l'urgenza.
  2. À a destra di a foto, note di u listinu di azzioni. Cliccate "Più" (Icona in forma di punti).
  3. Selezziunate u menù di menu à tendi "Blocca". E profilo aghjuntu à "Lista nera".

Metudu 3: Da u telefuninu

Sì avà stà sì attente à u telefuninu, pudete ancu aghjunghje una persona particolarmente fastidiosa à "Lista nera"senza passà à a versione PC di u situ.

Cunsiderate ciò chì a procedura per aghjunghje "Lista nera" in l'applicazione mobile Odnoklassniki:

  1. Andate à a pagina di a persona chì vorresti blocà.
  2. In u pannellu, chì si trova sottu l'avataru è u nome di a persona, selezziunate a scelta "Altre azzioni"chì sò marcati cù una icona di trè punti.
  3. Un menu si apre apri quì l'elemento hè situatu in fondu "Block user". Fate un clic nantu à essa, dopu chì l'utente sarà aghjuntu per a vostra "Lista nera".

Dunque, blocà una persona fastidiosa ùn hè micca difficiule. L'utente chì aghjuntu à "Lista nera" ùn vederà micca allarmi nant'à questo. Pudete tirà lu fora di l'urgenza in qualunque tempu.