Crea un favicon per un situ online

I portatili ASUS anu guadagnatu popularità per a so qualità è affidabilità. I dispositivi di stu fabbricante, cum'è molti altri, supportanu l'iniziu da i media esterni, cum'è e unità flash. Oghje avemu da verà in questu prucedura in dettagliu, pè cummercià cun pussibuli prublemi è e so soluzioni.

Scaricà i portatili ASUS da un drive flash

In generali, l'algitimu ripetisce u metudu chì hè identicu per tutti, ma ci sò parechje sfumate chì andemu esplorà dopu.

  1. Benintesa, avete bisognu di u drive di boot è di per sè. I metudi per creà un tale discu vennu descrittu in seguitu.

    Per sapè di più: Istruzioni per a creazione di un discu Flash multiboot è un'unità flash di bootable cù Windows è Ubuntu

    Per piacè, avà a nota chì, in stu stada, spessu ci sò problemi descritti di seguito in a sezione curretta di l'articolo!

  2. U passu successivu hè di configurà u BIOS. A pratica hè semplice, ma bisognu esse estremamente attenta.

    Per di più: Configurazione di u BIOS in laptops ASUS

  3. U prossimu hè a scarica diretta da un USB-drive esterno. Pè chì fassi tuttu correttamente in u passu precedente, è ùn sfruttassi micca i prublemi, u vostru taccuà portanu à l'avvio.

S'ellu ci hè qualchi prublemi, leggere quì sottu.

Risolvendu i prublemi problematichi

Ah, chì micca sempre u prucessu di boot da u stick USB nantu à u laptop ASUS hè statu successu. Esaminiamo i prublemi più cumuni.

U BIOS ùn vede micca l'unità flash

Forse u prublema più cumunu di u scarinchevule da un drive USB. Avemu dighjà un articulu nantu à stu prublema è e so solu soluzioni, accussì prima di tuttu chjamemu à guidà da essa. Tuttavia, in qualchi mudelli di laptop (per esempio, ASUS X55A) U BIOS hà a configurazione chì devenu esse disattivate. Questu hè fattu cum'è quì.

  1. Vai à u BIOS. Vai à la tabulazione "Sicurezza"arriva à punta "Cuntrollu di stivu sicuru" è disattivu selezzione "Disabled".

    Per salvà l'impostazioni, cliccate nantu à a tasta F10 è ripartite u laptop.
  2. Avvia una volta in BIOS, ma sta volta seleziona la scheda "Boot".

    In a truvamu a scelta "Lanciatu CSM" è furnite (posizione.) "Enabled"). Premere torna F10 è ripartite u laptop. Dopu sti azzioni, u drive flash deve esse ricunnisciutu bè.

A seconda causa di u prublema hè tipica per e unità flash à Windows 7 cun registratu - si tratta di un schema di layout di partizioni sbagliatu. A longhi tempu, u furmatu principali era MBR, ma cù u uscitu di Windows 8, GPT hà pussutu occupà a postu dominante. Per affrontà u prublema, riscriva u vostru discu flash cù u prugramma Rufus, sceglie in paragrafo "Schema è tippu di interfaccia di sistema" opzione "MBR per i computer cù BIOS o UEFI", è ponu u sistema di file "FAT32".

A terza ragione hè un prublema cù a porta USB o l'unità flash USB. Verificate prima u connettore - cunnesse l'unità à un altru portu. S'ellu si osserva u prublema, verificate a unità di memoria flash USB ponendu u connettore di travagliu cuncepitu nantu à un altru dispositivo.

Durante a partenza da u drive flash, u touchpad è a tastiera ùn funzionanu micca

Raramente scuntratu un prublema di prublema ultimi laptop. A risolvitu à l'absurdu hè semplice - cunnesse dispositivi di cuntrollu esterni à connettori USB liberi.

Vede ancu: Ciò da fà se a tastiera ùn funziona micca in u BIOS

Cusì, avemu a cunvenzione chì, in a maggior parte di i casi, u prucessu di boot da e unità flash USB à PDA di ASUS corre senza fallimenti, è i prublemi citati sopra sò piuttostu una eccezione à a regula.