Sistema è memoria cumpressa Windows 10 caricà u computer

Parechji utilizatori di Windows 10 anu avutu chì u prucedimentu di u sistema è a memoria cunpressa carrega u processore o utilizza troppa RAM. I motivi di stu cumpurtamentu ponu esse distinti (è u consumu di RAM pò esse un prucessu normali), qualchì volta un bug, più spessu di prublemi cù i piloti o l'attrezzatura (in casu chì u processore hè carregatu), ma altre opzioni sò pussibule.

U prucessu "Sistema è memoria spumata" in Windows 10 hè unu di i cumpunenti di u novu sistema di gestione di a memoria di OS è svolge a funzione: riduce u numeru di accessi à u schedariu di pagingazione nantu à u discu ponendu i dati in forma compressa in a RAM invece di scrittura in discu (in teoria, questu deve accelerà u travagliu). Tuttavia, sicondu a crìtiche, a funzione ùn funzi sempre cum'è prevu.

Nota: se avete una grande quantità di RAM in u vostru computer è chì, in u stissu tempu, aduprà programmi impegnativi in ​​risorsa (o aprite 100 tabulazioni in u navigatore), u "Sistema è Memoria cumpressata" utilizza assai RAM, ma ùn produce nè problemi di prestazione caricà u processore per decine di per centu, allora, di regula, questa hè una operazione di sistema normale è ùn avete nunda di cui preoccupassi.

Cosa fà se u sistema è a memoria cunpressa carichi u processore o a memoria

E seguitu sò alcuni di i motivi più pratichi chì u prucessu cunsuma troppu risorse informatiche è una descrizione passo-passo di ciò chì deve fà in ognuna di e situazioni.

Driver di hardware

Prima di tutto, s'ellu ci hè un prublema cù u carregamentu di a CPU di u Processo di Sistema è di Memoria Cumpressata dopu se si sveglia da u sonnu (è tuttu u fine funziona bè chì tornate à riavvi), o dopu à a reinstallazione ghjustu (è riarma) di Windows 10, dà una attenzione à i vostri driver scheda madre o laptop.

I punti chì seguitanu devenu esse considerati

  • I prublemi più cumuni ponu esse causati da gestione di l'alimentazione è driver di sistema di discu, cume Intel Rapid Storage Technology (Intel RST), Interfaccia di Engine di Intel Management (Intel ME), driver ACPI, driver specifici AHCI o SCSI, è u software indipendente di certi laptop Soluzione di Firmware, Software UEFI è simili).
  • Tipicamente, Windows 10 stessi installa tutti sti driver è in u manager di dispositivi vede chì tuttu hè in ordine è "u driver ùn hà bisognu di esse aggiornatu". Tuttavia, questi piloti ponu esse "micca uguale", chì causanu prublemi (quandu si spegne e si sceglie da u sonnu, cù u travagliu di a memoria cumpressa, è ancu di più). Inoltre, ancu dopu à stallà u driver necessariu, una dozzaia pò ancu "aghjurnà" lu, restituendu prublemi in u computer.
  • A soluzione hè di scaricà i driver da u situ ufficiale di u custruatore di u laptop o a scheda madre (è ùn installate micca da u driver pack) è installarli (ancu s'è per una di e versioni precedenti di Windows), è dopu pruibite à Windows 10 di aggiornà questi driver. Cumu fà sta, aghju scrittu in l'istruzzioni Windows 10 ùn si spegne (quandu i motivi sò in cumunu cù u materiale attuale).

Solu, fighjate attenti à i driver di schede video. U prublema cù u prucessu pò esse in elli, è pò esse risoltu in diversi modi:

  • Installendu l'ultimi piloti ufficiali da u situ AMD, NVIDIA, Intel manualmente.
  • À u cuntrariu, rimuovere i piloti chì utilizanu l'utilità Display Driver Uninstaller in mode sicuru è dopu installà i driver più vechji. Spetteru spessu per e vecchie schede video, per esempio, u GTX 560 pò travaglià senza prublemi cù a versione driver di u 362.00 è causa di prublemi di prestazioni in versioni più ghjente. Leggi più nant'à questo in le istruzioni nantu à Installazione di i driver NVIDIA in Windows 10 (lo stesso accadrà per altre carte video).

Se a manipolazione cù i piloti ùn aiutassi, pruvate d'altri modi.

Paging File Settings

In certi casi, u prublema (in questo casu, un bug) cun a carica nantu à u processore o a memoria in a situazione descritta pò esse risolta in un modu più simile:

  1. Disattivà u schedariu di paging è ripartisce u computer. Verificate tutti i prublemi cù u prucedimentu di Sistema è Memoria Cumpressata.
  2. S'ellu ùn ci hè nisunu prublemi, provate à riabilitare u schedariu di pagingazione è à riavvi, forse u prublema ùn riesce più à fà.
  3. Se ripetutu, pruvate a ripetizione di u passu 1, allora stabilisci manualmente a dimensione di u file di scambiu di Windows 10 è ripartite di novu u computer.

I dettagli di cumu disattivà o cambiate e impostazioni di u schedariu di paging, pudete leggere quì: U pagine di pagingu Windows 10.

Antivirus

Un altru mutivu pussibule per u prucessu di carica di a memoria cunpressa - u funziunamentu sbagliatu di l'antiversiu quandu verificà a memoria. In particulare, questu pudere accade se installate un antivirus senza u supportu di Windows 10 (vale à dì una versione più vechja, veda Best Antivirus per Windows 10).

È ancu pussibule chì avete parechji prugrammi installati per prutezzione di u vostru computer chì confliscenu tra cun altre (in a maggior parte di i casi, più di 2 antivirusu, senza contà u difensore nant'à Windows 10, causanu certi prublemi chì afectanu e prestazioni di u sistema).

Revisioni separati nantu à u prublema suggeriscono chì in certi casi, i moduli di firewall in l'antivirus ponu causà a carica visualizzata per u prucedimentu Sistema è Memoria compressa. Aghju chjappu di vene da u disattivu temporaneamente a prutetta di rete (firewall) in u vostru antivirus.

Google Chrome

A volte, manipendu u navigatore Google Chrome ripararà u prublema. Se avete stu browser installatu è, in particulare, funziona in background (o a carica si vede dopu à un breve usu di u navigatore), pruvate e cose chì seguite:

  1. Disattivà l'accelerazione hardware di u video in Google Chrome. Per fà quessa, andate in Configurazione - "Mostra le impostazioni avanzate" è deselezite "Usa l'accelerazione hardware". Rinvalla u navigatore. Dopu, inserisci chrome: // flags / in a barra di indirizzu, trova l'elemento "Accelerazione hardware per decoding video" in a pagina, disabilita e riavete u navigatore.
  2. In u listessu stabilimentu, disattivà "ùn sceglite micca i servizii chì sò in u culore in u fermu di u navigatore."

Dopu à ciò, pruvate à riavvià u computer (ghjustu ripartite) è fate attenzione à sì u prucessu "Sistema è a memoria cumpressa" si manifesta da a stessa manera cum'è in ghjornu cù u travagliu.

Ulteriori soluzioni à u prublema

Se nè unu di i metudi descritti hà aiutatu à risolve i prublemi cù a carica causata da u prucessu "Sistema è Memoria Cumpressata", quì ci sò ancu più testi, ma sicondu alcune rivisioni, certi volte travaglianu modi per risolve u prublema:

  • Se state usando i driver di Killer Network, ponu esse a causa di u prublema. Pruvate di sguassarli (o rimuovere e poi installà l'ultima versione).
  • Aprite u pianificatore di attività (cù a ricerca in a barra di task), andate in "Libreria di schedari" - "Microsoft" - "Windows" - "MemoryDiagnostic". È disattivà a missione "RunFullMemoryDiagnostic". Rinvià u computer.
  • In u editore di u registru, andate à SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE ControlSet001 Servizi Ndu è per u parametru "Cumprà"stabilisce u valore à 2. Chiudi l'editor di u registru è ripartisce u computer.
  • Verificate l'integrità di i file di sistema Windows 10.
  • Prova a disattivà u serviziu SuperFetch (cliccate nantu à i tasti Win + R, digita services.msc, trova u serviziu chjamatu SuperFetch, dopu cliccate annantu - stop, allora selezziunate u tippu di lancio, applicate e selezziunate e riavviu u computer).
  • Pruvate a disattivazione di u lancio rapido di Windows 10 è in u modu di dorme.

Speru chì una di e soluzioni ti permetterà di trattà u prublema. Ùn vi scurdate dinò di verificà u vostru computer per virus è malware, ponu esse dinò a causa di u travagliu anormale di Windows 10.