Registra e canzoni in linea


Oghje, quasi tutti l'utenti di l'ordinatore ghjucanu almenu una ghjocu. Alcuni novu ghjochi ùn travaglianu nantu à i vecchi computer. Ma ci hè una via per scurdà sta situazione, è ùn hè micca necessariu di cumprà un novu computer. U modu uscenu da sta situazione hè di stallà DirectX.

Direct X hè un set di biblioteche chì permettenu di aduprà a potenza di computazione di u computer à u massimu. In realtà, questu hè un tipu di elementu di cunnessione tra a scheda video è u ghjocu stessu, una specie di "traduttore" chì permette à sti dui elementi di comunicà cun l'altru u più efficacemente possibile. Eccu pudete dà un esempiu di duie persone da diversi paesi - una rusa, un altru francese. U ruspu sa cunnosce un pocu francese, ma hè sempre diffici per capisce u so interlocutore. Sarà aiutatu da un traduttore chì cunnosce bè dui lingue. Hè in cumunicazione trà ghjochi è a scheda video chì stu traduttore hè DirectX.

Questu hè interessante: NVIDIA PhysX - assemi in u gameplay di u futuru

Novi effetti cù ogni nova versione

In ogni nova versione di Direct X, i sviluppatori aghjunghjenu novu effetti è nuove istruzioni per "traduzzione", se guardate l'esempiu sopra. Inoltre, s'è installate una nova versione di DirectX in a vecchia versione di Windows, tutti i ghjochi vecchi saranu ottimizzati.

Hè impurtante capisce chì non tutte e versioni di Direct X funzioneranu per tutte e versioni di Windows. Per esempiu, in OS XP SP2 solu DirectX 9.0c funzionerà, in Windows 7 Direct X 11.1 funziona, è in Windows 8. Ma in Windows 8.1 DirectX 11.2 funzionerà. Infine, in Windows 10 ci hè u supportu per Direct X 12.

L'installazione di DirectX hè assai semplice. Un prugramma chì scarica l'ultima versione di Direct X per a vostra versione di u sistema operativu è l'installazione hè scaricata da u situ ufficiale di Microsoft. Inoltre, a maiò parte di i ghjochi sò fatti un installatore DirectX integratu.

Benefiti

  1. L'upperamentu di u ghjocu hè veramente efficace.
  2. Funziona cù tutti i ghjochi è cù tutte e versioni di Windows.
  3. Faccia l'installazione.

Inconvenienti

  1. Non identificatu.

Un set di librerie DirectX funziona veramente molto efficacemente per ottimizà u jocu è aduprà tuttu u putere di computazione di u computer à u massimu. Hè assai impurtante chì ùn anu micca bisognu à stallà parechje cume cumpunente, ma scaricate solu u installatore da u situ ufficiale. Attraversu l'usu di Direct X, i grafichi diventanu megliu, a velocità aumenta, è ci sarà pochi frighjuli è glitches in ghjochi.

Scaricate DirectX gratuitamente

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale.

Qualu DirectX hè adupratu in Windows 7 Truvà a versione di DirectX in Windows 7 Cumu aghjurnà e librerie DirectX Rimuete cume DirectX

Share l'articolo in reti sociali:
DirectX hè un setu specializatu di moduli di software chì garantiscenu u prucessu trattatu è a ripruduzione di oggetti bidimensionali è tridimensionali.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Microsoft
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 12