In sta semplice insignamentu - cume pudè annullà u firewall di Windows 10 in u pannellu di cuntrollu o usando a riga di cumannu, cum'è l'infurmazioni nantu à cumu ùn si puderebbe micca dà nisuna, puru aghjunghjendu un prugramma in u eccezione di u firewall, in u quali ghjè prublemi. Sò ancu à a fine di l'istruzione ci hè un video in cui tuttu u serviziu descrittu hè presentatu.
Per riferimento: Windows Firewall hè un firewall integratu in u sistema operativo chì verifica u trafficu d'Internet in entrata è uscente è blocca o permette, à l'impostazioni. Per difettu, si proibisce cunnessioni in entrata sicuri è chì permette tutte e cunnessioni in uscita. Vede ancu: Cumu disattivà u protettore di Windows 10.
Cumu disattivà completamente u firewall cù a linia di comando
Cominceraghju cù stu metru di disattivà u firewall di Windows 10 (è micca da a regolazione di u pannellu di cuntrollu), perchè hè u più faciule è u più veloce.
Tuttu ciò chì hè ghjustu hè di fà un prompt di comandi da amministratore (cun cliccà à u dirittu nantu à u bottinu Start) è inserisci u comando netsh advfirewall set allprofiles state off Fate un clic su Enter.
Cusì vedi un "Ok" concisu in a riga di cume, è in u centru di notificazioni un missaghju chì dichiara chì "Windows Firewall hè disattivatu" cun un suggerimentu di rializelu. Per riaviglialu, usate u listessu comando. netsh advfirewall set allprofiles state on
Inoltre, pudete disattivà u serviziu di Firewall di Windows. Per fà quessa, premete i tasti Win + R di a tastiera, tippuservices.mscCliccate OK. In a lista di servizii, truvate quellu chì avete bisognu, dopu cliccate nantu à ellu è setate u tippu di lanciatu in "Disattivatu".
Disattivà u firewall in u pannellu di cuntrollu di Windows 10
U secondu modu hè di aduprà u pannellu di cuntrollu: cliccate à dirittu cliccate nant'à l'iniziu, selezziunate "Pannellu di cuntrollu" in u menù contestuale, accende e icone in l'icones "Vede" (in alto à destra) (s'è avete avà "Categorie") è aprite l'elemento "Windows Firewall" ".
In a lista di sinistra, seleziona "Enable and Disable Firewall", è in a prossima finestra pudete disattivà Windows 10 Firewall separatamente per i profili di rete publicu è privatu. Applicà e vostre impostazioni.
Cumu aghjunghje un prugramma à Windows 10 eccezioni di firewall
L'ultima opzione - se ùn vulete micca spegnere completamente u firewall incorporatu, è avete bisognu di furnisce un accessu integrale à e cunnessioni di ogni prugramma, pudete fà ciò aghjuntu aghjunghendu à l'eccevule firewall. Questu pò esse fattu in dui modi (a seconda metà permette ancu di aghjunghje una portu separata à e eccezioni di u firewall).
U primu modu:
- In u Pannello di cuntrollu, in "Windows Firewall" a sinistra, selezziunate "Permette l'interazione cun un'applicazione o un cumpunente in Windows Firewall".
- Fate un clic nantu à u pulsante "Cambia impostazioni" (i diritti di l'amministratore sò richiesti), è poi cliccate "Permette un'altra applicazione" in fondo.
- Specifichi u parcorsu di u prugramma da aghjunghje à e eccezioni. Dopu, pudete dì ancu specificà chì tippi di reti avete da esse applicatu cù u bottinu pertinente. Cliccate "Add", è dopu - Ok.
U secondu modu di aghjunghje una eccezione à u firewall hè un pocu più cumplicatu (ma permette di aghjunghje micca un prugramma, ma dinò un portu per eccezioni):
- In l'elemento "Windows Firewall" in Pannellu di cuntrollu, selezziunate "Opzioni avanzate" a sinistra.
- In a finestra di configurazione di firewall avanzata chì si apre, selezziunate "Connessioni in uscita", è dopu in u menù di diritta crea una regula.
- Usendu u wizard, creà una regula per u vostru prugramma (o portu) chì li permette di cunnessu.
- Simili, creà una regula per u listinu programma per e cunnessioni in entrata.
Video di disattivà u firewall incorporatu Windows 10
Per ciò chì, forse, tuttu. À propositu, se qualcosa succede, pudete sempre ripristinà u firewall di Windows 10 à e so impostazioni predefinite aduprendu l'elemento menu di u menù "Restore Defaults" in a so finestra di impostazioni.