Unità Flash USB Multiboot - Creazione

Oghje hà da creà una unità flash multiboot. Perchè hè necessariu? Una unità di memoria flash di più in un bastimentu hè una raccolta di distribuzioni è utilità da cui pudete installà Windows o Linux, ripristinare u sistema è fà molte altre cose utili. Quandu chjamate un specialista di riparazioni d'ordinatore in a vostra casa, ci hè una alta probabilità chì ci sia una unità flash USB o un discu duru esternu in u vostru arsenale (chì hè in pratica u listessa cosa). Vede ancu: modu più avanzatu per creà unità di flash multiboot

Quest'istruzione hè stata scritta relativamente ancu è à u momento attuale (2016) ùn hè micca appena pertinente. Sì ancu interessatu à d'altri modi per creà unità flash di booted è di più in più, mi cunsigliu questo materiale: I migliori prugrammi per a creazione di unità flash di booted è multiboot.

Cosa avete bisognu per creà una unità flash multiboot

Ci sò diverse opzioni per a creazione di un discu flash multi-boot. Inoltre, pudete scaricà una immagine media finita cù numerose opzioni di download. Ma in stu manualu, faremu tuttu manualmente.

U prugramma WinSetupFromUSB (versione 1.0 Beta 6) sarà adupratu direttamente per preparà u drive flash è poi scrive i schedari necessarii. Ci hè ancu altre versioni di stu prugramma, ma ciò chì più mi piace di tuttu hè precisamente questu, è cusì vi mostreraghju un esempiu di creazione esattamente in ellu.

E distribuzioni chì seguanu saranu ancu usate:

  • L'immagine ISO di distribuzione di Windows 7 (da a listessa manera, pudete aduprà Windows 8)
  • Immagine ISO di distribuzione di Windows XP
  • Imagine ISO di un discu cù utilità di recuperu RBCD 8.0 (scattata da un torrent, più adatta per e mio scopu di aiò di l'ordinatore personale)

Inoltre, naturalmente, avete bisognu di u discu flash, da chì daveremu fà un multiboot: tale chì si adatta à tuttu ciò chì hè necessariu. In u mo casu, 16 GB hè abbastanza.

Aggiornamentu à 2016: più dettagliati (paragunatu cù ciò chì hè sottu) è una nova insegna per aduprà u prugramma WinSetupFromUSB.

Preparà un drive flash

Cunnessu una unità USB sperimentativa è esegu WinSetupFromUSB. Sò cunvintu chì u drive USB richiudente hè indicatu nant'à a lista di vettori in cima. È premete u pulsante Bootice.

In a finestra chì si vede, cliccate "Eseguisci u Formatu", prima di trasformà l'unità di lampu in un mezu annallu, esse deve esse formattatu. Naturalmente, tutti i dati da esse si perderanu, speru chì capite.

Per i nostri scopi, a modalità USB-HDD (Single Partition) hè adatta. Sceglite questu elementu è cliccate "Prossu Passu", specificate u formatu NTFS è scrivunu opzionalmente un'etichetta per l'unità flash. Dopu à quellu - "OK". Nantu à l'invertimentu chì u drive flash sarà formattatu, cliccate "Ok". Dopu à a seconda finestra di dialogu, per un pocu nunda ùn si pò fà vedente - si formatta direttamente. Vi aspettemu u missaghju "A partizione hè stata formattata cù successu ..." è cliccate "Ok".

Ora in a finestra di Bootice, cliccate nantu à u pulsante "Prucede MBR". In a finestra chì compare, selezziunate "GRUB per DOS", allora cliccate "Install / Config". In a prossima finestra ùn avete micca bisognu à cambià nunda, cliccate solu nantu à u bottu "Salvà à u discu". Hè fattu. Chiudite a finestra Processe MBR è Bootice, tornendu à a finestra principale WinDetupFromUSB.

Selezzione di e fonti per multiboot

In a finestra principale di u prugramma, pudete vede i campi per specificà u percorso per e distribuzioni cù i sistemi operativi è l'utilità di recuperu. Per a distribuzione di Windows, devi specificà u percorso per a cartella - so.e. Non solu un file ISO. Perciò, prima di procedere, montà e immagini di e distribuzioni di Windows in u sistema, o sì puru scebbite e images ISO in una cartella di u vostru computer cù un archiveru (archivisti ponu aprire i file ISO cum'è archivio).

Mettite una marcata davanti à Windows 2000 / XP / 2003, cliccate nantu à u bottinu cù l'immagine di i punti ellissi proprio quì, è specificate u caminu à u discu o cartella cun l'installazione di Windows XP (questa cartella contiene i sottocartelle I386 / AMD64). Facemu u listessu cun Windows 7 (u prossimu campu).

Ùn bisognu micca specificà nunda per u LiveCD. In u mo casu, utilizza u caricatore G4D, è cusì in u campu PartedMagic / Ubuntu Desktop / Altru campu G4D, basta specificà u caminu à u file .iso

Fate un clicu "Go". È aspettemu chì tuttu ciò chì avemu bisognu à esse copiatu in una unità flash USB.

Una volta finita a copia, u prugramma emetta qualchì accordu di licenza ... Io rifiuta sempre, perchè a mo opinione, ùn hè micca prublemu da u latu cumuditu appena creatu.

È quì hè u risultatu - Job Done. Unità di Flashu multiboot pronta à aduprà. Per i 9 gigabyte rimanenti, anzi di tipi scrivendu tuttu ciò chì mi serve per travaglià - codecs, Driver Pack Solution, kit freeware, è altre informazioni. Di conseguenza, per a maiò parte di e attività per i quali mi chjamemu, sta singula unità di flash hè abbastanza per mè, ma per solidità, firiu, certamente, portu cun noi un zainu chì hà i cacciaviti, grassa termica, un modem 3G USB sbloccatu, un set di CD per vari scopi è altre cose personali. A volte vene in pratica.

Pudete leghje su cume stallà l'inizializazione da un drive flash in u BIOS in st'articulu.