HP Digital Sending 5.08.01.772

A volte hè necessariu rivedere l'azzioni chì sò state eseguite nantu à u computer in lu mumentu di u so ultimu lanciu. Questu pò esse necessariu se vulete trace un'altra persona o per qualchì ragu bisognu annullà o richiamà ciò chì avete fattu.

Opzioni per visualizà azioni recenti

E azzioni di l'utente, eventi di sistema, è dati di login sò salvati da l'OS in i registri d'eventi. L'informazioni nantu à l'azzioni recentemente ponu esse ottenute da elli o aduprà applicazioni spiciali chì sapenu dinò chì memorizanu eventi è furnite rapporti per visualizallu. Dopu, esaminemu diversi modi in chì pudete scopre ciò chì l'utente hà fattu durante a ultima sessione.

Metudu 1: Power Spy

PowerSpy hè un'applicazione abbastanza facili da aduprà chì funziona cù quasi tutte e versioni di Windows è carica automaticamente quandu u sistema inizia. Scriveghja tuttu ciò chì accade nantu à u PC è dopu vi dà l'occasione di vede un reportu nantu à l'azzioni fatti, chì ponu esse salvu in un furmatu chì sia praticatu per voi.

Scaricate Power Spy da u situ ufficiale.

Per vede "Cuntinu eventi", ci vole à cumincià à sceglie a sezione chì ti interessa. Per esempiu, tramuntanu finestre.

  1. Dopu avè principiatu l'applicazione, cliccate nantu à l'icona "Windows si chjama"
  2. .

Un raporsu cumparisce cù una lista di tutte l'azzioni tracciate.

In un modu simile, pudete vede altre entrate di logu di prugrammi, chì sò fornite per parechje.

Metudu 2: NeoSpy

NeoSpy hè una applicazione universale chì controlla l'attività di l'ordinatore. Pò funzionà in modalità nascosta, nascondendu a so presenza in u sistema operativo, cumincendu cù l'installazione. L'utente chì installa NeoSpay pò sceglie una di e 2 opzioni per u so travagliu: in u primu casu, l'applicazione ùn sarà micca nascosta, mentri a seconda implica a nascita di i prugrammi di prugrami è di cumprime.

NeoSpy hà una funzionalità abbastanza larga è pò esse adupratu sia per u seguitu di a casa è in l'uffici.

Scaricate NeoSpy da u situ ufficiale.

Per vede un reportu nantu à l'azzioni recenti in u sistema, sarà necessariu fà u seguitu:

  1. Aprite l'applicazione è andate in a sezione "Rapporti".
  2. Next, cliccate nantu à "Report by Category".
  3. Selezziunate una data di registrazione.
  4. Cliccate u pulsante "Download".

Vedete una lista di azzioni per a data selezionata.

Metudu 3: Cuntinu di Windows

I logs di u sistema operativu dà una ricca di dati nantu à l'azione di l'utente, u prucedimentu di l'avvio è l'errori di u software è di Windows stessi. Sò divisi in rapporti di prugrammi, cù informazioni nantu à l'applicazioni installate, "Log di sicurezza"cuntenendu dati nantu à e risorse di u sistema di editazione è "Log Sistema"chì indica i prublemi durante l'avvio di Windows. Per vede i registri, avete bisognu di fà i seguenti passi:

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" è andate à "Amministrazione".
  2. Quì sceglite l'icona "Visualizzatore di eventi".

  3. In a finestra chì si apre, andate à Logs di Windows.
  4. Dopu, selezziunate u tipu di logu è vedite l'infurmazioni chì avete bisognu.

Vede ancu: Transizione à u "Logu di l'eventi" in Windows 7

Ora sapete cume vede l'ultime azzioni di l'utenti nantu à u computer. I registri di Windows ùn sò micca boni informativi paragunati cù l'applicazioni descritte in u primu è u secondu metodo, ma sicondu chì sò integrate in u sistema, pudete sempre usarle senza installà software di terza parte per stu.