Rimuovi Amministratore in Windows 10

L'impossibilità di ghjucà un schedariu video hè un prublema abbastanza cumune tra l'utenti di Windows Media Player. A ragione di stu hè a mancanza di codecs - piloti speciali o utilità necessarie per ghjucà vari formati.

I codecs sò generalmente imballati pronti per l'installazione. I pacchetti più preziosi sò Media Player Codec Pack è K-Lite Codec. Dopu avè installatu, l'utente puderà aprire quasi tutti i furmati cunnisciuti, tra i quali AVI, MKV, OGM, MP4, VOB, MPEG, TS, DAT, FLV, PS, MPG, è cumpressi dinò video in DivX, XviD, HEVC, MPEG4, MPEG2.

Considerà u prucessu di stallà i codec per Windows Media Player.

Scaricate l'ultima versione di Windows Media Player

Cume installà i codec per Windows Media Player

Prima di installà i codecs, Windows Media Player deve esse chiusu.

1. Prima ci vole a truvà i codec in i siti di u fabbricante è scaricarli. Utilizemu u pacchettu di codec K-Lite Standart.

2. Run u luggeru d'installazione cum'è amministratore o inserite a password.

3. In a finestra "Prefered Media Player", seleziona Windows Media Player.

4. In tutte e finestre successive, cliccate "OK". Quandu l'installazione hè completa, pudete avè da Windows Media Player è aprite u filmu in essa. Dopu avè installatu i codecs, si riprodunu video di inghjunghjabile prima.

Cunsiglii di leghje: Prugrammi per a visione di video in un computer

Eccu u prucessu di stallazione per i codecs per Windows Media Player. Questu prucessu pò sembra luntanu è richiede tempu, dunque avete da prestà attenzione à i lettori video di terze parti cun più un travagliu stabile è di alta funzionalità.