Configurate u BIOS per l'iniziu da un drive flash

Avete un drive USB flash aviabile cù a distribuzione di u sistema operativu, è vulete fà a stallazione, ma quandu inserisci u drive USB in u computer, vi scopre ch'ellu ùn scarica. Questu indica a necessità di fà e l'impostazioni adeguate in u BIOS, perchè parte da l'hardware configurendu u computer. Hà un sensu di capisce cume cunfigurà adeguatamente u sistema operativo per scaricarlo da stu dispositivu di memoria.

Cume mette a scarica da u drive flash in BIOS

Primu, fate scopu cum'è di entrà in u BIOS. Comu sapete, u BIOS hè nantu à a scheda madre, è in ogni computer hè una versione diversa è un fabricante. Allora ùn ci hè micca una sola chiave per l'entrata. U più cum'è usu Elimà, F2, F8 o F1. Leggi più nant'à questo in u nostru articulu.

Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer

Dopu avè cambiatu in u menu, rimane solu di fà a regolazione adatta. In e varie versioni di u so design hè diversu, cusì fate una veduta più vicina à pochi esempi da i fabricanti popolari.

Premiu

Ùn ci hè nunda di difficiule in l'impostazione di u boot da un drive flash in BIOS Award. Avete bisognu di seguità attentamente e istruzioni semplici è tuttu scopre:

  1. Sò subitu à u menu principale, quì ci vole à andà "Periferiche Integrate".
  2. Naviga da a lista cù e frecce nantu à a tastiera. Qui ci vole à assicurassi chì "Controller USB" è "Controller USB 2.0" questione "Enabled". S'ellu ùn hè micca u casu, stabilisci i parametri necessarii, salvarli premendu a tasca "F10" è andate à u menu principale.
  3. Andà à "Funzioni avanzate di BIOS" per persunale di più personalizà a priorità di u lancia.
  4. Guidà torna cù e frecce è selezziunate "Priorità di u discu in discu duru".
  5. Aduprendu i pulsanti adatti, metti l'unità flash USB cunnessa in cima à a lista. Di solitu dispositivi USB sò firmati cum'è "USB-HDD", ma indichi u nome di u trasportatore.
  6. Ritornu à u menu principale, salvendu tutte e impostazioni. Rinviate u computer, avà a drive flash si carica prima.

AMI

In u BIOS AMI, u prucedimentu di configurazione hè leggermente diversa, ma hè sempre simplici è ùn richiede micca cunniscenza o abilità da l'utente. Vi sò richiesti di fà u seguenti:

  1. U menu principale hè spartitu in parechji tabs. Prima di tuttu, avete bisognu di verificà a giustizia di l'unità flash collegata. Per fà quessa, andate "Avanzate".
  2. Quì sceglite l'articolo "Configurazione USB".
  3. Truvate una linea quì "Controller USB" è verificate chì u statu hè impostatu "Enabled". Per piacè, avà a nota chì in qualchi computatori dopu "USB" scrittu ancu "2.0", cusì hè u connettore necessariu appena un'altra versione. Salvà e impostazioni è uscite da u menu principale.
  4. Cliccate nantu à la scheda "Boot".
  5. Selezzi un item "Unità di Hard Disk".
  6. Aduprà e frecce nantu à a tastiera, stà nantu à a linea "1st Drive" è in u menù di a finestra, selezziunu u dispositiu USB desideratu.
  7. Ora pudete andà à u menu principale, ghjustu ùn scurdate di salvà a regolazione. Dopu à ciò, ripartite u computer, cuminciate à scaricà da u drive flash.

Altre versioni

L'algoritimu di u travagliu cù BIOS per altre versioni di placche madre hè simile:

  1. Avvia u BIOS prima.
  2. Allora truvate u menu cù i dispositivi.
  3. Dopu à quessa, accende l'elemento nantu à u controllore USB "Abilita";
  4. Per lanciare i dispositivi, selezziunate u nome di u vostru drive flash in u primu articulu.

Se i impostazioni sò fatti, ma i media ùn carichi, allora i motivi seguenti sò pussibuli:

  1. Un'unità Flash di boot aviatramentu registrata. Quandu accendi u computer, vi si accede à l'unità (u cursore lampa in alto a sinistra di u schermu) o si vede un errore "NTLDR manca".
  2. Problemi cù u connettore USB. In stu casu, connettite u vostru discu flash in un altru slot.
  3. Impostazioni BIOS errate. È a ragione principale hè chì u controllore USB sia disattivatu. Inoltre, e versioni più vechje di u BIOS ùn praticanu micca à u boot da e unità flash. In una tale situazione, avete da aggiornà u firmware (versione) di u vostru BIOS.

Per sapè più infurmazione nantu à ciò chì si deve fà, u BIOS rifiuta di vede i media amovibili, leghje a nostra lezione nantu à stu tema.

Per sapè di più: Cosa fate se u BIOS ùn vede micca l'unità flash USB di boot

Ci hè forse avutu configuratu in furia di u drive di USB per installà u sistema operativu. In ogni casu, verificate tutte e vostre azzioni nantu à i nostri istruzioni.

Ulteriori: Istruzioni per a creazione di un drive flash aviabile in Windows

È queste istruzioni ti avanu di utule s'ellu si registra a maghjina micca da Windows, ma da un altru OS.

Ulteriori dettagli:
Cumu creà una unità flash USB di bootable cù Ubuntu
Guida per creà una unità di avvallamento per l'installazione di DOS
Cumu creà una unità flash USB di bootable da Mac OS
Cunsiglii per a creazione di un drive flash di più in più

È ùn vi scurdate di restituisce l'impostazioni in u so statu uriginale dopu ùn avete bisognu di un input da u drive drive di Flash.

Sì ùn pudete micca finì di configurà u BIOS, hè basta à cambià in "Menu di avvio". Quasi su tutti i dispositivi, e chjone diverse sò responsabilhe per ciò, cusì leghje a nota in calea in fondo à u schermu, chì di solitu hè indicatu quì. Dopo l'apertura di a finestra, selezziunate u dispositivu chì vulete avviare. In u nostru casu, si tratta di USB cù un nome specificu.

Speremu chì u nostru articulu hà aiutatu à capisce tutte le sutilezzi di l'impostazioni di u BIOS per l'inizialisazione da un drive flash. Oggi avemu rivisitu in dettaglio l'implementazione di tutte l'azzioni necessarie nantu à u BIOS di i dui fabbricanti più popolari, è ancu lasciatu istruzioni per l'utenti chì adupranu computer cù altre versioni di BIOS installate nantu à elli.